FB pixel

Az új őrület, ami az online marketinget is megreformálta. Ön fent van a TikTok-on?

2021-11-05
Szerző: Clientfactory
Szakmai blog

A Facebook, az Instagram és a YouTube adta marketing lehetőségeket a legtöbb vállalat már felvette az eszköztárába. De persze még mindig vannak olyan cégek, akik nem használják ki a közösségi oldalakban rejlő potenciált. Nem csoda hát, hogy a legújabb sztár, az egyre nagyobb tömegeket meghódító TikTok csak komótosan szivárog be a vállalkozások mindennapjaiba, csak lassan válik a marketing stabil alkotóelemévé. Pedig a TikTokon tobzódó több mint egymilliárd felhasználó elég bizonyíték arra, hogy igenis eljött az ideje annak, hogy mindenki elkezdjen elmélyülni a TikTok marketing megoldásaiban!

A TikTokot folyamatos botrányok övezik!

A TikTok története elég kacifántos és ellentmondásokkal, botrányokkal teli. A kínai fejlesztésű social platform 2017-ben indult világhódító útjára, amikor felvásárolták az akkoriban ugyancsak közkedvelt Musical.ly alkalmazást. 

A nemzetközi terjeszkedésüket azonban nem fogadta egyöntetű üdvrivalgás. Az USA korábbi elnöke, Donald Trump az alkalmazást be akarta tiltatni, a kaliforniai szövetségi bíróságra 2019-ben pedig csoportos keresetet adtak be a TikTok ellen. Az alkalmazással kapcsolatban az a gyanú merült fel, miszerint titokban begyűjti, majd Kínába továbbítja a felhasználók személyes adatait. De rengeteg faji, nemi, politikai vita elindítója is egy-egy TikTok videó volt. 

Az alkalmazás népszerűsége mindezek ellenére töretlen!

A 3-15 másodperces táncos vagy szinkronizáló, sokszor vicces, olykor oktató jellegű tartalmak magukkal ragadták, először a tinédzsereket, majd pedig az egyre tágabb közönséget is. 

Az elmúlt években merülhettek fel bármilyen híresztelések vagy kételyek a kínai alkalmazás megbízhatósága kapcsán, a népszerűsége egyre csak növekedett. Ezt bizonyítja az is, hogy szeptember 27-én a TikTok bejelenthette, hogy a regisztrált, legalább havi egyszer aktív felhasználók száma átlépte az egymilliárdos álomhatárt. 

A TikTok az online marketing kikerülhetetlen komponensévé vált!

A TikTok marketinggel olyan kapuk nyílnak meg a márkák előtt, amelyekről egyelőre kevesen tudnak. 

A többi social platformot elhagyó közel kétmilliós hazai közönség és az izgalmas, hihetetlen kreatív szabadságot biztosító formátumok lehetővé teszik azt, hogy a hirdetési stratégiák igazán hatékonyak lehessenek. 

A TikTok marketing nagy előnye, hogy egyelőre nincs nagy verseny a felületen, nincs nagy reklámzaj. Az egész képernyőt elfoglaló hirdetések, új hirdetési formátumok felkeltik a felhasználók figyelmét és cselekvésre ösztönzik őket. A kreatív ötleteknek, tartalmaknak köszönhetően pedig jóval magasabb érdeklődéssel lehet számolni, mint más közösségi oldalakon. 

 

Növekvő márkaismertség és vásárlási szándék, jobb elérés és forgalom mindezek a TikTok szórakoztató tartalmaival könnyedén elérhetőek. 

Ha Ön is szeretne az úttörők közé tartozni, kihasználná ezt a reklámzajmentes felületet, szeretne egy új célközönséget megszólítani, mindenképp a TikTokon a helye! 

Váljon igazi TikTokerré és vigye sikerre cégét!

A videómegosztó platform népszerűsége felívelőben van. Azzal azonban mindenképp számolni kell, hogy bár egyre szélesebb tömegeket szippant be a közösségi platform, még mindig a fiatalok felületének számít. Ha ez a generáció a célcsoportjába tartozik, ismerje ki a felület csínját-bínját, majd mindenképp dolgozzon ki egy jó TikTok stratégiát. 

Ha nem tudja, miként váljon igazi TikTokerré, ránk számíthat! 

Tapasztalt, innovatív csapatunkkal képesek vagyunk ebből a felületből is a lehető legtöbbet kihozni. 

Vegye fel velünk a kapcsolatot és legyen az Ön márkája a legnépszerűbb a TikTok felhasználók körében!