PR megjelenések
Miért kellenek a PR megjelenések?
Milyen érzés lenne, ha a legnépszerűbb, legolvasottabb online és offline magazinok főoldalán az Ön vállalkozásáról szóló cikk, vagy Önnel készült interjú köszönne vissza?
Ha ennek hatására a célcsoportja szakértőként tekintene Önre az adott iparági szegmensben és cége termékei, szolgáltatásai kiemelkednének a piacon, megelőzve ezzel versenytársait?
A média és PR megjelenések a leghatékonyabb branderősítő, támogató eszközök a marketingben.
Az ismertség és elismertség a jó PR-nál kezdődik!
KINEK LEHET SZÜKSÉGE PR MEGJELENÉSEKRE?
Olyan cégvezetőknek, akik már használnak bizonyos marketingeszközöket, de ugrásszerű növekedésre vágynak cégük ismertségének és saját szakértői státuszuknak tekintetében.
Azoknak a cégtulajdonosoknak, akik cégük jóhírét nemcsak bevételnövelésre, hanem a fluktuáció csökkentésére is használni akarják.
Ezért kell önnek is:
Cége ismertségével szimpatikusabb, relevánsabb és megbízhatóbb lesz, mint a többi konkurens.
Megnő online felületeinek látogatottsága, ezáltal a bevételnövelést is támogatja a PR megjelenés.
Véleményformálóvá válik iparágában.
A PR megjelenések az employer brandinget is segítik, cége munkahelyként vonzóvá válik, nyitott pozícióira nem kell toborozni, maguktól jelentkeznek az ideális jelöltek majd.
KERÜLJÖN BE A KÖZTUDATBA!
SEGÍTÜNK!
Kérjen 30 perces díjmentes konzultációt az űrlapon, vagy hívja szakértő kollégánkat az alábbi elérhetőségen, hogy megtaláljuk a cégére szabott marketingmegoldást!
Email: szabolcs@ugyfelgyar.hu
Telefon: +36 30 868 3226
Mi fog történni pontosan?
1. Közösen meghatározzuk az elérni kívánt célokat, célcsoportot, főbb üzeneteket.
2. Feltérképezzük, melyik PR és médiafelületek a legalkalmasabbak az üzenet eljuttatásához, a célcsoport megszólításáshoz. Mely magazinokat olvassák a célcosport tagjai, milyen műsorokat néznek, milyen rádiócsatornákat hallgatnak.
3. Összeállítjuk a speciális, cégreszabott PR csomagot.
4. Minden egyes írott vagy képi anyagnak a megvalósítását menedzseljük és a valós megjelenésekig végigkísérjük a folyamatot.
5. Riportot készítünk a megjelenésekről, melyet prezentálunk a szolgáltatás végén az eredmények kimutatásával.