A vállalatvezetők alapvető szándéka, hogy új ügyfelekkel bővítsék meglévő partnerkörüket. Több lead, több bevételt generál, tehát tulajdonképpen a fellendülésnek ez a legfőbb kulcsa.
Az igazán jól menő cégeknek az új megbízók megtalálása gond nélkül megy, azonban rengeteg olyan vállalat is akad, ahol a potenciális ügyfelek többségéből sosem lesznek valós partnerek. A bevételek természetesen így is növekedhetnek, de nem abban az ütemben, ahogy azt szeretnék, így az áttörés is csak várat magára.
A vállalkozásoknál a legnagyobb hiba jellemzően nem az értékesítési rendszerben keresendő. A tipikus probléma az, hogy nem rendelkeznek visszautasíthatatlan ajánlattal.
Mit értünk visszautasíthatatlan ajánlat alatt?
A cégeknek olyan kitűnő szolgáltatást vagy terméket kell kínálniuk, amelyet a vásárlási döntéshozók egyszerűen kihagyhatatlannak tartanak, emiatt ajánlatot kérnek, és komoly érdeklődővé válnak.
Mi a visszautasíthatatlan ajánlat hiányának az oka?
Az egyik legjellemzőbb ok, hogy a cégvezetők nem jelölték ki a konkrét célcsoportot, hanem általánosságban gondolkodnak. A potenciális vevőket nem sorolják kategóriákba, méretük, szükségleteik, elvárásaik alapján, így nem is tudják meghatározni azt a visszautasíthatatlan ajánlatot, amivel meg tudják szólítani őket.
Tehát a cégek megtorpanásának a magyarázata, hogy nem mérik fel a konkrét vevői célcsoport speciális igényeit, így nem is tudnak ezekre reagálni, a szolgáltatást vagy terméket nem tudják a célcsoporthoz igazítani.
De ezt bármikor lehet pótolni! Az elemző, terméket kidolgozó tevékenységet minden cég esetében el lehet, sőt el is kell végezni ahhoz, hogy az eredményes ügyfélszerzés gond nélkül menjen.
Miért elengedhetetlen a visszautasíthatatlan ajánlat?
A potenciális ügyfelek bevonzásának alapfeltétele az ellenállhatatlan ajánlat. Dolgozhat a világ legjobb értékesítőivel, ha egyszerűen nincs mit eladniuk, nem lesz hatékony az értékesítés.
Számos cégnél megvan a törekvés, de a legtöbb helyen még mindig nem elég tudatos a valós igények felmérése, és az ezekhez való idomulás. Ennek az egyik legfőbb oka, hogy a cégvezetők többsége azt sem tudja, miként álljon neki a feladatnak, hogyan dolgozza ki azt az ajánlatot, amivel nyerő lehet vállalkozása.
Ebben nyújtunk segítséget mi!
Munkánk során sokszor tapasztaltuk, hogy számos cég akadályba ütközik a piacbővítés egy bizonyos pontján, egyszerűen nem tud továbblépni. Ezt felismerve fejlesztettük ki a piacbővítési és nemzetközi piacnyitási szolgáltatásunkat.
Önnek csak meg kell fogalmazni a tervét, a piacbővítés célját, mi pedig felkutatjuk a lehetséges ügyfeleket és konkurenseket, elemezzük a piac működését és nagyságát, illetve létrehozzuk az ehhez szükséges stratégiai tervet, majd meg is valósítjuk azt.
Az általunk kidolgozott terv garantáltan biztosítja azt, hogy lépésről-lépésre haladva eléri céljait! További információkért lépjen velünk kapcsolatba!