FB pixel

Toborzási megoldások a koronavírus alatt

2020-10-15
Szakmai blog

A fluktuáció és a munkaerőhiány a modern gazdaság egyik legjelentősebb problémája. Ez komoly kihívások elé állítja a vállalatok vezetőit, illetve a cégek humánerőforrás-menedzsereit. 

A járványhelyzet miatt egyes gazdasági ágazatokban jelentős leépítések voltak, így sokan új munkahely után kellett nézzenek. Ez azonban nem jelent megoldást a munkaerőhiányra, hiszen szakképzett kollégákat így sem egyszerű találni. 

A koronavírus csak félelmeket és korlátokat épített az emberekben. Sokan nem szívesen mennek be interjúkra, nem szeretnének idegenekkel kapcsolatba lépni, emiatt ha tehetik nem is váltanak munkahelyet, várják a járvány végét – amelyet sajnos egyelőre még nem látunk. Mindez fordítva is igaz, tehát számos cég azért nem toboroz, mert el szeretné kerülni a személyes kontaktust. 

A cégeknek megéri alkalmazkodni a jelenlegi körülményekhez, és olyan toborzási megoldásokat keresni, amelyek a járványhelyzetben is hatékonyak. 

Online munkaerő toborzás

A járvány kezdete óta jóval nagyobb szerepet kaptak az online csatornák, a webes kapcsolattartás, illetve a home office. Az álláskeresők a legkönnyebben az interneten érhetők el, azonban nem mindegy, hogy ott milyen formában és felületen szólítjuk meg őket. Amennyiben gyorsan, sok, a cége igényeinek megfelelő jelöltre vágyik, mi segíteni tudunk Önnek!

 Előszűrt jelentkezők rövid idő alatt

Ha Ön is besokallt a hagyományos toborzási technikáktól, amelyek akár hónapokig is elhúzódhatnak, akkor az Expressz Toborzás szolgáltatásunkra van szüksége. Megoldásunknak köszönhetően a hirdetésekre nem kell újabb összegeket pazarolnia, valamint az önéletrajzok átnézése sem emészti fel több idejét. A jelentkezőket előszűrjük és csak a releváns embereket továbbítjuk Önnek, aminek köszönhetően sokkal gyorsabban és hatékonyabban tudja kiválogatni a megfelelő jelölteket. A toborzási kampány hossza akár 90%-kal is lerövidülhet. 

Mi a jelentkezéstől, a kiválasztáson át, egészen a felvételig végigkísérjük a toborzás folyamatát. Egy könnyű, átlátható rendszert adunk a kezébe, amivel sokkal hatékonyabban szűrheti ki a megfelelő jelentkezőket, így nem kell tömegeket behívnia az irodába.

Egyedi igények szerint történik a jelentkezés, nincs felesleges adminisztráció, nincs elpazarolt idő és energia. A jelentkezés a GDPR szabályoknak megfelelően történik, a jelöltek adatai megtarthatóak, valamint nem kell aggódni az esetleges ellenőrzések, pénzbüntetések miatt sem

Az Expressz Toborzás menete

Szolgáltatásunk öt lépésből tevődik össze:

  • Összegyűjtjük a cég azon pozícióit, ahova szükséges a toborzás, majd ezeket tanulmányozzuk és profilozzuk. Meghatározzuk a célcsoportokat, illetve azok jellemzőit.
  • A kulcsszavak, fő üzenetek, kifejezések leszögezése után elkészítünk egy speciális kérdőíves felületet, amit egy jelentkezési űrlappal kötünk össze. 
  • A potenciális jelentkezők érdeklődését egy Facebook hirdetés által keltjük fel, amely kifejezetten a célcsoport számára lett targetálva. 
  • Az érdeklődő a hirdetésre kattintva egy landing oldalra kerül. Itt elindítható a kvalifikációs kérdéseket tartalmazó kérdőív, amely által minden szükséges információ beszerezhető a jelöltről. A kérdéssor kialakításában együttműködünk partnereinkkel. 
  • Végül elkérjük a szükséges adatokat, illetve lehetőséget biztosítunk az önéletrajz feltöltésére is. 

magnet-me-Ayx2M0iiVFQ-unsplash.jpg

Szolgáltatásunk a legmodernebb egyedi munkaerő toborzási módszer, amelynek egyik nagy előnye a hagyományos álláshirdetésekkel szemben, hogy mobilra optimalizált, ezért bárhol bármikor kitölthető. A kérdőív az újdonság erejével hat, így a potenciális munkatársak szívesen töltik ki azt. A kvalifikációs kérdésekkel kiszűrhetőek a nem megfelelő jelentkezők, ami jelentősen felgyorsítja, leegyszerűsíti és megkönnyíti a kiválasztás folyamatát. A felület a cég megjelenéséhez igazítható.

Ne stagnáljon a cége a koronavírus alatt sem, ne álljon le a toborzással! Amennyiben kérdése merült fel szolgáltatásunkkal kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot!