Küldetésünk

Nemzetközi marketing ügynökségként küldetésünk előkészíteni és lefolytatni olyan kampányokat, melyek az ügyfelünk bevételi és piacbővítési terveihez szükséges kellő számú új, potenciális ügyfelet/vásárlót biztosítanak.
Ezek a kampányok a befektetett marketing költségek kimutatható megtérülését hozzák a mi pénzügyi garanciánkkal.

Marozsák Szabolcs
CEO
Tulajdonos

Az Ügyfélgyárat 2004-ben alapítottuk meg azzal a céllal, hogy megbízóink bevételeit segítsük megnövelni. Néhány éve a nemzetközi projektjeink miatt Clientfactory -ként is hivatkozunk magunkra. Alapító tagjaink többéves tanácsadói tapasztalattal rendelkeznek. Ahogy a cég neve is sugallja, szolgáltatásaink eredményeként több új ügyfélhez és több érdeklődőhöz jutnak partnereink.  Már tevékenységünk kialakításánál ügyeltünk arra, hogy az elméleti tudáson túl mindig mindent be tudjunk mutatni gyakorlati eszközökkel és módszerekkel.  Kidolgoztunk egy egyedülálló online marketing rendszert, melynek középpontjában az általunk szolgáltatott tartalom áll, a 4 pilléren álló szolgáltatásokkal karöltve.

Iratkozzon fel hírlevelünkre és nyerjen ingyenes konzultációt!

A feliratkozók között kisorsolunk egy 250.000 Ft értékű, ingyenes konzultációt Marozsák Szabolccsal, a Clientfactory ügyvezetőjével.

Ha kérdése volna valamelyik szolgáltatásunkat illetően, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Nem tudja, hogy melyik szolgáltatás lenne megfelelő? Tanácsra lenne szüksége, mielőtt ajánlatot kér?

Marketing kampányok: munkánk során elsősorban arra törekszünk, hogy beinduljon a rendszeres, valódi értékkel bíró kommunikáció a megbízóink és ügyfelei, illetve lehetséges ügyfelei között. Kampányaink előkészítéseként meghatározzuk a pontos célcsoportokat, majd elvégezzük a beindításhoz szükséges piackutatást is. Ezután az összegyűjtött információk alapján előkészítünk egy kampánytervet, melyet havi bontásban valósítunk meg. A kampányok első szakaszában a direkt kommunikáció beindítására és a kampányban részvevők körének szélesítésére törekszünk, majd a következő szakaszban igyekszünk minél több olyan információt összegyűjteni a résztvevő ügyfelekről és lehetséges ügyfelekről, amely segíti a pontosabb célcsoportba sorolást, illetve közvetlenül tud információkkal szolgálni az értékesítésen dolgozó munkatársak számára.

Kovács Balázs
Szolgáltatási vezető
Tulajdonos