32%-al több ajánlatkérés egy év alatt a professzionális marketingstratégia hatására

Interjú a Clientfactory partnerével, a Piacbővítési szolgáltatással…

Kik az ideális ügyfelei, és miért kell meghatározni őket a hatékony piacbővítéshez?

Marketing ügynökségként az elmúlt 5 évben több mint 40 ügyfelünknél dolgoztunk ki Piacbővítési stratégiát. Ezek során marketing szempontból több, nagyon fontos felismerése jutottunk, néhány alapvető hiányosságot fedtünk fel. Ezzel kapcsolatban foglalom össze tapasztalatainkat.
szallitmanyozo ceg

Sikeres piacbővítés, profi marketingstratégiával

Sikeres piacbővítés, profi marketingstratégiával. Piacbővítés szolgáltatásunk keretében egy teljes körű marketingstratégiát készítettünk a cég részére, a maximális hatékonyság érdekében, és azóta végig is vittük a megtervezett kampányt. Most a cég vezetője mesél tapasztalatairól.

Átütő siker egy növénytermesztői rendezvényen

Kővári Virágnapok az Ügyfélgyár közreműködésével   Kővári…
Munkaero toborzas

Megdöbbentő számú állásra jelentkező!

Az utóbbi időben rengeteg olyan visszajelzést kaptunk ügyfeleinktől, hogy nehézséget okozott nekik a toborzás. A napjainkra jellemző telített munkaerőpiacon a kevés, nem megfelelő jelentkező, és hosszadalmas, problémás kiválasztási folyamat nehezíti meg a cégvezetők életét.
munkaero gyorsan

A leghatékonyabb toborzási módszer

Néhány jelentkező helyett több tucat, vagy több száz előszűrt, az Ön igényeinek megfelelő munkatárs jelölt, ráadásul expressz sebességgel!
online marketing

SZEX és az online marketing

Egy videó, ami felfedi van-e kapcsolat a SZEX és az online…
marketing szolgaltatas

Gondolatok a közös munkáról: Pek-Snack

Bemutatkozás: 1998 óta foglalkozunk fagyasztott pékáru…

Üzleti kapcsolatok hálózata: a Linkedin

/
A Facebook hálózat mellett érdemes említést tenni egy sokkal…

Puchner**** Kastélyszálló kampány számokban

/
Bizonyára többször is volt olyan helyzetben, amikor felkínáltak Önnek egy jónak tűnő terméket, vagy szolgáltatást, de az ára első pillanatban igen csak hajmeresztőnek tűnt...Mit lehet ilyenkor csinálni?Fordulhatunk a jól bevált befektetés megtérülése számításhoz, de mit csináljunk abban az esetben, ha még érintőlegesen sincsenek adataink ehhez, mert még csak hasonló dologgal sem foglalkoztunk korábban?Állítólag a pénzfeldobás ilyen esetekben kb. 50%-os sikerrel szokott járni, de azért menjünk biztosra...

A következő nagy dobás (III. rész)

/
A cikksorozat harmadik és egyben befejező részének témája az, hogy hogyan is tegyük termékünket átlag felettivé, hogyan emeljük ki a tömegből és érjük el azt, hogy a vásárlók minket válasszanak.Úgy gondolom, hogy mindenki számára nyilvánvaló, hogy egy termék vagy szolgáltatás sikere nem csak a minőségén múlik, hanem azon is, hogy hogyan pozicionáljuk a piacon.Ennek megfelelően, ha már megvalósítottuk ötletünket és megtaláltuk a megfelelő piacot, nincs más feladatunk, mint megnyerni magunknak a vásárlókat!