PIACBŐVÍTÉSI TERV GARANCIÁVAL

Van egy piacbővítési terve?

Mi professzionális segítséget nyújtunk a megvalósításhoz és garanciát vállalunk a kitűzött céljai elérésére!

Egy cég akkor lehet igazán sikeres hosszú távon, ha folyamatosan növekszik, és bővíti a piacait. Szolgáltatásunkat azoknak a B2B cégvezetőknek ajánljuk, akik nagymértékű növekedést szeretnének elérni akár Magyarországon, akár külföldön.

Segítünk az üzleti siker felé vezető úton!

A legtöbb B2B (Business to Business) cég piaci terjeszkedésének legfőbb akadályai, hogy nem rendelkeznek:

  • Egy ideális, potenciális ügyfeleket tartalmazó adatbázissal, mely lehetővé teszi a hatékony PR és marketingkampányokat
  • Részletes elemzéssel a célpiacról
  • Kellő mennyiségű információval a versenytársakról
  • Teljeskörű termék és ár összehasonlítással
  • Visszautasíthatatlan ajánlattal a lehetséges vevők felé

Tapasztalataink szerint a cégek többsége rendelkezik egy piacbővítési tervvel, van egy kialakult képe a potenciális ügyfelekről és a versenytársakról, azonban ezek nem elég részletesen kidolgozott adatok, és az ebből nyert információt nem használják fel arra, hogy vonzóbbá tegyék termékeiket, ajánlataikat. Ebben segítünk mi!

Mi elkészítjük az Ön cégére szabott, egyedi PIACBŐVÍTÉSI STRATÉGIAI TERVÉT, amellyel reálisan elérheti a kitűzött növekedési eredményeket.

Hogyan épül fel a szolgáltatás?

  1. fázis: Leadstratégia kidolgozása

Előkészítjük azt a tényeken alapuló reális döntést, hogy az Ön cége pontosan kinek a részére, mit, milyen költségek ráfordításával, milyen időráfordítással reklámozzon és értékesítsen a maximális megtérülés érdekében.

  1. fázis: Piaci potenciál meghatározása

Elkészítjük a növelni kívánt célpiac részletes elemzését, melyből megtudhatja a piac méretét, megismerheti működését. Létrehozzuk az ideális vásárlók és konkurensek valós adatbázisát, illetve véglegesítjük azt a “visszautasíthatatlan ajánlatot” melyre a lehetséges vásárlók többsége érdeklődéssel reagál.

  1. fázis: Piacbővítési terv kidolgozása

Létrehozzuk azt a lépésről-lépésre meghatározott marketing tervet, mely tartalmazza, hogy a piacbővítési kampány során milyen

  • kommunikációs üzeneteket
  • marketing feladatokat
  • költséggel
  • felületeken
  • marketing eszközökkel
  • eredményekkel

és pontosan hogyan érdemes elvégezni, hogy a tervezett piacbővítési cél megvalósuljon.

  1. fázis: Piacbővítési kampányok lefuttatása

Szakembereinkkel végrehajtjuk a tervben meghatározott feladatokat a stratégiában kidolgozott számú ideális lead (ajánlatkérő), és a tervezett értékesítések, valamint a bevételi célok elérése érdekében.

MIT NYER EZZEL A SZOLGÁLTATÁSSAL?

  • A részletes adatok birtokában Ön is képes lesz jobban átlátni cége fejlesztési folyamatát.
  • Rendelkezni fog egy olyan reális tervvel, mely az eddigi eredmények és tények részletes elemzésén alapszik.
  • Nemzetközi piacbővítési stratégiáját hatékonyabbá tesszük a teljes körű elemzésünk adatainak cégre szabott beépítésével.
  • Szakszerűen lebonyolítjuk az Ön által jóváhagyott marketing tervet.

HA TÖBBET SZERETNE MEGTUDNI SZOLGÁLTATÁSUNKRÓL,

TÖLTSE KI PIACBŐVÍTÉSI KÉRDŐÍVÜNKET!

Szakmai cikkeink

Ilyen rálátást biztosíthat Önnek is, Piacbővítési szolgáltatásunk!

Nagyobb a potenciál a cégünkben, mint gondoltuk!

,
Egy korábbi interjúnk folytatásaként Szabó Bencét, a HÁSZ Kft. ügyvezetőjét kérdeztük szolgáltatásunkról. A HÁSZ Kft. 1991-ben alakult építőipari vállalkozás, amely generál kivitelezésere szakosodott. Szakmai hátterüket…

Miért fontos egy marketing és részletes piacelemzés, mielőtt egy új piacra lépne?

,
Mayer Rolandot, az R&Mayer Kft. tulajdonosát kérdeztük együttműködésünkről. Az R&Mayer Kft. 1992 óta foglalkozik motorkerékpár alkatrészek és felszerelések nagykereskedelmével, exportjával és importjával, olasz (Aprilia,…
piacbővítés

Miért dönt úgy egy cégvezető, hogy készít egy Piacbővítési tervet?

,
A marketing tevékenység tervezése az építőiparban. Szabó Bencét, a HÁSZ Kft. ügyvezetőjét kérdeztük szolgáltatásunkról. Piacbővítési szolgáltatásunk keretében részletes piacelemzést végzünk, és folyamatban van egy…