A marketing oktatása számos fronton zajlik. A szakma népszerűsége növekszik, így egyre több iskola, egyetem hirdeti meg marketing irányú képzéseit. Ezek tökéletes lehetőséget biztosítanak az alapok lefektetéséhez, illetve az elméleti tudás megszerzéséhez, ennél többre viszont sajnos nem képesek.
Az elmélet és a gyakorlat között mindig nagy a szakadék.
A papírra nyomott okosságok persze fontosak, hiszen elengedhetetlen tudást adnak, ám a tanultak jellemzően közel sem életszagúak. A valóságban szinte sosem találkozni olyan tiszta, világos, feladvány típusú helyzetekkel, amit az oktatók, a szakemberek felvázolnak. Arról nem is beszélve, hogy a tananyag sokszor a múltban ragadt, az online világ hihetetlen felgyorsulása miatt, egyszerűen nem tudja követni az aktuális trendeket, uralkodó irányvonalakat.
Ki kell merészkedni a valóságba!
Sikeres marketingtevékenységet nem lehet egy elefántcsonttoronyból létrehozni, irányítani. Ki kell merészkedni a való életbe, és meg kell tapasztalni azt, hogy az elmélet miként működik a gyakorlatban. A tudást formába kell önteni, majd a valósághoz kell azt igazítani, hogy mindeközben kiépülhessen a kellő gyakorlati ismeret.
Nem elég a rutin, tartani kell a lépést a szakma fejlődésével!
Mint ahogy szinte minden területen, a marketingben is gyakori, hogy a szakma veteránjai munkájukat tiszta megszokásból végzik. Így tevékenységük lehet bármennyire profi, hozzáállásuk előbb-utóbb óhatatlanul befásulást, elszürkülést okoz.
Meggyőződésünk, hogy az eredményes marketing tevékenység sikerkritériuma: AZ ELMÉLETNEK ÉS A GYAKORLATNAK EGYMÁSRA KELL TALÁLNIA.
A folyamatos tanulás, gyakorlás, tesztelés és gyakorlatba ültetés ciklusának a követése kell ahhoz, hogy egy szakmabeli igazán nagy sikereket tudjon elérni. Meg kell találni a középutat a tudományos ismeretek és a rutinos tevékenységek között, hogy egy marketing projekt igazán nagyot tudjon szólni.
Mi minden munkánk során a tökéletes egyensúlyra törekszünk, hogy mind partnereink, mind mi a lehető legnagyobb sikerekkel számolhassunk!