A következő nagy dobás (II. rész)

Cikksorozatunk második részében elsősorban magukkal a vásárlókkal kapcsolatos tudnivalókról lesz szó, hogy hogyan is kelthetjük fel érdeklődésüket, miképpen tudjuk rávenni őket arra, hogy megvásárolják a termékeket, illetve meggyőződjenek róla, hogy nekik szükségük van az adott árucikkre/szolgáltatásra.Mindezt úgy kell elérnünk, hogy az ügyfél ne érezze tolakodónak a magatartásunkat. Vékony a határ a meggyőző kommunikáció és a túlzott kommunikáció között.A következőkben erről olvashatnak bővebben.

A következő nagy dobás

A most következő cikk egy amerikai szakértő tollából származik, aki a FileMaker szoftver fejlesztői csapatának oszlopos tagja, már jó egy évtizede.A cikk mondanivalója azonban mégsem ezzel a szoftverrel kapcsolatos, sokkal inkább általános érvényben próbál tippeket adni azoknak a vállalkozásoknak, akik új termékeket terveznek piacra dobni a közeljövőben. Érdekes, hogy mennyi részletre érdemes odafigyelni már csupán a tervezés során.Reményeink szerint, akik elolvassák az Ügyfélgyár oldalán található, lefordított cikket, valamivel könnyebben tudnak belekezdeni ötleteik megvalósításában!