A SIKERES ONLINE MARKETING
Edinával, a képesvagy.hu egyik tulajdonosával beszélgettünk közös online marketing együttműködésünkről, aminek keretében Facebook oldalt és leadeket generáltunk, hirdetéseket kezelünk, B2C célcsoportjuk felé kommunikálva. A Képesvagy már Szolnokon, Kecskeméten és online is sok lehetőséget nyújt azoknak, akik az élményfestés és közösségi festés pozitívumait szeretnék megtapasztalni.
Clientfactory: Miért döntöttél úgy, hogy megbízol egy marketing ügynökséget céged online marketing tevékenységével?
Edina: Kezdetben én csináltam a marketing tevékenységet, azonban ahogy egyre növekedett a cég, ezt egyre nehezebb volt fenntartani. Rájöttem, hogy cégvezetőként nekem a cég vezetésére kell irányítanom a figyelmem, a marketing tevékenységet pedig olyanra kell bíznom, akinek ez a szakterülete.
CF: Mi volt a célod, amikor megkerested a Clientfactory Kft.-t?
E.: Ajánlás alapján kerültünk kapcsolatba a Clientfactory Kft-vel. Ahogy az előbb már említettem első körben az volt a cél, hogy egy profi cég vegye kézbe a marketing tevékenységet, olyan, akiben meg tudunk bízni. Emellett azt szerettem volna elérni, hogy meglegyen a Facebook kommunikációval a megfelelő kiáramlási mennyiség anélkül, hogy nekem állandóan erre kéne koncentrálnom, és olyan dolgokat megtanulnom és csinálnom, amikhez nem értek.
CF: Miért gondoltad, hogy profi segítségre van szükséged?
E.: Nekem nincs tapasztalatom a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban, nem ez a szakterületem. Illetve fontosnak tartottam, hogy ezt a tevékenységet átadhassam másnak, hogy én azzal foglalkozhassak, amivel egy cégvezetőnek kell.
CF: Miért a Clientfactory Kft.-t választottad?
E.: Mi statisztikák alapján működtetjük a cégünket és a Clientfactory Kft. is statisztikák alapján dolgozik. Nem tudnék együttműködni egy olyan céggel, akinél nincs közös nevező a statisztikák terén.
A KÖZÖS MUNKA FONTOSSÁGA
CF: A közös munka előtti online marketing tevékenységről milyen tapasztalataid vannak?
E.: Az első marketinges céggel való együttműködésünk rövid életű volt. Nem egy nyelvet beszéltünk. Azt tapasztaltam, hogy a marketing területét sokszor nem is akarják érthetővé tenni az ügyfél számára. Bonyolultabbá teszik, mint amilyen valójában. Amikor Kovács Balázzsal, a Clientfactory ügyvezetőjével kommunikálok, akkor minden érthető, amit nem tapasztaltam sehol máshol.
CF: Mit tartasz a leghatékonyabbnak az együttműködésünkben?
E.: Azt, hogy amikor veletek kommunikálok, ti tudjátok, hogy mi az, ami fontos nekünk. Nagyon ügyfélközpontú a cég, egy nyelvet beszélünk és érthető statisztikákat kapok.
CF: Milyen eredményekről tudnál beszámolni az online marketing szolgáltatásunk kapcsán?
E.: Vezetjük a statisztikákat és látjuk a növekedési ugrást, attól a ponttól, amikor elkezdtek működni a hirdetések. Illetve jó arányban van az, hogy mennyit költünk a hirdetésekre, és mit hoztok ki belőle.
CF: Ajánlanád más cégvezetőknek a szolgáltatásainkat?
E.: Abszolút! Már az is elég ok ehhez, hogy azon van a fókusz, hogy az ügyfélnek mire van szüksége. De ezen felül még számos olyan, korábban is említett pozitívuma van a cégnek, ami miatt bárkinek szívesen ajánlom.
CF: Hogyan látod a jövőbeni együttműködést a céggel, milyen célokat tűzöl ki?
E.: Tervezek veletek továbbra is mindenképpen. Ahogy nő a cég, bővülnek a platormok, hogy milyen felületeken szeretnénk megjelenni. Már van is egy következő platform a fejemben, mert a Facebokok önmagában nem elég. A hosszú távú tervekben szerepel az, hogy ezt is együtt csináljuk.
Kiemelném még, hogy nagyon szeretek a Balázzsal együttműködni. A cégvezetői kommunikáció vele zajlik, és megvan a közös hang, hogy merre szeretnénk menni, és ez mindig figyelembe van véve a marketing tervezés során. Ez az origója az együttműködésnek, ami miatt igazán hatékony tud lenni
Vegye fel velünk a kapcsolatot Ön is, ha profi marketing segítségre van szüksége!
Ha szeretne ön is több B2C, lakossági ügyfelet, akkor válaszoljon néhány rövid kérdésünkre, töltse ki az ehhez szükséges adatlapunkat. Kollégánk keresni fogja.