„Időpocsékolás konferenciákra járni!” – a cégvezetők egy része ezt az álláspontot képviseli, ezért sokan nem is jelennek meg az üzleti élet ezen eseményein. A hosszas előadások, a sokszor homályos mondanivalójú, elnyújtott körmondatok, valóban nem a legszórakoztatóbb programok – de persze kivételek is jócskán akadnak.
A konferenciák azonban jóval többről szólnak, mint a sokszor unalmas, máskor érdekfeszítő előadások puszta meghallgatásáról!
Feltérképezheti a konkurenciát!
A szünetekben ne csak a kávéra koncentráljon! Beszélgessen, tudakozódjon, építsen kapcsolatokat és szerezzen információkat. Bár a vállalati titkok garantáltan nem ekkor kerülnek majd terítékre, már az is sokat lendíthet cégén, ha rálát arra, hogy a versenytársai merre tartanak, mi a fő csapásirányuk. Ezek alapján saját magát is könnyebben felhelyezheti a képzeletbeli térképre, jobban láthatja azt, hogy az iparágán belül hol helyezkedik el, illetve mennyire előremutatóak azok a technikák, amikkel dolgozik.
Rengeteget tanulhat!
Bár a megszólalókat valóban sokszor nem az előadói készségeik alapján választják ki, mindig vannak olyan előadók, akik hasznos, érdekes információkat adnak át, méghozzá izgalmas formában. Így minden esély megvan arra, hogy ezeken a rendezvényeken egy olyan új szemléletmódot szerezhessen, amivel a vállalatát valóban fejlesztheti.
Partnereket szerezhet!
Semmiképp ne csak az ismerős arcokat keresse a konferenciákon! Ismerkedjen, építsen új kapcsolatokat, hogy aztán ezekből hosszú távú együttműködés, partneri kapcsolat születhessen.
A brand ismertségét növelheti!
Az iparági konferenciákon való részvétellel ismertebbé teheti vállalatát, stabilizálhatja a helyét a piacon, illetve személyes brandjét is megerősítheti. Ráadásul az ügyfelek számára is szimpatikus, ha látják, hogy a szakmai körökben rutinosan mozog, és ismeri a trendeket.
A Clientfactory sem hagyja ki a marketing konferenciákat!
Meggyőződésünk, hogy az üzleti konferenciák valóban képesek előrelendíteni a vállalatot, épp ezért, ha csak tudunk, mi is megjelenünk az iparágunk rendezvényein.
A legközelebbi szakmai eseményen, a Brandépítés – 2022. Nem árt az éberség! című konferencián ott leszünk, sőt nemcsak résztvevőként, hanem előadóként is. Ügyvezető igazgatónk, Marozsák Szabolcs olyan eszközökről beszél majd, melyeket sokan kihagynak a brandépítésből.
A brandépítés egy olyan téma, amely minden vállalatot érint, minden cég előrelépését szolgálja. Így ha Önnek is megjött a kedve az üzleti konferenciákhoz, vegyen részt akár online, akár személyesen ezen az eseményen. A részletes programról ITT tájékozódhat.
Jelenjen meg, építsen kapcsolatokat és fejlessze vállalatát, hogy a kitűzött céljai felé közelebb kerülhessen!