Interjú a Clientfactory egyik partnerével, a Piacbővítés szolgáltatással kapcsolatos tapasztalatairól
A Variola Zrt.-t kérdeztük együttműködésünkről. Egy éve ajánlottak nekik minket, hogy megbízzanak marketingstratégiájuk professzionális megtervezésével, majd később kivitelezésével. Piacbővítés szolgáltatásunk keretében egy teljes körű marketingstratégiát készítettünk a cég részére, a maximális hatékonyság érdekében, és azóta végig is vittük a megtervezett kampányt. Most a cég vezetője, Müller Ádám mesél tapasztalatairól.
Milyen céllal kezdted el a munkát a céggel?
“Egy ajánláson keresztül ismertük meg a céget. Leginkább a referenciák győztek meg, az ahogyan már eredményesen felépítettek közösségeket. Elsősorban a brandépítés, piacbővítés volt a célom. Szerettem volna széles körben ismertté tenni a Variola nevét és logóját a célcsoport számára, hogy jelen legyünk a fejekben. Valamint szükségünk volt egy teljes marketingstratégiára a kezdetektől.”
Miért gondoltad, hogy szüksége van a cégednek egy marketingstratégiára?
“Azért, hogy ne hétről-hétre kelljen eldönteni, hogy mit kell tennünk, hanem legyen egy kész tervünk hosszú távra. Ez megkönnyítette a dolgomat a mindennapokban, és hatalmas terhet vett le a vállamról. Fontosnak tartom a stratégiákat minden területen, szerintem csak így lehet precízen csinálni bármit. Így sokkal jobban követhetőek az eredmények is, illetve kellenek a rövid és hosszú távú célkitűzések, és a meghatározott lépések ahhoz, hogy valóban hatékonyan érjük el azt, amit kitűztünk magunk elé.”
Miért a Clientfactory-val kötöttél szerződést a stratégiai terv megvalósítására?
“Mert szimpatikus volt az a 100 oldalas stratégia, amit leraktak az asztalra. Ez a precizitás és professzionális hozzáállás meggyőzött.”
Milyen eredményeket tulajdonítasz a piacbővítési kampánynak?
“Rengeteg új megrendelőnk érkezett a hatékony marketing tevékenységnek köszönhetően, közvetve pedig a cég folyamatos fejlődését is támogatta az elmúlt időszakban. Ezek az eredmények magukért beszélnek, ezért szoktam is ajánlani a céget az ismeretségi körömben.”
Hogyan látod a jövőbeni együttműködést a céggel, milyen célokat tűzöl ki?
“A jövőben 30%-kal szeretnénk növelni a hozzánk beérkező ajánlatkéréseket. A Clientfactory-vel közösen megtervezett stratégia alapján ezt a 2020-as trendek meglovagolásával szeretnénk elérni, mind a szállítmányozás, mind a marketing területén. Újfajta kampányokat fogunk indítani a különböző, már meglévő csatornáinkon, illetve hamarosan elkezdjük a kommunikációt egy új csatornán is, a Youtube-on, ahol vírus videókkal szeretnénk még inkább jelen lenni a fejekben.”
Erre annál inkább is szükség van, mert nehéz helyzetben vagyunk, ugyanis kicsit lelassult a gazdaság. A szállítmányozás a gazdaság érhálózata, így ha változás van, azt mi érezzük meg először. De eddig nagyon jó eredményeket értünk el közösen, ezért bizakodóak vagyunk, hogy ez most is sikerülni fog, még ebben a nehezített helyzetben is.”
Ha Ön is szeretne egy hatékony tervet a céljai eléréséhez, keressen minket bizalommal!
Amennyiben további kérdései vannak a szolgáltatással kapcsolatban, ezeken az elérhetőségeken ér el minket!
A szolgáltatásról itt tudhat meg többet! Töltse ki ezt a kérdőívet, hogy személyre szabottan válaszolhassunk Önnek!