A Facebook, az Instagram és a YouTube adta marketing lehetőségeket a legtöbb vállalat már felvette az eszköztárába. De persze még mindig vannak olyan cégek, akik nem használják ki a közösségi oldalakban rejlő potenciált. Nem csoda hát, hogy a legújabb sztár, az egyre nagyobb tömegeket meghódító TikTok csak komótosan szivárog be a vállalkozások mindennapjaiba, csak lassan válik a marketing stabil alkotóelemévé. Pedig a TikTokon tobzódó több mint egymilliárd felhasználó elég bizonyíték arra, hogy igenis eljött az ideje annak, hogy mindenki elkezdjen elmélyülni a TikTok marketing megoldásaiban!
A TikTokot folyamatos botrányok övezik!
A TikTok története elég kacifántos és ellentmondásokkal, botrányokkal teli. A kínai fejlesztésű social platform 2017-ben indult világhódító útjára, amikor felvásárolták az akkoriban ugyancsak közkedvelt Musical.ly alkalmazást.
A nemzetközi terjeszkedésüket azonban nem fogadta egyöntetű üdvrivalgás. Az USA korábbi elnöke, Donald Trump az alkalmazást be akarta tiltatni, a kaliforniai szövetségi bíróságra 2019-ben pedig csoportos keresetet adtak be a TikTok ellen. Az alkalmazással kapcsolatban az a gyanú merült fel, miszerint titokban begyűjti, majd Kínába továbbítja a felhasználók személyes adatait. De rengeteg faji, nemi, politikai vita elindítója is egy-egy TikTok videó volt.
Az alkalmazás népszerűsége mindezek ellenére töretlen!
A 3-15 másodperces táncos vagy szinkronizáló, sokszor vicces, olykor oktató jellegű tartalmak magukkal ragadták, először a tinédzsereket, majd pedig az egyre tágabb közönséget is.
Az elmúlt években merülhettek fel bármilyen híresztelések vagy kételyek a kínai alkalmazás megbízhatósága kapcsán, a népszerűsége egyre csak növekedett. Ezt bizonyítja az is, hogy szeptember 27-én a TikTok bejelenthette, hogy a regisztrált, legalább havi egyszer aktív felhasználók száma átlépte az egymilliárdos álomhatárt.
A TikTok az online marketing kikerülhetetlen komponensévé vált!
A TikTok marketinggel olyan kapuk nyílnak meg a márkák előtt, amelyekről egyelőre kevesen tudnak.
A többi social platformot elhagyó közel kétmilliós hazai közönség és az izgalmas, hihetetlen kreatív szabadságot biztosító formátumok lehetővé teszik azt, hogy a hirdetési stratégiák igazán hatékonyak lehessenek.
A TikTok marketing nagy előnye, hogy egyelőre nincs nagy verseny a felületen, nincs nagy reklámzaj. Az egész képernyőt elfoglaló hirdetések, új hirdetési formátumok felkeltik a felhasználók figyelmét és cselekvésre ösztönzik őket. A kreatív ötleteknek, tartalmaknak köszönhetően pedig jóval magasabb érdeklődéssel lehet számolni, mint más közösségi oldalakon.
Növekvő márkaismertség és vásárlási szándék, jobb elérés és forgalom – mindezek a TikTok szórakoztató tartalmaival könnyedén elérhetőek.
Ha Ön is szeretne az úttörők közé tartozni, kihasználná ezt a reklámzajmentes felületet, szeretne egy új célközönséget megszólítani, mindenképp a TikTokon a helye!
Váljon igazi TikTokerré és vigye sikerre cégét!
A videómegosztó platform népszerűsége felívelőben van. Azzal azonban mindenképp számolni kell, hogy bár egyre szélesebb tömegeket szippant be a közösségi platform, még mindig a fiatalok felületének számít. Ha ez a generáció a célcsoportjába tartozik, ismerje ki a felület csínját-bínját, majd mindenképp dolgozzon ki egy jó TikTok stratégiát.
Ha nem tudja, miként váljon igazi TikTokerré, ránk számíthat!
Tapasztalt, innovatív csapatunkkal képesek vagyunk ebből a felületből is a lehető legtöbbet kihozni.
Vegye fel velünk a kapcsolatot és legyen az Ön márkája a legnépszerűbb a TikTok felhasználók körében!