Megdöbbentő számú állásra jelentkező!

Az utóbbi időben rengeteg olyan visszajelzést kaptunk ügyfeleinktől, hogy nehézséget okozott nekik a toborzás. A napjainkra jellemző telített munkaerőpiacon a kevés, nem megfelelő jelentkező, és hosszadalmas, problémás kiválasztási folyamat nehezíti meg a cégvezetők életét.

A leghatékonyabb toborzási módszer

Néhány jelentkező helyett több tucat, vagy több száz előszűrt, az Ön igényeinek megfelelő munkatárs jelölt, ráadásul expressz sebességgel!

SZEX és az online marketing

Egy videó, ami felfedi van-e kapcsolat a SZEX és az online…

Gondolatok a közös munkáról: Pek-Snack

Bemutatkozás: 1998 óta foglalkozunk fagyasztott pékáru…

Üzleti kapcsolatok hálózata: a Linkedin

/
A Facebook hálózat mellett érdemes említést tenni egy sokkal…

Puchner**** Kastélyszálló kampány számokban

/
Bizonyára többször is volt olyan helyzetben, amikor felkínáltak Önnek egy jónak tűnő terméket, vagy szolgáltatást, de az ára első pillanatban igen csak hajmeresztőnek tűnt...Mit lehet ilyenkor csinálni?Fordulhatunk a jól bevált befektetés megtérülése számításhoz, de mit csináljunk abban az esetben, ha még érintőlegesen sincsenek adataink ehhez, mert még csak hasonló dologgal sem foglalkoztunk korábban?Állítólag a pénzfeldobás ilyen esetekben kb. 50%-os sikerrel szokott járni, de azért menjünk biztosra...

A következő nagy dobás (III. rész)

/
A cikksorozat harmadik és egyben befejező részének témája az, hogy hogyan is tegyük termékünket átlag felettivé, hogyan emeljük ki a tömegből és érjük el azt, hogy a vásárlók minket válasszanak.Úgy gondolom, hogy mindenki számára nyilvánvaló, hogy egy termék vagy szolgáltatás sikere nem csak a minőségén múlik, hanem azon is, hogy hogyan pozicionáljuk a piacon.Ennek megfelelően, ha már megvalósítottuk ötletünket és megtaláltuk a megfelelő piacot, nincs más feladatunk, mint megnyerni magunknak a vásárlókat!

A következő nagy dobás (II. rész)

/
Cikksorozatunk második részében elsősorban magukkal a vásárlókkal kapcsolatos tudnivalókról lesz szó, hogy hogyan is kelthetjük fel érdeklődésüket, miképpen tudjuk rávenni őket arra, hogy megvásárolják a termékeket, illetve meggyőződjenek róla, hogy nekik szükségük van az adott árucikkre/szolgáltatásra.Mindezt úgy kell elérnünk, hogy az ügyfél ne érezze tolakodónak a magatartásunkat. Vékony a határ a meggyőző kommunikáció és a túlzott kommunikáció között.A következőkben erről olvashatnak bővebben.

A következő nagy dobás

/
A most következő cikk egy amerikai szakértő tollából származik, aki a FileMaker szoftver fejlesztői csapatának oszlopos tagja, már jó egy évtizede.A cikk mondanivalója azonban mégsem ezzel a szoftverrel kapcsolatos, sokkal inkább általános érvényben próbál tippeket adni azoknak a vállalkozásoknak, akik új termékeket terveznek piacra dobni a közeljövőben. Érdekes, hogy mennyi részletre érdemes odafigyelni már csupán a tervezés során.Reményeink szerint, akik elolvassák az Ügyfélgyár oldalán található, lefordított cikket, valamivel könnyebben tudnak belekezdeni ötleteik megvalósításában!