FB pixel

Nagyobb a potenciál a cégünkben, mint gondoltuk!

2020-06-08
Referenciák

Egy korábbi interjúnk folytatásaként Szabó Bencét, a HÁSZ Kft. ügyvezetőjét kérdeztük szolgáltatásunkról. A HÁSZ Kft. 1991-ben alakult építőipari vállalkozás, amely generál kivitelezésere szakosodott. Szakmai hátterüket több évtizedes kivitelezői múlt jellemzi. Piacbővítési szolgáltatás keretében piacbővítési stratégiát és egy teljes körű tervet készítettünk a cég részére.

Szabó Bence, a HÁsZ Kft. ügyvezetője

CF: Mennyire voltál elégedett a Piacbővítési szolgáltatással?

SzB: Összességében nagyon. Látszik a csapaton, hogy nagyon profik vagytok, megtaláltuk a közös hangot, jó volt veletek dolgozni. Amit hoztatok a prezentáción, az is nagyon részletes anyag volt, így ezúttal is köszönjük. Eddig a marketingre nem szántunk semmiféle energiát vagy időt, így én most kaptam egy rálátást, hogy mi a folyamat dinamikája, amivel nagyon sokat segítettetek. Kellőképpen rávilágítottatok a marketing fontosságára.

CF: Mi tetszett a legjobban ebben a szolgáltatásunkban?

SzB: Alapvetően maga a csapat, rugalmas, dinamikus, megtaláltuk a közös hangot, tehát eleve jól indult ez a folyamat, jól tudtunk együtt dolgozni. És persze maga a szolgáltatás, az a marketing stratégia, amit kidolgoztatok, és amivel teljesen elégedettek voltunk.

CF: Mire döbbentél rá, mit ismertél fel az elkészült Piacbővítési stratégia és terv hatására?

SzB: A Piacbővítési szolgáltatás keretében nagyon jól rávilágítottatok arra, hogy kik a mi célközönségünk. Mi nagyjából tudtuk, hogy kikre kell nekünk lőni, de itt nagyon konkrétan meg lett határozva, hogy milyen célközönség az, ami nekünk fontos. Illetve megdöbbentett az a marketing folyamat is, hogy ez mennyire összetett, szerteágazó, és kaptunk egy professzionálisan felépített idő, költség és eredmény tervet, melynek végrehajtásával reálisan elérhetőek a gazdasági céljaink.

CF: Mit látsz másképp a Piacbővítési szolgáltatás befejezése után?

SzB: A társammal eldöntöttük, hogy foglalkozni kell a marketinggel, szétszedtük a tevékenységet üzletágakra, és minden ilyen üzletágra megkaptuk a tervet, hogy milyen platformokon, hogyan kell kommunikálnunk, hirdetnünk. Én pl. magamtól nem is gondoltam volna, hogy a hírleveleknek ilyen fontossága van.

Először egy kicsit tömény volt, hogy ezt ennyi platformon, ennyi módon kell tevékenykedni ahhoz, hogy meglegyenek a leadek, és a várt eredmények. De a tervezés végeredményeképpen továbbra is megerősítettétek bennünk azt, hogy igen, ezzel foglalkozni kell, mert nagy lehetőség van benne.

Tulajdonképpen nagyobb a potenciál a cégben, mint eddig gondoltuk, ha foglalkozunk a marketinggel.


CF: Miért volt számodra értékes a piacbővítési terv megismerése?

SzB: Jó volt végig tekinteni a teljes folyamatot. Egyrészt kaptunk egy nagyobb rálátást az üzletágainkra, a célcsoportjainkra. Egy komplett képünk van így arról is, hogy ha foglalkozunk a marketinggel, az mennyi kapcsolatfelvétellel fog járni, ebből mennyi lesz a lead, és mennyi a szerződéskötés. Illetve mindez milyen költségekkel fog járni.

CF: Miért ajánlanád más cégeknek a szolgáltatást?

SzB: Amennyiben szeretne egy cég fejlődni - márpedig minden cégnek fejlődnie kell, nem állhat meg az élet egy bizonyos szinten - akkor egy marketing stratégia kidolgozása, úgy gondolom nélkülözhetetlen. Amikor egy cégvezető tudatosan felállít a fejében egy üzleti tervet, egy árbevétel célt, akkor szükséges ennek eléréséhez egy professzionális, gyakorlati terv kidolgozása és végrehajtása.

CF: Mit adott neked a Piacbővítési szolgáltatás? 

SzB: Megismertem a csapatot, amit köszönök, hiszen jó veletek dolgozni. Illetve rávilágított nagyon sok részletre. Igazából azt sem tudtam, hogyan épül fel egy ilyen piacbővítés.

A marketing egy külön szakma, pl. én álmomban sem gondoltam volna, hogy ebben a rohanó világban a célcsoport tagja nem tudnak adott esetben egy cikket elolvasni, ehelyett mekkora hangsúlyt kell fektetni a videós tartalomra. Nagyon sok hasonló dologra fény derült, hogy mennyire szerteágazó, és mennyire speciális háttér tudást igényel egy valóban hatékony stratégia elkészítése.

Adott egyfajta biztonságot is, és rengeteg terhet levett a vállamról. Egyrészt mert látjuk, hogy merre kell haladnunk. Másrészt úgy látom, hogy annyira összetett ez a folyamat, hogy egy cégen belül erre nincsen kapacitás, tehát nyilván be kell vonni külsős profi csapatot, mint ti, akik ebben segítenek. Nekünk ez a fontos, hogy ezt a marketing tevékenységet levegyétek a vállunkról. Hiszen nincs erre a posztra saját emberünk, és nyilván egy olyan profi csapatra akarjuk bízni, aki garantálja, hogy amennyiben ezt a költséget, időt, energiát befektetjük a marketingbe, akkor az üzleti tervben szereplő árbevételeket, üzletkötéseket fogjuk tudni prezentálni.

Bizakodó vagyok ezzel kapcsolatban, és várom a további közös munkát.

CF: A prezentáció során elhangzott egy olyan hasonlat, hogy ez olyan, mintha eddig nyíllal lövöldöztetek volna, ez most pedig egy atombomba, ki tudnád fejteni ezt?

SzB: Persze. Eddig is jöttek be a cégbe potenciális érdeklődők, az eddigi munkák és ismeretség alapján, de eddig ennél több nem volt. Azt gondolom, hogy ha egy kicsit a különböző platformokon ezt megerősítjük, akkor nagyon be tud robbani a szerződéskötések száma.

CF: Milyen terveid vannak a marketinggel kapcsolatban?

SzB: Úgy gondolom, hogy mindenképpen el fogunk indulni valamerre közösen az alapokkal. Kíváncsi vagyok, hogy fél éven belül milyen eredményeket hoz, hogyan térül meg hosszú távon ez a munka. Összességében csak pozitív gondolataim vannak. Nagy potenciált látok ebben a piacbővítési tervben.

Ha Ön is szeretne egy hatékony marketing megvalósítási tervet a céljai eléréséhez, keressen minket bizalommal!

Amennyiben további kérdései vannak a szolgáltatással kapcsolatban, ezeken az elérhetőségeken ér el minket, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot Facebook oldalunkon.

A szolgáltatásról az alábbi gombra kattintva tudhat meg többet! Töltse ki az oldalon található kérdőívet, hogy személyre szabottan válaszolhassunk Önnek!