FB pixel

Egyik lépcsőről a másikra ugrálva, haladunk a kitűzött irányba!

2022-01-25
Szerző: Clientfactory
Szakmai blog

Az online marketing korántsem csak annyiból áll, hogy hasraütés-szerűen posztolgatunk néhány képet a Facebookra, elindítunk egy-két hirdetést a Google-ben, majd várjuk a csodát. Komoly stratégia, tervezés, koncepció kell, hogy álljon minden cég mögött, ahhoz, hogy valós sikereket könyvelhessünk el. 

Szolgáltatási körünket ennek tudatában dolgoztuk ki! Partnereinkkel – természetesen amennyiben nyitottak rá – egy konkrét ívet járunk be, annak érdekében, hogy azok a bizonyos posztok, hirdetések valóban célba érjenek. 

Ügyfelünkkel, az Euro-Matic, játék-, illetve ipari labdák gyártásával és forgalmazásával foglalkozó vállalattal is az alapoktól kezdtük, lépésről lépésre haladunk a kitűzött irányba. A piacbővítési stratégiával indítottunk, ezt követte a piaci potenciál, a konkurenciaelemzés, most pedig a teljes körű online marketing szolgáltatásba vágtunk bele. 

Budinszki Balázzsal, az EURO-MATIC műszaki vezetőjével az együttműködésünkről beszélgettünk.

Az EURO-MATIC csapata.
Az EURO-MATIC csapata. 

 Korábban dolgoztatok együtt más marketing ügynökséggel is? 

Nem, ti vagytok az első marketing ügynökség, akikkel együtt dolgozunk. Úgy éreztük, hogy online megjelenésünk magasabb szintre emeléséhez, illetve az ügyfélkörünk szélesítéséhez elengedhetetlen az, hogy egy hozzáértő marketinges céggel dolgozzunk együtt, akik komplett stratégiában gondolkodnak. Ti adtátok a legszimpatikusabb árajánlatot, a legkomplexebb csomagot, ezért esett rátok a választásunk. 

Első közös munkánk, tehát piacbővítési szolgáltatásunk keretében meghatározásra kerültek a fő célcsoportjaitok. Mennyire tartod ezt hasznosnak?

Annyira széles a labdáinknak a vásárlóköre, illetve annyi alkalmazási lehetőség rejlik bennük, hogy elengedhetetlen volt szűkíteni a célcsoporton. Rendkívül hasznosnak tartom, hogy megállapításra kerültek azok az iparágak, amelyeket megcélozva el tudjuk érni a céljainkat, ezáltal pedig garantálhatóvá válik az árbevételünk növekedése. 

Az értékesítést, a cég irányítását megkönnyítette, hogy már célzottabban fókuszáltok arra a szegmensre, akit érdemes megszólítanotok?

A céges átvilágításnak, illetve a fő célcsoportok meghatározásának köszönhetően sikerült jobban megismernünk a piacot, az ügyfeleinket. Ez abszolút megkönnyítette az értékesítési munkánkat. 

Volt-e valami, amit az eredmények hatására egyből megváltoztattatok a cégben? 

Az árazás, árrés kérdése tekintetében nagyon sokat segített az általatok készített felmérés. Ezen a fronton már történt is egy kis módosítás. De a további változtatások, célzott marketing tevékenységek kidolgozása is folyamatban van. 



Az első szolgáltatás igénybevétele után nem is volt kérdéses, hogy megyünk tovább?

Számomra nem, de persze nem teljes mértékben az én kezemben van a döntés. De tulajdonképpen, amikor már belevágtunk a közös munkába, akkor tudtuk, hogy egy több lépésből álló folyamat előtt állunk.

Mi az, amit vártok a cégünkkel való közös munka folytatásától?

A közösen meghatározott árbevételi tervek elérése az, ami az elsődleges célunk. 

Ajánlanád a Clientfactory szolgáltatásait másoknak is? 

Abszolút. Tulajdonképpen mi is egy ajánlás útján bukkantunk rátok. Partneretek, a GIA Form tulajdonos-ügyvezetője, Gaszt Attila javasolta, hogy vegyük fel veletek a kapcsolatot. És ezt azóta sem bántuk meg. 

Ön elindult már a kitűzött céljai felé vezető úton?

Gondolkodjon komplex marketing stratégiában, hogy ezáltal vállalata is hatékonyabban működhessen! 

Amennyiben nem tudja, hogy ebbe miként vágjon bele, a segítségünkre számíthat!