FB pixel

A marketing legújabb trendjei a magyar piacon

2020-12-16
Szakmai blog

A koronavírus okozta gazdasági válság hatással van a marketingre is – új irányok, technikák jelentek meg. A hatékony marketing fontosabb, mint valaha, hiszen számos vállalkozásnak kihívás talpon maradni. Profi marketinggel, az áramlatok követésével azonban nemcsak fenntarthatja cégét, hanem akár növelheti is bevételeit. 

De vágjunk is bele, nézzük, milyen új marketing trendek jelentek meg a hazai piacon!

Olcsó, mégis hatékony: Facebook marketing

A legnépszerűbb közösségi oldal ideális online marketing platform, amely mindenki számára elérhető. Számos kiaknázandó lehetőség van benne, amit most mindenképp ki kell használni:

  • Remarketing – a beállításnak köszönhetően újra elérhetőek a weboldalra látogatók. 
  • Katalógushirdetés – a Facebook a legjobb konverziós értéket ennél a hirdetési módnál mutatja, és a felhasználók is kedvelik.
  • Chatbot – a közvetlen interakciót szeretik az emberek, így érdemes ezzel is operálni. Az időszakos chatbotkampány segít automatizálni és menedzselni a beszélgetéseket.

rbtgfs.JPG

SEO – nagyobb előrekerülési lehetőség a Google találati listáján

Az utóbbi időben számos új, kimagasló eredményt produkáló kulcsszó jelent meg. Ezzel együtt a weboldalak elhanyagolása, a reklámköltségek megcsappanása miatt megnövekedett az előrekerülési lehetőség is a Google találati listáján. Emiatt a keresőoptimalizálásra nem árt most ráhajtani:

  • A technikai SEO beállításokat ajánlott átnézni. 
  • A megfelelő kulcsszavakkal érdemes elkezdeni blogolni, podcastot, illetve landing oldalt készíteni. 

YouTube – izgalmas hirdetésekkel a sikerért

A YouTube az utóbbi időben olyannyira megsokszorozta a reklámvideók számát, hogy a fogyasztókból ezek már ellenszenvet váltanak ki. Emiatt jól át kell gondolni, hogy miként reklámozza márkáját ezen a platformon.

  • Google Ads hirdetések – nem biztos, hogy a márka erősítését segíti, ha az Ön reklámjától borulnak ki az emberek, így izgalmas, érdekes hirdetésekkel érdemes előállni. 
  • Saját csatorna – óriási organikus elérés van a YouTube-on, tehát hatékony lehet, ha cégének saját csatornát hoz létre és videókat gyárt.

close-up-video-camera-filming-young-smiling-male-blogger.jpg

Kövesse a leghatékonyabb marketing irányokat, ha fel szeretné lendíteni vállalkozását. Mi a Clientfactory-nál tartjuk a lépést a piaci változásokkal, így mindig a legmodernebb trendeket alkalmazzuk. Bízza ránk cégét, ugyanis mi képesek vagyunk az összes marketing eszközt bevetni a bevételei növelése, maximalizálása érdekében. További részletekért lépjen velünk kapcsolatba!