Rólunk
Nemzetközi marketing ügynökségként küldetésünk előkészíteni és lefolytatni olyan kampányokat, melyek az ügyfelünk bevételi és piacbővítési terveihez szükséges kellő számú új, potenciális ügyfelet/vásárlót biztosítanak.
Ezek a kampányok a befektetett marketing költségek kimutatható megtérülését hozzák.
Az Ügyfélgyárat 2004-ben alapítottuk meg azzal a céllal, hogy megbízóink bevételeit segítsük megnövelni. Néhány éve a nemzetközi projektjeink miatt Clientfactory -ként is hivatkozunk magunkra. Alapító tagjaink többéves tanácsadói tapasztalattal rendelkeznek. Ahogy a cég neve is sugallja, szolgáltatásaink eredményeként több új ügyfélhez és több érdeklődőhöz jutnak partnereink.
Zoltán leadgenerálási szakértőnk. Többéves nemzetközi értékesítési tapasztalattal rendelkezik,nagyjából 3000 embert képzett már marketing és értékesítési területen. Szakértelmét a „Mit tegyek, hogy tőlem vásároljanak?!” című értékesítési könyvében is megosztja. 2017 és 2022 között több, mint 4 milliárd forintnyi forgalmat generált személyes értékesítésben. A LinkedIn HU Top50 Influencerei közé tartozik.
Oberfrank Zoltán
B2B leadgenerálás-üzletág vezető
Molnár Zsófia
Szolgáltatási vezető
Elérni az ügyféllel közösen kitűzött célokat és hatást gyakorolni. Ez minden szolgáltatásunk fő fókuszpontja, ezért felelek. Csapatommal azon dolgozom nap, mint nap, hogy a sikeres akciókat erősítsük, ahol pedig hiba van, azt a lehető legrövidebb módon, leggyorsabb reakcióidővel kiküszöböljük. Minden projekt egyedi, minden szegmens mást kíván, nem létezik egy globális marketingmegoldás, ami csodát tesz, ezért az együttműködések során elengedhetetlennek tartom, hogy behatóan megismerjük az adott piacot, és folyamatos kapcsolattartással, riportálással, naprakész információkkal lássuk el ügyfeleinket.
Ismerje meg csapatunkat!
Hevele Lili
Content Manager
Lili a Magyar Helyesírás Szabályai földi helytartója.
PR cikk a Haszon magazinba? Poszt szöveg Facebookra? Több, mint 1500 szavas aloldal szövegek?
Neki ez meg sem kottyan. Ő nemcsak írogat, hanem kőkeményen tartalmat gyárt. Bármilyen témakörben képes napok alatt elmélyülni, gyakran ügyfeleinknek is tud újat mondani a saját területükön. Pontos, megbízható, profi.
Szép Roland
Stratégiai Tanácsadó
Az elemző szoftverek, piackutatások és adatbázisépítések nagymestere.
A táblázatok, statisztikák, kimutatások, prezentációk és diagramok koronázatlan királya. Roland felelős a stratégiai részleg projektjeiért, kiváló tanácsadó, szervező, sőt, a marketing területén is otthonosan mozog. CRM rendszerek fejlesztésében, munkafolyamatok feladatainak automatizálásában senkinek nincs ekkora rutinja, mint neki.
Szász Lilla
Social Marketing Manager
Lilla a mi Doktor Szöszink.
De ne tévesszen meg senkit a szende barbie baba külső, ugyanolyan precizitással és profizmussal készít posztokat faipari termékek gyártásáról, ír hírlevelet vonalkódtechnikáról és alkot hirdetési kreatívokat generál építész tervezésről, mint amennyire otthonosan mozog az egészséges életmód témakörben.
Lelkiismeretes, kutató és kreatív.
Tekes Anna
Projektmenedzser
Anna a B2B leadgenerálás üzletág projektmenedzsereként kőkeményen kézben tartja a feladatokat, határidőket.Úgy célozza meg ügyfeleink potenciális vásárlóit, mint egy mesterlövész. Hű a nevéhez, rajtaütésszerűen csap le a hibalehetőségekre, mint a terrorelhárítás tagjai a bűnözőkre.Kitartása verhetetlen, legerősebb fegyvere a kommunikáció.
Pógyor Erika
Pénzügyes, irodavezető
Pénzügy és operatív feladatok, ez Erika szakterülete. Mutassatok még valakit, aki egyszerre képes tökéletes ÁFA bevallást készíteni, költségtervet írni és közben még arra is van kapacitása, hogy a tárgyalóba érkező ügyfeleknek ínycsiklandozó harapnivalókat rendeljen. Úgy ropja a táncparketten a salsát, amilyen módon az idővel is képes zsonglőrködni, és ahogyan ott sem, a munkában sincs Erikánál elhibázott lépés.
Szabó Ádám
Projektmenedzser
Ádám ugyanolyan otthonosan mozog a B2B leadgenerálás területén, mint a DJ pultban. Ő az iroda hangulatfelelőse, de, ha munka van, ott nem ismeri a tréfát. Projektjei megvalósításánál a legmagasabb minőségre törekszik. Bízunk benne, hogy egy napon majd a gasztrokultúrája is felfejlődik erre a szintre és végleg felhagy a smack leves ebédekkel.