Remek termékkel, szolgáltatással célozza meg a célközönségét, mégis többnyire visszautasításokat kap? Biztos benne, hogy kínálata nemcsak jó, hanem vásárlóinak valóban szüksége van rá? De akkor hol a hiba? A lehetséges ügyfelekből miért nem lesznek valós vevők? Mindezekre választ kap cikkünkből, hogy aztán változtatni tudjon.
De nézzük is, milyen hibákkal magyarázhatók a visszautasítások!
Kevés az érdemi információ
Hiába tüntet fel minden információt a weboldalán, a lehetséges vevők többsége nem fogja átböngészni a teljes honlapját. Tehát a szükséges tudnivalókat Önnek közvetlenül és célzottan kell eljutatnia potenciális vásárlóihoz. A kínált terméke vagy szolgáltatása előnyeit, jellemzőit, funkcióit minél többször, akár több formában (kép, videó, poszt, cikk, hírlevél stb.) ajánlott a leendő ügyfelek felé közvetíteni.
Hiányzik a bizalom
Ha a vevő nem bízik a termékében vagy Önben, nem fog vásárolni, hiába érné meg számára. A bizalmatlanság szorosan összefügg az információhiánnyal. Amint az ügyfél elkezdi megismerni a terméket és a céget, kialakul egy kapcsolat, ami a vásárlási szándékon jelentőset lendít. Az információk átadása mellett elengedhetetlen a brand kiépítése is.
Elmaradt az ismétlés
Ahhoz, hogy minden szükséges információ tudatosuljon a lehetséges vevőben, többször kell találkoznia a cég üzeneteivel. Figyeljen arra, hogy a célcsoport tagjai ne csak egyszer halljanak a vállalatáról.
Rossz az időzítés
Előfordulhat, hogy csak egyszerűen rossz időpontban találja meg ajánlatával a vevőt. Emiatt érdemes mindig ott lenni a látókörében, hogyha aktuálissá válik a vásárlás, egyből az Ön cége jusson az eszébe.
A felsorolt hibák tulajdonképpen mind egy központi problémára vezethetők vissza: kevés az információ a termékről, szolgáltatásról vagy a cégről. Az ismertséget a legkönnyebben egy profi marketing ügynökség segítségével érheti el.
Mi a legmodernebb megoldásokkal, gyorsan és sok, terméke, szolgáltatása iránt valódi érdeklődőt hozunk. Szolgáltatásaink széles skáláján minden modern marketing eszköz szerepel, amelyekkel cégét nemcsak ismertté, hanem közkedvelté és sikeressé is tudjuk tenni.
Ismertesse meg cégét a célközönségével, hogy ajánlatára ne tudjanak nemet mondani!