Expressz Toborzás Marketing

Forradalmi újítás a toborzásban

 

A hagyományos toborzási technikákkal, a megfelelő munkaerő kiválasztásának folyamata hónapokig is elnyúlhat. A hirdetések ezalatt csak viszik a pénzt, az önéletrajzok átnézése rengeteg időt és energiát emészt fel. Ismerős a probléma?

Mit szólna hozzá, ha azt mondanánk, hogy megsokszorozzuk a toborzási folyamata hatékonyságát?

  • 50-500 fő jelentkező pozíciónként
  • 90 %-kal kevesebb idő alatt

 

Expressz Toborzás Marketing szolgáltatásunkkal

  • Hamarabb lezárhatja a toborzást
  • Hatékonyabban válogathatja ki az Önnek megfelelő jelölteket
  • Több jelentkező közül válogathat
  • Egyszerűbb, és gyorsabb a kiválasztási folyamat
  • Már előválogatott jelentkezők közül választhat

Mi tartalmaz az Expressz Toborzás Marketing szolgáltatás?

 

  • A jelentkezéstől, a kiválasztáson át, egészen a felvételig végigkísérjük a toborzási folyamatát.
  • Egy könnyű, átlátható rendszert adunk a kezébe, amivel sokkal hatékonyabban szűrheti ki az Ön által meghirdetett pozícióra történő jelentkezéseket.
  • Az Ön egyedi igényei szerint történik az állásra jelentkezés, nincs felesleges adminisztráció, nincs elpazarolt idő és energia.
  • Már eleve a GDPR szabályoknak megfelelően történik a jelentkezés, a jelöltek adatait megtarthatja, nem kell aggódnia az esetleges ellenőrzések, pénzbüntetések miatt.

Hogyan működik az Expressz Toborzás Marketing szolgáltatás?

A legmodernebb egyedi munkaerő toborzás módszerét alkalmazzuk. A pozíciókat értékesítendő termékekként kezeljük és a kínált állást úgy promótáljuk, mintha csakegy termék vagy szolgáltatás lenne, melyet el szeretnénk adni.

Első lépésben összegyűjtjük a cég legfontosabb pozícióit, ahol toborzás szükséges. A pozíciókat tanulmányozzuk, profilozzuk. Meghatározzuk azok célcsoportjait, valamint legfontosabb tulajdonságait, melyekre helyeznünk kell a kampányok fókuszát.

Miután az adott pozícióra meghatároztuk a kulcsszavakat, fő üzeneteket, az álláshirdetésekben használatos kifejezéseket, elkészítünk egy speciális kérdőíves felületet, amit egy jelentkezési űrlappal kötünk össze, hogy a leghatékonyabb legyen a jelentkezés folyamata.

A jelentkező érdeklődését egy facebook hirdetés kelti fel, mely kifejezetten a célcsoport számára lett targetálva, tehát csak azon személyeknek jelenik meg, akik megfelelnek a demográfiai elvárásainknak.

A hirdetésre kattintva egy landing oldalra kerül az érdeklődő, melyen tovább keltjük a vágyat benne az állás iránt. E felületen tudja elindítani a kvalifikációs kérdéseket tartalmazó kérdőívet, melyet kitöltve minden kérdést megtudhatunk a jelöltről. A kérdések meghatározását előre egyeztetjük. Van több jól működő kérdéssorunk, de korlátlan számban bővíthetjük sőt, akár menet közben is tudjuk változtatni, személyre szabni a kérdéseket.

A kérdőív végén elkérjük a szükséges adatokat, melyeket szintén testre tudunk szabni, sőt akár önéletrajz feltöltésére is lehetőséget biztosítunk a jelöltnek.

A módszer legnagyobb előnyei a hagyományos álláshirdetésekkel szemben

  • Mivel mobilra optimalizált ezért bárhol bármikor kitöltheti a jelölt
  • Újdonság erejével hat így szeretik kitölteni
  • A kvalifikációs kérdésekkel ki tudjuk szűrni a nem megfelelő jelentkezőket
  • Felgyorsítja, leegyszerűsíti és jelentősen megkönnyíti a kiválasztás folyamatát
  • Az egész felület a cég megjelenéséhez igazítható

Ön is a kilépők és a bővülés okozta munkaerőhiány problémájával küzd?

ITT A MEGOLDÁS!

Az ajánlatkéréshez töltse ki rövid kérdőívünket!