FB pixel

Versenytárselemzés

Ismerje meg és győzze le konkurenseit!
Versenytárselemzés

Miért kell figyelemmel kísérni a konkurenciát? És egyáltalán: kit nevezünk versenytársnak?

 

Tegyük fel, vállalata napelemmel foglalkozik, de csak magánszemélyeknek értékesít, telepít. Konkurense-e az a piaci szereplő, aki vendéglátóipari egységeknek, szállodaláncoknak, irodáknak ad el és szerel fel napelemeket? Nem.

Fordítsuk azonban meg a kérdést. Ha ez a cég, ugyanazokat az online hirdetési eszközöket használja, ráadásul ugyanazokkal a kulcsszavakkal dolgozik, akkor már versenytársnak minősül? Nos, akkor már érdemes rá odafigyelni.

Szinte mindegy milyen iparágról beszélünk, az ön szegmensében tevékenykedő piaci szereplők ismerete kötelező, ha :

-szeretné, hogy cége fejlődjön, növekedjen

-nagyobb piaci részesedésre vágyik

-új ügyfeleket szerezne, növelné bevételét

 

A versenytársak hibáiból és sikeres akcióiból, legyen az egy hirdetési mód, kommunikációs stílus, ügyfélkezelési módszer mindig érdemes tanulni!

Ismerje meg konkurensei minden lépését, még mielőtt megtennék azokat, és szerezze meg a jól megérdemelt piaci előnyt!

 

Konkurencia elemzés

KINEK LEHET SZÜKSÉGE VERSENYTÁRSELEMZÉSRE?

Olyan cégvezetőknek, akik mindig egy lépéssel előrébb szeretnének járni, mint a többi piaci szereplő. Akik nem elégednek meg a régi, jól bevált hirdetési metódusokkal, ügyfélszerző módszerekkel, hanem tudatosan, innovációra törekedve, a legmodernebb megoldásokkal szeretnének mindig nagyobb szeletet kihasítani a piaci tortából.

Azoknak a cégtulajdonosoknak, akik régóta jelen vannak a piacon, biztos ügyfélkörrel, de úgy érzik a versenytársak gyorsabban fejlődnek, több online/offline kommunikációs eszközt használnak, mint ők. Akik felismerték, hogy muszáj nekik is lépést tartani, de nem tudják pontosan, hogy kezdjenek hozzá, mégis vissza akarnak kerülni az élvonalba.

Ezért kell önnek is:

Naprakész ismeretekkel fog rendelkezni, és nem csak sejtésekre kell hagyatkoznia, mit csinálnak jól/rosszul versenytársai.

Fejlesztheti cégét, ugyanis lehet, hogy konkurensei olyan platformokat is igénybe vesznek az új ügyfelek megszerzésére, amikre ön eddig nem is gondolt.

Növelheti piaci részesedését, azáltal, hogy jobban és tudatosabban használja az online/offline platformok adta lehetőségeket, mint a többi szereplő.

Versenytárselemzés
Marozsák Szabolcs, CEO

SZERETNÉ MEGELŐZNI KONKURENSEIT?

SEGÍTÜNK!

Kérjen 30 perces díjmentes konzultációt az űrlapon, vagy hívja szakértő kollégánkat az alábbi elérhetőségen, hogy megtaláljuk a cégére szabott marketingmegoldást!

Email: szabolcs@ugyfelgyar.hu
Telefon: +36 30 868 3226

Mi fog történni pontosan?

1. Megismerjük egy projektindító beszélgetés alatt cégét, cége jelenlegi marketingtevékenységeit.

2. Az ön elmondásai alapján megismerjük 5 db konkurensét, az ön által elérni kívánt célcsoportot/célcsoportokat.

3.Hozzáféréseket kapunk cége online marketingeszközeihez -amennyiben rendelkezésre állnak-, és elemezzük az eddigi tevékenységek hatékonyságát.

4. Ugyanezeket az elemzéseket elvégezzük különböző szoftverekkel a versenytársak tekintetében is, monitorozzuk online és offline megjelenéseiket, hirdetéseiket. Megvizsgáljuk, hogyan kommunikálnak, milyen az ügyfélkezelési metódusuk, végigviszünk egy komplett ajánlatkérési, rendelési, vásárlási folyamatot, hogy lássuk, hogy zajlik náluk az értékesítés

5. A begyűjtött adatokat összegezzük egy dokumentumban, konkurensenként elemzést írunk, majd elkészítónk egy komplex, online/offline platformokra kiterjedő javaslatot, milyen módszerekkel tudja megelőzni vetélytársait.

6. Az elemzés prezentálása után, amennyiben igény van rá, természetesen, a megvalósítási folyamatban is segítséget tudunk nyújtani. 

Mi fog történni pontosan?

Szeretné megelőzni konkurenseit?

Kérjen 30 perces díjmentes szakmai konzultációt, amelynek során szakértő kollégánk segít megtalálni a cége számára legmegfelelőbb marketingmegoldást!

Szakmai cikkek