PIACBŐVÍTÉSI TERV GARANCIÁVAL

Van egy piacbővítési terve?

Mi professzionális segítséget nyújtunk a megvalósításhoz és garanciát vállalunk a kitűzött céljai elérésére!

Egy cég akkor lehet igazán sikeres hosszú távon, ha folyamatosan növekszik, és bővíti a piacait. Szolgáltatásunkat azoknak a B2B cégvezetőknek ajánljuk, akik nagymértékű növekedést szeretnének elérni akár Magyarországon, akár külföldön.

Segítünk az üzleti siker felé vezető úton!

A legtöbb B2B (Business to Business) cég piaci terjeszkedésének legfőbb akadályai, hogy nem rendelkeznek:

  • Egy ideális, potenciális ügyfeleket tartalmazó adatbázissal, mely lehetővé teszi a hatékony PR és marketingkampányokat
  • Részletes elemzéssel a célpiacról
  • Kellő mennyiségű információval a versenytársakról
  • Teljeskörű termék és ár összehasonlítással
  • Visszautasíthatatlan ajánlattal a lehetséges vevők felé

Tapasztalataink szerint a cégek többsége rendelkezik egy piacbővítési tervvel, van egy kialakult képe a potenciális ügyfelekről és a versenytársakról, azonban ezek nem elég részletesen kidolgozott adatok, és az ebből nyert információt nem használják fel arra, hogy vonzóbbá tegyék termékeiket, ajánlataikat. Ebben segítünk mi!

Mi elkészítjük az Ön cégére szabott, egyedi PIACBŐVÍTÉSI STRATÉGIAI TERVÉT, amellyel reálisan elérheti a kitűzött növekedési eredményeket.

Hogyan épül fel a szolgáltatás?

  1. fázis: Leadstratégia kidolgozása

Előkészítjük azt a tényeken alapuló reális döntést, hogy az Ön cége pontosan kinek a részére, mit, milyen költségek ráfordításával, milyen időráfordítással reklámozzon és értékesítsen a maximális megtérülés érdekében.

  1. fázis: Piaci potenciál meghatározása

Elkészítjük a növelni kívánt célpiac részletes elemzését, melyből megtudhatja a piac méretét, megismerheti működését. Létrehozzuk az ideális vásárlók és konkurensek valós adatbázisát, illetve véglegesítjük azt a “visszautasíthatatlan ajánlatot” melyre a lehetséges vásárlók többsége érdeklődéssel reagál.

  1. fázis: Piacbővítési terv kidolgozása

Létrehozzuk azt a lépésről-lépésre meghatározott marketing tervet, mely tartalmazza, hogy a piacbővítési kampány során milyen

  • kommunikációs üzeneteket
  • marketing feladatokat
  • költséggel
  • felületeken
  • marketing eszközökkel
  • eredményekkel

és pontosan hogyan érdemes elvégezni, hogy a tervezett piacbővítési cél megvalósuljon.

  1. fázis: Piacbővítési kampányok lefuttatása

Szakembereinkkel végrehajtjuk a tervben meghatározott feladatokat a stratégiában kidolgozott számú ideális lead (ajánlatkérő), és a tervezett értékesítések, valamint a bevételi célok elérése érdekében.

MIT NYER EZZEL A SZOLGÁLTATÁSSAL?

  • A részletes adatok birtokában Ön is képes lesz jobban átlátni cége fejlesztési folyamatát.
  • Rendelkezni fog egy olyan reális tervvel, mely az eddigi eredmények és tények részletes elemzésén alapszik.
  • Nemzetközi piacbővítési stratégiáját hatékonyabbá tesszük a teljes körű elemzésünk adatainak cégre szabott beépítésével.
  • Szakszerűen lebonyolítjuk az Ön által jóváhagyott marketing tervet.

HA TÖBBET SZERETNE MEGTUDNI SZOLGÁLTATÁSUNKRÓL,

TÖLTSE KI PIACBŐVÍTÉSI KÉRDŐÍVÜNKET!

Szakmai cikkeink

Piacbővítési kampány

Így teljesít egy hatékony piacbővítési kampány, akár koronavírus járvány idején is!

, ,
Jól csengő ígéretek helyett elemzések és konkrét számok - így zajlik nálunk egy piacbővítés! Waller Istvánt, a Waller Furnér Kft. egyik ügyvezetőjét kérdeztük együttműködésünkről. Piacbővítési szolgáltatásunk…
Az egyik legnagyobb hiba, amiről egy cégvezetőnek  tudnia kell, és nagy figyelmet kellene rá szentelnie, az a visszautasíthatatlan ajánlat hiánya.

Az ön cégének van visszautasíthatatlan ajánlata?

,
Szinte minden vállakozás alapvető szándéka és igénye, hogy új vásárlókkal bővítse meglévő ügyfélkörét. Vannak olyan cégek, akiknek ez jól megy, de sok olyan akad, akiknek erre nagyobb igénye van. De természetesen azzal…
Kíváncsi rá, hogy mi az egyik legnagyobb hiba, ami gátolja egy cég piacbővítését?

Kíváncsi rá, hogy mi az egyik legnagyobb hiba, ami gátolja egy cég piacbővítését?

,
Elért egy nagyságot cége, de nehezen megy a növekedés? A bevételei nőnek, de nem abban a nagyságrendben, amire vágyik? Egy ideje már próbálkozik, de az áttörés nem jön? Vagy éppen szüksége van az elmaradó bevételek pótlására,…