FB pixel

Leadgenerálás rekordsebességgel? Van egy tippünk!

2023-11-29
Szerző: Clientfactory
Referenciák

Interjú Lakatos Árpáddal, az Expense Reduction tanácsadójával, projektvezetőjével. 

Az üzleti világban a leadgenerálás gyakran hosszú és kihívásokkal teli folyamat, amely rengeteg időt és energiát emészt fel a vállalkozások értékes erőforrásaiból. Azonban mi lenne, ha bemutatnánk Önnek egy olyan módszert, amely nemcsak felgyorsítja ezt a folyamatot, de rekordidő alatt eredményeket is hoz? 

Ügyfelünk, a vállalati tanácsadással foglalkozó Expense Reduction is egy olyan innovatív megközelítést keresett, amely segítségével hatékonyan és gyorsan generálhatók leadek, és ezzel új lendületet kaphat az üzleti növekedésük. Lakatos Árpád, a vállalat kölcsönzött munkaerőre szakosodott specialistája ezt a módszert a Clientfactory B2B e-mailes leadgenerálás szolgáltatásában találta meg. 

A kampány keretében olyan vállalatok HR vezetőivel kerestük a kapcsolatot, akik kölcsönzött munkaerővel dolgoznak. Milyen eredményt hozott a szolgáltatás? És valóban leveszi a terhet az értékesítéssel foglalkozó kolléga válláról? Árpáddal a tapasztalatairól, a szolgáltatással kapcsolatos élményeiről, illetve a közös munkáról beszélgettünk. 

Lakatos Árpád, az Expense Reduction tanácsadója és projektvezetője

Hogyan találkoztál a Clientfactory-val?

Még az előző munkahelyemen kutattam leadgenerálással foglalkozó szolgáltatók után. Megvizsgáltam több céget, amelyek közül az egyik a Clientfactory volt. Sajnos akkor végül egy olcsóbb, sokkal rosszabb szolgáltatóra esett a választás, akik gyakorlatilag eredménytelenül dolgoztak. Később, amikor már az Expense Reduction-nél foglalkoztam az értékesítéssel, nem volt kérdéses, hogy a Clientfactory-t szeretném megbízni a leadgenerálási feladattal. 

Milyen elképzelésekkel, elvárásokkal rendelkeztél, amikor belevágtunk az e-mailes leadgenerálásba?

Korábban az értékesítés teljes egészében rám maradt, így az időm nagy részét ez tette ki. Magával a projekttel alig maradt időm foglalkozni, ami értelemszerűen visszavetette a hatékonyságot. Amikor felkerestem a Clientfactory-t, azt szerettem volna, ha valaki a sales feladatokat átveszi tőlem, illetve gyorsan és eredményesen releváns ügyfeleket generál. 

Ehhez képest mi az, amit kaptál? 

Megkaptam azt, amit szerettem volna. Jó minőségű leadek érkeztek be. Az elején volt egy-két nem odaillő cég, de aztán a finomításoknak köszönhetően olyan érdeklődők keletkeztek, akiket szerettem volna. Rövid időn belül releváns leadek jöttek, méghozzá úgy, hogy én közben valóban a projektekre tudtam helyezni a hangsúlyt. 

Milyen volt az együttműködés a Clientfactory csapatával?

Rendben volt minden. Ha volt kérdés vagy észrevétel, akkor azt jeleztem, a reakció pedig sosem váratott magára. A Clientfactory kollégái is szóltak, ha jött egy lead vagy bármi kérdés volt, tehát zökkenőmentes volt az együttműködés.

Mit gondolsz, mi a legfőbb előnye ennek a szolgáltatásnak?

Szerintem az egyedisége. E-mailben generálnak leadeket sokan, de azzal a rendszerrel nem találkoztam még, amivel ti dolgoztok. Nagyon szimpatikus, hogy automatizált, ugyanakkor személyre szabott a szolgáltatás.

Ne hagyja, hogy a leadgenerálás lassú folyamata visszafogja vállalkozását – fedezze fel a megoldást, amely megváltoztathatja a játékszabályokat!

Tudjon meg többet a B2B e-mailes leadgenerálásról! >>>