FB pixel

Xdot Építésziroda - Megérte a LinkedIn marketingbe fektetni

2020-11-05
B2B leadgenerálás

A vállalkozásoknak szüksége van az új ajánlatkérőkre, ahhoz, hogy előre tudjanak lépni, fel tudjanak lendülni. Az ügyfelek bevonzása azonban nem kis feladat. Emiatt sokan szakértők segítségét kérik. Így tett Sándor Máté, az Xdot Építésziroda vezérigazgatója is. Máté cégünk LinkedIn marketing szolgáltatását választotta, mint a lead generálás egyik leghatékonyabb módját. Együttműködésünkről, benyomásairól, munkánk eredményességéről beszélgettünk.

Mi volt az első benyomásod, amikor a Clientfactory -val találkoztál?

Örültem a lehetőségnek, hogy találkozhatunk. A szolgáltatást egyébként drágának találtam, de azok a biztonsági tényezők, amelyeket direkt az ügyfélnek hoztatok létre – például a garantált minimum lead szám – abba az irányba billentettek, hogy ezt mindenképp ki kell próbálni.

Hogyan fogalmazódott meg bennetek, hogy egy marketing ügynökség segítségét kéritek?

Úgy láttuk, hogy az építészirodáknál nem bevett a direkt marketing. A LinkedIn olyan szegmens, amivel még nem foglalkoztunk, és nem is kezdtük el kiaknázni az ebben rejlő lehetőségeket. Ezért nyitottunk ebbe az irányba.

Mi volt az alapvető probléma, amire megoldást kerestetek?

A folyamatos, minél több ügyfél elérésére, illetve a megrendelések bevonzására kerestünk megoldást.

Mi volt az első benyomásod a LinkedIn marketing szolgáltatást illetően?

Riasztó volt, hogy milyen sok embernek megy ki üzenet a nevemben. Ezek olvasgatásával inkább le is álltam, direkt távol tartottam magam attól, hogy beleolvassak a levelezésekbe. Idővel megbarátkoztam a gondolattal és persze a lényeg, hogy a célját elérte.

Milyen elképzelésekkel vágtatok bele a közös munkába?

Az volt a kitűzött célunk, hogy a szolgáltatás legalább azt a pénzt visszahozza, amit belefektettünk. És visszahozta. Megérte a LinkedIn marketingbe fektetni.

Hogyan értékeled, mennyire volt sikeres az Xdot számára a Clientfactory LinkedIn marketing szolgáltatása?

Maximálisan sikeresnek gondolom a közös munkát. Jó, hogy elindulunk az Xdot-tal ezen a vonalon.

Mit tartasz a legjelentősebb eredménynek?

A hozott leadeket, akikhez másként nem értünk volna el. Mindenképp kellett a ti segítségetek, hogy ezekkel az új emberekkel megismerkedhessünk, és a saját cégünket is többekkel meg tudjuk ismertetni.

Ajánlanád más cégeknek a Clientfactory szolgáltatását?

Igen, természetesen.

 

LinkedIn marketing szolgáltatásunkkal a legnagyobb üzleti közösségi oldalban rejlő potenciált használjuk ki. A generált leaddel kapcsolatban, megbízónk feladata csupán annyi, hogy felvegye a kapcsolatot az érdeklődővel, egyeztessenek, ajánlatot adjon neki és sikeresen lezárja az értékesítést. Az eredmények akár két-három héten belül is láthatóak. 

Adatbekérőnk segítségével ingyenesen felmérjük, hogy milyen lehetőségei vannak vállalkozása számára! Töltse ki és mi cégre szabott ajánlattal fogunk jelentkezni Önnél, napokon belül.