FB pixel

Mennyit ér egy üzleti kapcsolat kialakítása?

2020-08-27
Szakmai blog

Nem létezik olyan tapasztalt ember az üzleti életben, aki nincs tisztában azzal, hogy a bizalommal teli üzleti kapcsolatok milyen értékesek. Ezt mutatja az is, hogy az elmúlt években az üzleti kapcsolatok építésére leghatékonyabb platform népszerűsége nő, a Linkedin Marketing tevékenység virágkorát éli.

Ezért az üzleti életben mindenki megalapozott és befolyásos kapcsolatokra vágyik. Az esetek többségében az ilyen viszonyok hosszabb idő, akár évtizedek alatt alakulnak ki. Viszont úgy tűnik, hogy eredményorientált világunkban időből van a legkevesebb.

Ebből kifolyólag az üzletemberek olyan közvetítőket keresnek, akiknek már sok ilyen értékes kapcsolatuk van. Ennek a stratégiának viszont vannak buktatói, illetve szűk a keresztmetszete.

Az összeköttetéssel rendelkező közvetítők keresésének nehézségei: 

1. Kevés ember rendelkezik olyan, valóban jó és nagyszámú kapcsolattal, amire egy közepes-, vagy nagyvállalatnak szüksége lehet. (Bár sokan dicsekszenek ezzel, mindig a gyakorlatban derül ki az igazi eredmény.)

2. Azok, akik tényleg rendelkeznek ilyen emberi kapcsolatokkal, ritkán kívánják ezeket megosztani másokkal, hiszen ezek számukra is nagyon értékesek.

3. Ha valaki hajlandó ilyen viszonyok kialakításában segédkezni, mint ajánló, általában nagyon megkéri az árát, ami már olyan nagyságrendű lehet, hogy nem biztos, hogy megéri.

A B2B területen ezek a kapcsolatok még értékesebbek, hiszen itt egy-egy pozitív döntés sokat hozhat a konyhára.

A Clientfactory kidolgozott egy olyan marketing-kommunikációs módszert, amely az esetek nagy részében hatékonyan alkalmazható a potenciális üzleti kapcsolatok építésére.

Köztudott hogy minden értékes összeköttetés létrehozása kis történések, lépések, élmények sorával alakul ki. A sikeres kapcsolatépítésnek a bizalom és a lojalitás rendkívül lényeges elemei.

Mi, mint nemzetközi marketing ügynökség, üzleti kapcsolatok kialakításával foglalkozunk. Ismerjük és gyakoroljuk azokat a hatékony lépéseket, amelyekkel ezek kialakíthatóak, méghozzá a kívánt személyekkel. Sok száz ilyen kapcsolatot hoztunk létre, rengetegnél bábáskodtunk, sok tucat megbízónk számára. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a Linkedin Marketing szolgáltatásunk eredményességét növeljük.

Ennek egyik első, talán legfontosabb lépése a kapcsolatfelvétel, és a kölcsönös érdeklődés létrehozása. 

Melyek az üzleti kapcsolatok kialakításának konkrét lépései?

1. Annak az üzleti döntéshozói körnek a pontos meghatározása, amire a megbízóinknak szüksége van.

2. Annak a kalkulálása, hogy hány ilyen személlyel kíván jó kapcsolatot kialakítani.

3. Annak a kigondolása, hogy ehhez a számhoz hány, ebbe a körbe tartozó személlyel érdemes felvenni a kapcsolatot.

4. Ezeknek a személyeknek a megtalálása, kiválasztása.

5. Annak megtervezése, hogy milyen módon érhetők el ezek az emberek.

6. Annak kidolgozása, hogy milyen üzenetekkel, kommunikációval érdemes ezeket az üzletembereket, szakembereket megszólítani.

7. A kommunikációs kampány megtervezése és lefolytatása az 5. és 6. pontok alapján.

8. Magának a kapcsolatfelvételi kampánynak a lebonyolítása.

9. A kapcsolatfelvételre nyitott személyek adatainak, elérhetőségeinek, és az addig velük folytatott megbeszéléseknek az átadása a megbízónak, hogy az személyesen vegye fel a kapcsolatot az érdeklődővel. 

Az üzleti kapcsolatokat tehát mi megteremtjük, az értékesítőknek már csak a szerződéskötéssel kell foglalkoznia!

Összeköttetések nélkül a vállalatok fejlődése, növekedése, illetve nagyobb profit termelése nem valósítható meg. Minél több személlyel állnak kapcsolatban, annál nagyobb az esély a sikerre! Erre fejlesztettük ki a LinkedIn Marketing, B2B Lead Generálás szolgáltatásunkat.

Mi a legnagyobb üzleti közösségi oldalban rejlő lehetőségeket használjuk ki arra, hogy Ön sikeres összeköttetéseket szerezhessen. A Linkedin Marketing gyors eredményeket hoz, és általa akár nemzetközi szinten is új kapcsolatokra tehet szert.

Linkedin Marketing szolgáltatásunk folyamata

1. A LinkedIn profil professzionális kialakítása cége, illetve Ön, vagy az Ön által meghatározott személy számára, valamint a megfelelő adatok feltöltése.

2. A közösségi oldalon, a pozitív szakmai benyomás eléréséhez szükséges cikkek és posztok elkészítése, feltöltése.

3. Irányított kapcsolatfelvétel, és tetszőleges tartalmú üzenetek kiküldése, számítástechnikai rendszer segítségével.

4. Napi szinten frissített lead lista létrehozása, amely azokat az érdeklődésüket kifejező üzleti partnereket tartalmazza, akik megadták kapcsolati adataikat, külön engedélyt adva arra, hogy megbízónk megkereshesse őket.

5. Az érdeklődők kezelésének eredményessége érdekében az általunk létrehozott rendszer bemutatása megbízónk számára, illetve az érdeklődők kezelésének oktatása.

Ez a szolgáltatásunk megszünteti mindazokat a nehézségeket, amelyek az üzleti partnerek felkutatása során eddig akadályként felmerültek.

Hozzon létre új üzleti kapcsolatokat egyszerűen, hogy cége fellendülhessen!

További részletekért keressen minket bizalommal!