FB pixel

Cadren: kreatív, cél- és eredményorientált vállalat a Clientfactory

2020-12-17
Referenciák

Cadren: kreatív, cél- és eredményorientált vállalat a Clientfactory

A piacnyitás a legtöbb vállalkozás számára nem megy zökkenőmentesen. Számos akadályba ütköznek, amelyekkel segítség nélkül csak rendkívül nehezen küzdenek meg. A Cadren könyvelői ügyfélkapu fejlesztői felismerték, hogy az áttöréshez, az igazán sikeres induláshoz szakértő segítségre van szükségük. Emiatt kerestek fel egy marketing ügynökséget, méghozzá a mi cégünket. 

Gerstner Péter ügyvezetővel a Cadren könyvelői szoftver létrehozásáról, illetve az együttműködésünkről beszélgettünk. Piacnyitási stratégiájukat néhány nappal ezelőtt fejeztük be.

Hogyan jött a Cadren könyvelői ügyfélkapu kifejlesztésének az ötlete?

Az alapötlet egy könyvelőknek szóló anyagátadó rendszer volt, és ezt fejlesztettük azzá, ami végül a Cadren lett. Természetesen ügyfeleink igényei sokat segítettek, hogy igazán közkedvelt legyen.

A szoftver tulajdonképpen összességében foglalkozik a könyvelők ügyviteli dolgaival. Úgy gondolom, hogy ezzel egy jelentős piaci rést töltünk be. 

rdgefs.JPG

Adódtak nehézségek a szoftver kidolgozása során?

Igen. A legnagyobb nehézség a más cégekkel, szoftverfejlesztőkkel való együttműködés megtalálása volt. A fejlesztés technikai szempontból nem jelentett gondot, ugyanis az valamilyen úton-módon mindig megoldható, de az együttműködés már problémás. 

A Cadren milyen innovatív megoldásokkal segíti a könyvelők munkáját?

Ahhoz képest, hogy néhány éve a könyvelők leginkább papíralapon dolgoztak, a digitális átállás már innovációnak számít. 

A szoftverek nagy része csak a könyvelők problémáinak apróbb részére koncentrál, de a Cadrennel mi minden szükséges területet lefedünk, teljes körű megoldást kínálunk. A szoftverünk automatizál, gyorsítja és rendezi az üzleti folyamatokat, pénzt takarít meg, és mindeközben a munkát is kényelmesebbé teszi.

Miért fogalmazódott meg bennetek, hogy egy marketing ügynökség segítségét kell kérnetek?

Először csak egy weboldal létrehozásában gondolkodtunk. De a webfejlesztő cég, aki nekiállt a munkának, nem volt túlságosan sikeres. Legfőképp a kreativitást hiányoltam belőlük. A terveik láttán jöttem rá, hogy valójában nekünk nem csak honlap kell, hanem egy marketing ügynökség, aki átfogóan gondolkodik, és nem csak azt csinálja meg, amit mi kiadunk, hanem saját ötletekkel áll elő. 

xbvgf.JPG

Hogyan találtatok rá a Clientfactory-ra?

Marozsák Szabolcsot már régóta ismerem. Amikor azon gondolkodtam, hogy melyik céget kellene megbíznom, eszembe jutott, hogy neki volt egy nagyon jó ügynöksége, de azt nem tudtam, hogy ez megvan-e még. Írtam Szabolcsnak, aki elárulta, hogy működik az ügynökség, sőt az utóbbi években nagyot fejlődött, nemzetközi marketing ügynökséggé vált. Ez kellőképpen biztatónak tűnt, így nem volt kérdéses számomra, hogy a Clientfactory mellett döntök.

Hogyan értékeled a közös munkánkat?

Szuper az együttműködés. Igazából csak azt sajnálom, hogy a mi sebességünk elég lassú, miattunk néha csúsznak a dolgok, de ez nyilván nem az ügynökség hibája. Ők mindenben a lehető legprofibbak. 

A Clientfactory nagyon kreatív, ötletes meglátásaikkal nem egyszer megleptek bennünket. Mindemellett rendkívül cél- és eredményorientáltak, ahogy csak tudják, támogatják és segítik a munkánkat. 

Mit tartasz a legjelentősebb eredménynek?

Átfogó piacnyitási stratégiát, illetve idő-, költség- és marketingtervet kaptunk. Úgy gondolom, hogy mindent elkészítettek, amivel garantálható a sikeres piacnyitás. Abban bízunk, hogy a Clientfactory segítségével berobbanunk a könyvelői szoftverek piacára.

Ajánlanád más cégeknek a Clientfactory szolgáltatásait?

Abszolút, ez nem kérdéses. Szerintem az induló vállalatok befutásának a kulcsa egy jól sikerült piacnyitási stratégia. De nyilván nem mindegy, hogy ez milyen alaposan és professzionálisan van kidolgozva. A Clientfactory szakértelmében maradéktalanul meg lehet bízni, így szívesen ajánlom mindenkinek a szolgáltatásaikat. 

Hogyan látod a jövőbeni együttműködést a cégünkkel, milyen célokat tűzöl ki?

Én egy folyamatos együttműködést tudok elképzelni, amely során alapvetően támaszkodunk a Clientfactory marketing tudására.

rtzgw4es.JPG

Partnereinktől rendszerint csak annyit kérünk, hogy fogalmazzák meg terveiket, céljaikat. Ezután már mi jövünk! Felkutatjuk a lehetséges ügyfeleket és konkurenseket, elemezzük a piac működését és nagyságát, kidolgozzuk a stratégiai tervet, majd képesek vagyunk meg is valósítani azt. 

Egy olyan piacnyitási tervet nyújtunk át partnereinknek, amely lépésről-lépésre történő megvalósítása garantálja azt, hogy céljait nem csak eléri, hanem meg is haladja azokat! Ha többet szeretne tudni szolgáltatásunk menetéről, vegye fel velünk a kapcsolatot!