FB pixel

Hogyan válasszon marketing ügynökséget?

2022-01-12
Szerző: Clientfactory
Szakmai blog

Jól menő, hangzatos ígéreteket, szép jövőképet bármely marketing ügynökség képes vizionálni ezzel sosem volt probléma. A gond ott kezdődik, amikor az ígéreteket formába kell önteni, meg kell valósítani és kézzelfogható eredményeket kell felmutatni. 

Cégvezetőként lehet Ön is futott már bele olyan ügynökségbe, amely bár nagyot ígért, a teljesítésben annál visszafogottabb volt. Ezen helyzet elkerülése érdekében fogadja meg tanácsainkat, menjen biztosra, vegyen minden tényezőt figyelembe, és találja meg az Ön számára tökéletes marketing ügynökséget. 

Mit kell tudnia egy marketing ügynökségnek?

A feladatok puszta vállalása helyett, valós eredményeket felmutatni!

Mit sem ér, ha egy ügynökség azt vállalja, hogy közzétesz napi három bejegyzést a közösségi oldalakon. Azt kell ígérnie, hogy a posztok által növelni tudja az organikus elérést, aminek megvalósulását heti vagy havi szinten ki is tudja mutatni. Ha ez nem történik meg, akkor a feladatot úgy végezték el, hogy annak nem volt semmilyen hatása, eredménye. Tehát minden törekvés feleslegesnek bizonyult. 

Egy professzionális ügynökség a marketing összes eszközét képes alkalmazni, a bevétel effektív növelése, maximalizálása érdekében. Hatékony, korszerű megoldásokkal, gyorsan, sok, terméke vagy szolgáltatása iránt érdeklődőt tud hozni, miközben cége ismertségét, hírnevét is növeli. Precíz és profi marketing stratégiát képes kidolgozni, amellyel lépésről lépésre, aktívan járul hozzá az Ön céljai eléréséhez. 

Amennyiben ezeket nem képes felajánlani a mérlegelt ügynökség és nincsenek meg a kellő referenciák, kutasson tovább!

Figyeljen az első benyomásra!

Gondoljon csak bele: ha a piacon nem szimpatikus Önnek az egyik zöldséges, lehet bármilyen jó az áruja, nem fog szívesen vásárolni tőle, nem tud majd kellő élvezettel válogatni a szebbnél szebb gyümölcsök közül. Ezért, ha csak teheti, továbbáll. 

A marketing ügynökségeknél sincs ez másként. Amennyiben az első találkozás alkalmával nem találja meg a közös hangot a marketing szakemberekkel, az együttműködés erőltetett és kellemetlen lesz. Szimpátia hiányában hiába szállítják Önnek az eredményeket, a közös munka sosem lesz igazán jó.

Csapatban az erő!

SEO szakértő, szövegíró, grafikus, projektvezető, minden egyben? Lehetséges, de ne legyenek ábrándjaink, nem érthet egy ember mindenhez! 

A marketing egy rendkívül szerteágazó, számos ismeretet követelő iparág, épp ezért a legjobb, ha egy szakértőkből álló csapat mellett teszi le a voksát. Ez nyilvánvalóan költségesebb, mintha egyetlen specialistát bízna meg a feladattal, viszont jóval eredményesebb. 

Reméljük, hogy tanácsaink, kicsit közelebb vitték cége hathatós fejlesztéséhez. Válasszon körültekintően és találjon rá az Ön számára ideális marketing ügynökségre, hogy kiaknázhassa a vállalatában lévő összes potenciált!