FB pixel

Átütő siker egy növénytermesztői rendezvényen

2019-12-18
Online marketing szolgáltatás

Kővári Virágnapok az Ügyfélgyár közreműködésével

Kővári András - a Kővári Krizantém Kft. tulajdonosa - idén az Ügyfélgyár csapatát bízta meg azzal, hogy megszervezzék a minden évben megrendezésre kerülő Kővári Virágnapot. Őt kérdeztük tapasztalatairól, és véleményéről.

Hogyan foglalná össze az idei Kővári Virágnapot? Eredményesnek tekinti? A rendezvény elérte a célját?

“Én úgy gondolom, hogy nagyon eredményes volt. A célunk az volt, hogy minél több olyan résztvevő legyen a rendezvényen, aki nem már meglévő ügyfelünk. Ez sikerült, méghozzá rengeteg érdeklődő volt. Az előadások témája is nagyon jól sikerült, újdonság volt a résztvevőknek. Már a rendezvény napján számos pozitív visszajelzést kaptunk.”

Miért döntött úgy, hogy idén profi szakemberekre bízza a szervezést?

“Az ügyfélkezelés terén nem vagyunk erősek. Elérjük a lehetséges partnereket, de nem tudjuk hogyan kezeljük, és tartsuk meg őket. Ezért szerettük volna idén szakemberre bízni a szervezést, hogy segítséget kapjunk az adminisztrációban, és az érdeklődőkkel való kommunikációban.”

Miért pont az Ügyfélgyárra esett a választása?

“Marozsák Szabolcsot egy tréningen ismertem meg, ahol nemcsak külön ajánlották, de egy előadást is tartott az ügynökség egyedi lead gyűjtés megoldásáról. Arról beszélt, hogy egy 400 fős listából 100 résztvevőt garantál az ügynökség, ezzel a módszerével. Azonnal szimpatikus volt a cég, és a szolgáltatás is.”

Mennyire volt nehéz a rendezvény megtöltése a korábbi években, és mire számított idén?

“Korábban inkább a saját vevőink jöttek, akik már ismertek minket. Idén azonban nagy hangsúlyt fektettünk az egynyári virágokra. Az volt a célom, hogy olyan résztvevőket szerezzünk, akik még nem tudják, hogy foglalkozunk egynyári virágokkal, évelő növényekkel, és a Schneider cég termékeivel.”

Hogyan alakult a jelentkezők száma a korábbi években, és hogyan idén?

“Általában a vevőink 20%-a szokott eljönni, tavaly így 120 fő vett részt a rendezvényen. Idén 300 fő volt a végső létszám, ami az előző évekhez képest több mint kétszeres növekedés! Mindez az Ügyfélgyár kampányának köszönhetően volt lehetséges.”

Mi volt a korábbi rendezvényekhez képest más az idei szervezésben?

“Többnyire a vevőink nagy számban érdeklődnek az esemény iránt, de csak nagyon kis arányban jönnek el. Idén a jól összerakott kampányoknak köszönhetően annyira kíváncsivá tettük az érdeklődőket, a különböző formákban nekik küldött üzenetekkel, hogy tényleg eljöttek. Nagyon tetszettek, és hatékonynak is bizonyultak azok a módszerek, amikkel megszólítottuk az érdeklődőket. Még egy bemutató videó is készült, amiben a termelőket és a Flora Hungaria igazgatóját kérdeztük a rendezvényről.”

Hogyan értékelné az Ügyfélgyár munkáját? Mennyire volt elégedett az eredményekkel és az odavezető úttal?

“Mindenki nagyon segítőkész volt. Molnár Zsófival 2-3 naponta folyamatos kapcsolatban voltunk. Mindig választ kaptam a kérdéseimre. Én elmondtam mit szeretnék, és teljesen az Ügyfélgyárra bíztam magam, a bizalmam pedig kifizetődő volt. Csillagos 5-ösre értékelném a munkájukat.”

Összességében mi a véleménye az Ügyfélgyárról?

“Mindenkinek ajánlanám, sőt, már ajánlottam is! Elmondtam a kollégáimnak, hogy ha hasonló rendezvényt szeretnének, akkor az Ügyfélgyárat érdemes megbízni.”

Tudjon meg többet Ön is Lead Gyűjtés szolgáltatásunkról!>>