FB pixel

Ügyfélprofil elemzés

Tudja meg, kik az ÁLOMÜGYFELEI és, hogyan termelhetnének több bevételt!
Ügyfélprofil elemzés

Mutassa ügyfélbázisát, mi kiértékeljük és kimutatjuk kire érdemes koncentrálnia!

 

Az a több mint 10 éves tapasztalatunk, hogy a cégvezetők a marketing tevékenység során ritkán használják fel a kiállított számláikban található rengeteg információt. A múlt eredményeit nem használják fel a vevőszerzési tevékenységük eredményesebbé tételére, emiatt sok pénzt költenek el, de kevés kézzel fogható eredmény születik a marketingtevékenységük működtettetésében.
 
A marketing egyik alap kérdése, hogy mely cégtípusok (célcsoportok) azok, akik felé leginkább érdemes kommunikálniuk, akikre érdemes elkölteniük a marketingre szánt büdzséjük nagyobb részét, akikkel a legtöbb értékesítési időt kellene eltölteniük.
 
Igen, ismerik a vásárlóikat, de a tudatos, professzionális marketing célú adatelemzés egy másik szintre emelhetné a vevőszerzés eredményességét.
 
Az eredményes vevőszerzés érdekében ismerniük kell a vásárlói portfóliójukat, világos képük kell legyen arról, hogy a múlt eredményeire alapozva milyen cégektől várhatják a nagyobb bevételt, sőt a nagyobb árréstömeget.
 
A gyakorlati tapasztalatunk, hogy sokan olyan alapvető információkkal nem rendelkeznek, mint az a szabály, hogy a bevételeik kb. 80%-át a vevőik 10-20%-a generálja. 

 

Ügyfélprofil elemzés

KINEK LEHET SZÜKSÉGE ÜGYFÉLPROFIL ELEMZÉSRE?

Olyan cégvezetőknek, akik optimalizálni szeretnék kiadásaikat és növelni bevételeiket. Akik felismerték, hogy meglévő ügyfélkörükből még nem hozták ki a száz százalékos értékesítési hatékonységot, de vágynak arra, hogy megismerjék, kik azok, akiknek érdemes és megtérülő újraértékesíteni!

Azoknak a cégtulajdonosoknak, akik nyitottak az egyszerű, de innovatív megoldásokra. Akik hisznek az adatok eredjében, értékében és fel akarják használni a bennük rejlő információkat, hogy velük piaci előnyt szerezhessenek.

Ezért kell önnek is:

Tökéletesen meg fogja ismerni meglévő ügyfélkörét, és az információkat pénzügyi tényadatokból, nem sejtésekből, vagy hallomásból fogja szerezni.

Megalapozza cége jövőbeli ügyfélkezelési folyamatait, átlátja majd, hogyan tud sikeresebbé és profitábilissá válni az ügyfelekkel történő kommunikáció.

Még a marketingtevékenységben is segít, hiszen olyan javaslatokat kap az elemzés mellé, mellyel a meglévő ügyfeleknek történő ügyfélértékesítés

Ügyfélprofil elemzés diagramok

Szeretné tudni, mely ügyfeleiben rejlik a legnagyobb értékesítési potenciál?

Vegye fel velünk a kapcsolatot és kollégánk készséggel tájékoztatja Önt szolgáltatásunk részleteiről!

Mi fog történni pontosan?

1. A múlt adatainak, tevékenységeinek számlainformációinak megismerése, elemzése.

2. Az ügyfélportfólió feldolgozása legpotenciálisabb célcsoportok beazonosítása.

3. Legálisan elérhető információk összegyűjtése a potenciális célcsoportokról.

4. Az így összegyűjtött adatok alapján egy-három célpiac kiválasztása.

5. Döntés születik arról, mely célterületen érdemes új ügyfelek megszerzésére vonatkozó kampányokat indítani.

6. Nagyságrendi terv kidolgozása a kampány lépéseit, elemeit, módszereit illetően, tartalmazva ennek várható eredményeit, illetve költségvetését.

7.A fent említett, kielemzett adatok átadása egy prezentáció során.

Mi fog történni pontosan?
Kőrösi Eszter, értékesítési vezető

További kérdése maradt?

Az Ügyfélprofil Elemzés egy pénzügyi kimutatásokra hagyatkozó, több év eredményét kimutató komplex és egyedi megoldásunk.

Mi azonban mindig nyitottak vagyunk arra, hogy ügyfeleink, potenciális ügyfeleink tisztán lássanak, és minden felmerülő kérdésre választ adjunk!

Így a telefonos egyeztetésre is van lehetőség!

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapon az adatait, illetve, hogy mikor lenne az Ön számára alkalmas az egyeztetés és kollégánk keresni fogja a megadott időpontban!

KÉRJEN DÍJMENTES SZAKMAI KONZULTÁCIÓT!

Töltse ki adatait, és kollégánk 2 munkanapon belül felkeresi!