FB pixel

Eláruljuk, hogy mitől jó egy Facebook poszt

2020-11-17
Szakmai blog

A közösségi oldalakon olvasható bejegyzések sokfajták lehetnek. Vannak semmitmondó, szenzációhajhász, vagy egyszerűen csak unalmas posztok, amelyek vagy nem fogják meg az olvasókat, vagy épp ellenkező hatást váltanak ki, mint ami a cél lett volna velük. A közönség megnyeréséhez nem ez a legjobb út. 

Kreatív, hatásos bejegyzéseket írni lehet, ha tudja, hogy mi az, amivel valóban megszólíthatja olvasóit. Cikkünkben most ötleteket adunk ehhez. 

Fotók

Legelőször a kép ragadja meg a felhasználókat. A mesterien beállított, ideális fényviszonyok mellett készült fotók manapság már nem ütik meg az emberek ingerküszöbét. Érdemes inkább laza, természetes képeket használni, aminek a tökéletesség helyett, a spontaneitás a lényege. 

Első mondat 

Egy jó Facebook poszt már az első mondattal megragadja az olvasóját. A kezdés rendkívül fontos, mert a Facebook a hosszabb bejegyzéseket levágja, tehát csak a „Tovább olvasom” gombra kattintva nyithatók meg. Ha nem győzi meg a bevezetővel a célközönségét, nem olvassák majd tovább a szöveget.

pexels-kaboompics-com-6168.jpg

Témaválasztás

A jó téma képes eladni a teljes posztot. Olyan kérdésköröket érdemes feldolgozni, amelyek biztosan érdeklik a felhasználókat. A felháborító és a meglepő bejegyzésekkel könnyen be lehet vonzani az új közönséget is.

Érzelmek és értékek 

Tudatosítsa magában: a Facebookon azért oszt meg valamit, mert az érzelmileg hat Önre és közönségére. Beszéljen az érzelmeiről és az értékeiről! Így szerethetőbb figurává válhat. Legyen őszinte, ne köntörfalazzon, ne akarjon mindenkinek megfelelni. Csak így tűnhet ki ezen a túlzsúfolt piacon!

Ha úgy érzi, hogy nem áll készen az összes praktika hathatós bevetésére, ne essen kétségbe! A Clientfactory képzett szakemberei a Facebook marketingben is a toppon vannak, és az Ön segítségére lehetnek! További részletekért lépjen velünk kapcsolatba!