Hazánkban a 2010-es évek közepe óta érezhetően nehezebbé vált a képzett munkaerő megtalálása, illetve megtartása. Ez a probléma nem csak a tömegeket foglalkoztató multinacionális vállalatokat érinti, hiszen a kis- és középvállalatok még náluk is nagyobb nehézségekbe ütközhetnek. Utóbbiak számára ugyanis sokszor még a munkaerő közvetítő cégek megfizetése is gondot jelent.
A munkaerő-toborzás az online marketing térnyerésével nagyrészt átkerült az internetre. Ha az online álláshirdetésekre gondolunk, elsőként néhány jelentős hazai álláskereső portál jut az eszünkbe. A webes hirdetések, illetve a különféle korszerű megoldások fel sem merülnek bennünk, pedig azok akár jóval eredményesebbek is lehetnek.
A hagyományos toborzási technikákat érdemes leváltani!
A jól ismert toborzási módszerekkel a megfelelő kollégák kiválasztásának folyamata akár hónapokig is elhúzódhat. A hirdetések ezalatt nemcsak a pénzt viszik, hanem rengeteg energiát is felemésztenek. Az összes beküldött önéletrajz átnézése ugyanis nem kis feladat.
Mit szólna ahhoz, ha megsokszoroznánk a toborzási folyamata hatékonyságát?
Mi a jelentkezéstől, a kiválasztáson át, egészen a felvételig végigkísérjük a toborzási procedúrát. Könnyű és átlátható rendszert kínálunk, amivel célravezetően válogathatja ki a vállalata számára az ideális személyeket.
A módszer hatására leegyszerűsíthető a kiválasztási folyamat egésze. Tapasztalataink alapján szolgáltatásunk közel 90% -al gyorsabb az átlagos toborzási technikáknál. Nincs felesleges adminisztráció, nincs elpazarolt idő és energia.
A jelentkezés a GDPR szabályoknak megfelelően történik, így a jelöltek adatait megtarthatja, az esetleges ellenőrzések, pénzbüntetések miatt nem kell aggódnia.
Hogyan működik az Expressz Toborzás?
A Clientfactory innovatív munkaerő toborzó szolgáltatása öt lépésből tevődik össze.
1. Összegyűjtjük azokat a pozíciókat, amelyekben nem rendelkeznek elegendő kollégával. A munkaköröket tanulmányozzuk, illetve profilozzuk, majd meghatározzuk a legfontosabb tulajdonságaikat, amire helyeznünk kell a kampány fókuszát.
2. Miután megszabtuk a kulcsszavakat, a fő üzeneteket és az álláshirdetésben használatos kifejezéseket, elkészítünk egy speciális kérdőíves felületet, amit egy jelentkezési űrlappal kötünk össze.
3. A potenciális jelentkezőket Facebook hirdetéssel célozzuk meg, amely kifejezetten a célcsoport számára lett targetálva, tehát csak azon személyeknek jelenik meg, akik megfelelnek a demográfiai elvárásoknak.
4. A hirdetésre kattintva egy aloldalra kerül az érdeklődő. Ezen a felületen tudja elindítani a kvalifikációs kérdéseket tartalmazó kérdőívet, amely segítségével minden szükséges információ beszerezhető róla. A kérdések kidolgozása előtt minden esetben egyeztetünk megbízóinkkal.
5. A kérdőív végén elkérjük a szükséges adatokat. Mindemellett önéletrajz feltöltésére is lehetőséget biztosítunk.
Szolgáltatásunk a lehető legmodernebb munkaerő toborzási módszer. A hagyományos álláshirdetésekkel szemben nagy előnye, hogy a nem megfelelő jelentkezők kiszűrésével felgyorsítható, leegyszerűsíthető és jelentősen megkönnyíthető a kiválasztási folyamat. További részletekért lépjen velünk kapcsolatba!