A Partner HUB Zrt. társalapítójával, üzletfejlesztési igazgatójával, Kauzli Katalinnal beszélgettünk.
Minden fejlődésben lévő vállalat eljut egyszer arra a szintre, amikor a piaci terjeszkedés érdekében elengedhetetlenné válik a marketing tevékenységek felerősítése, vagy egyáltalán útnak indítása.
A Partner HUB Zrt. innovatív fejlesztésével – amely a nagy számlamennyiséggel dolgozó vállalatok munkáját hivatott megkönnyíteni, többek között azáltal, hogy a papíralapú számlakezelésüket digitalizálja – most jutott el ehhez a fázishoz.
Nagy örömünkre szolgál, hogy mi lehettünk az a szerencsés ügynökség, akikkel a Partner HUB Zrt. elindult a marketing ingoványos, izgalmakkal teli útján.
Piackutatási szolgáltatásunkat lezártuk, de az együttműködésünknek még koránt sincs vége. Katalinnal a kooperációnkról, a jövőbeni tervekről beszélgettünk.
Miért pont a Clientfactory marketingszolgáltatásait választottátok?
Marozsák Szabolcs, a Clientfactory CEO-ja még tavaly a LinkedIn-en vette fel velünk a kapcsolatot. Ekkor egy teljesen más cég, projekt kapcsán tárgyaltunk, az együttműködés viszont végül meghiúsult. Most, amikor új fejlesztésünket szerettük volna a marketinggel megtámogatni, már a fejemben volt a cégetek, a LinkedIn marketing és a leadgenerálási szolgáltatás. Az eredményorientált megközelítésetek nagyon szimpatikus volt már elsőre is, így nem volt kérdéses, hogy visszatérünk a Clientfactory-hoz.
Miért döntöttetek úgy, hogy érdemes a marketing területére nagyobb hangsúlyt fektetni?
Eddig nem volt szervezett marketingtevékenységünk, a magyar piacon még nem dolgoztunk ügynökséggel. Ennek a legfőbb oka, hogy a termékfejlesztési folyamatban most értünk el oda, hogy már van olyan termékünk, amit effektíve lehet tömegesen értékesíteni. A tevékenységünket a marketinggel a következő szintre szerettük volna emelni.
Első körben a LinkedIn marketingbe vágtunk bele. Mennyire tartod hasznosnak ezt a felületet, módszert az ügyfélszerzésre?
Fontosnak tartom a LinkedIn-es közösségépítést, mert az ott kialakított kapcsolatok hasznosak a célzott kommunikáció szempontjából. A LinkedIn-nek köszönhetően a későbbi kapcsolatfelvétel már nem a cold call kategóriába esik. Fontos számunkra, hogy a cégről kialakított kép is azt sugározza, amilyenek mi vagyunk: megbízható és professzionális vállalat. Emiatt is lényeges, hogy ne zavarjunk feleslegesen olyanokat, akiknek nem releváns a szolgáltatásunk. Tehát célunk a minél kisebb felesleges zaj keltése, ehhez pedig a LinkedIn tökéletes eszköz. Az üzleti platformon nagy eséllyel olyan partnerek jelölnek bennünket vissza, akiknek valóban releváns a fejlesztésünk, ezáltal érdemi kommunikációt tudunk velük folytatni. Így nagy eséllyel eshetnek be a konkrét érdeklődők, leadek.
Mi győzött meg benneteket arról, hogy a cégeteknek a piackutatásra szüksége van?
A piackutatást, mint „bújtatott” leadgenerálási módszert ti javasoltátok, amire egyből nyitottak voltunk, mivel úgy gondoljuk, hogy ez a marketingtevékenység elkezdéséhez kifejezetten jó kiindulópontul szolgál.
Milyen eredményeket vártatok a piackutatástól és ehhez képest mit kaptatok?
Nem voltak előzetes elvárásaink, tekintettel arra, hogy eddig nem folytattunk szervezett marketingtevékenységet.
Utólag azt mondhatom, hogy a piackutatás eredményei hasznos információval szolgáltak a piac telítettségére, és a vállalatok által megfogalmazott problémás pontokra vonatkozóan. Továbbá a telefonos interjúk részletes lejegyzetelése hasznos piaci információkat nyújtott nekünk.
Ki tudnál emelni esetleg néhány olyan információt, amit hasznosnak tartottál?
Részletekbe menően megtudtuk, hogy a számlamenedzsment kapcsán melyek a leginkább problémás területek, amikkel a cégek küzdenek, és adott esetben hogyan kezelik ezeket. Ilyen részleteket egy klasszikus, rövid kérdőíves kutatásból nem tudtunk volna meg. Továbbá a piackutatásnak köszönhetően be tudjuk lőni, hogy mekkora a potenciális piacunk. Mindez hozzájárul a hatékonyabb értékesítéshez.
Hogyan látod a jövőbeni együttműködést a cégünkkel, milyen célokat tűzöl ki?
Az együttműködést mindenképp folytatni szeretnénk. A LinkedIn marketing szolgáltatás a napokban újraindult, de ősszel visszatérünk a telefonos leadgenerálásra is.
Mit vártok ezektől a szolgáltatásoktól?
A jól beazonosított és megfogható leadek jelentenek számunkra értéket, és persze ezekből szeretnénk minél többet szerezni a segítségetekkel. Továbbá a LinkedIn kampánytól növekvő ismertséget várunk. De már önmagában az is nagy segítség, hogy leveszitek a marketinggel kapcsolatos feladatokat a vállunkról, segítetek a kapcsolatépítésben és az automatizációban. Rengeteg időt takarítotok meg nekünk.
Ajánlanád a Clientfactory szolgáltatásait más vállalatoknak is?
Természetesen. Amit vállaltok, azt mindig korrektül betartjátok. Veletek nincsenek negatív meglepetések.
Az Ön cége is eljutott arra a fejlettségi szintre, hogy nagyobb porondon is megmérettesse magát?
Ismerje meg célpiacát, hogy célzott üzenetekkel közelíthesse meg potenciális partnereit és garantált sikereket érjen el.
Nézzünk bele lehetséges ügyfelei fejébe együtt, lépjen velünk kapcsolatba!