piacbővítés

Miért dönt úgy egy cégvezető, hogy készít egy Piacbővítési tervet?

A marketing tevékenység tervezése az építőiparban. Szabó…
Az egyik legnagyobb hiba, amiről egy cégvezetőnek  tudnia kell, és nagy figyelmet kellene rá szentelnie, az a visszautasíthatatlan ajánlat hiánya.

Az ön cégének van visszautasíthatatlan ajánlata?

Szinte minden vállakozás alapvető szándéka és igénye,…
Toborzás egyszerűen, gyorsan, azonnal kiszűrhető, minőségi jelöltekkel

Így is lehet csinálni! - Toborzás egyszerűen, gyorsan, azonnal kiszűrhető, minőségi jelöltekkel

Kőrösi Pétert, az Ablakház Kft. tulajdonosát, és ügyvezetőjét…
Milyen toborzási problémákat okoz az új koronavírus járvány?

Milyen toborzási problémákat okoz az új koronavírus járvány?

Előreláthatóan, az elkövetkezendő hónapokban, az új koronavírus…

32%-al több ajánlatkérés egy év alatt a professzionális marketingstratégia hatására

Interjú a Clientfactory partnerével, a Piacbővítési szolgáltatással…

Kik az ideális ügyfelei, és miért kell meghatározni őket a hatékony piacbővítéshez?

Marketing ügynökségként az elmúlt 5 évben több mint 40 ügyfelünknél dolgoztunk ki Piacbővítési stratégiát. Ezek során marketing szempontból több, nagyon fontos felismerése jutottunk, néhány alapvető hiányosságot fedtünk fel. Ezzel kapcsolatban foglalom össze tapasztalatainkat.
szallitmanyozo ceg

Sikeres piacbővítés, profi marketingstratégiával

Sikeres piacbővítés, profi marketingstratégiával. Piacbővítés szolgáltatásunk keretében egy teljes körű marketingstratégiát készítettünk a cég részére, a maximális hatékonyság érdekében, és azóta végig is vittük a megtervezett kampányt. Most a cég vezetője mesél tapasztalatairól.

Átütő siker egy növénytermesztői rendezvényen

Kővári Virágnapok az Ügyfélgyár közreműködésével   Kővári…