Cégtulajdonosként Ön is nagy álmokat vizionál maga elé: exponenciális növekedés, tömérdek új, piacvezető ügyfél, milliárdos bevételek?
A vágyálmok szépek, de mit sem érnek, ha örökké csak képzelgések maradnak. Vállalatát azonban nemcsak az elméjében, hanem a valóságban is naggyá teheti, csak egy jól átgondolt tervre van szüksége ahhoz, hogy egy szilárd ügyfélkört tudjon kiépíteni, ezáltal pedig nagyobb sikereket érhessen el.
Gondolkodott már azon, hogy vajon mekkora bevétellel számolhatna, ha minden partnere annyi pénzt hagyna ott Önnél, mint a top ügyfelei?
Ideje utánaszámolni, ugyanis ez elérhető célkitűzéssé válhat, amennyiben megérzései helyett, valós tényekre támaszkodva igazgatja vállalatát.
Ehhez első körben meg kell ismernie ügyfélkörét, fel kell mérnie, hogy melyik iparágban mozgó vállalatok tartoznak abba a bizonyos top kategóriába.
Ebben lehet nagy segítségére az ügyfélprofil-elemzés!
De miből is áll konkrétan ez az elemzés?
Az ügyfélprofil-elemzés keretében a vevői számlák feldolgozásával, valamint ezen információk szoftveres elemzésével olyan alapkimutatások készíthetők, melyek segítségével meghatározható a cég számára ideális célcsoport és azok jellemzői. B2B szektorban ugyanis mindenképp ismernie kell, hogy a partnercégek milyen iparágban tevékenykednek, mekkorák és átlagosan mennyi bevételt könyvelnek el egy év alatt.
Az elemzés által bezsebelt tudással már nem lesz nagy nehézség a későbbiekben eredményes marketingkampányt kidolgozni. Célzott üzenetekkel, tartalmakkal bombázhatja majd potenciális megbízóit, akik így nagyobb eséllyel válnak lehetséges partnerekből, valós, szilárd ügyfelekké.
Valósítsa meg a terveit és ne engedje, hogy azok csak az álmok szintjén ragadjanak meg!
Ismerje meg elsődleges célcsoportját, majd szólítsa meg őket, hogy a bevételei a többszörösére ugorjanak!