A vállalatoknak egyre nehezebb tartani a lépést a digitális kor kihívásaival, így egyre nagyobb arányban vonnak be marketing ügynökségeket a munkájukba. Ügynökséget választani, azonban nem egyszerű feladat, hiszen mindenki a legjobbat keresi. A kérdéses az, hogy mitől is jó egy ügynökség, milyen kritériumoknak kell megfelelnie, hogy a partnerek megbízható, professzionális vállalatot lássanak benne. 

Az elmúlt másfél évtizedben számtalan üzleti partnerrel kerültem kapcsolatba, így rengeteg feltételrendszerrel találkoztam már. Az ügyfelek számos követelményt támasztanak egy marketing ügynökséggel szemben, amelyeket rendkívül nehéz teljesíteni. De ha valaki igazán sikeres szeretne lenni a piacon, akkor mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy megfeleljen a kritériumoknak, hiszen csak így lehet talpon maradni és előrelépni. 

Milyen elvárások merülhetnek fel?

Tapasztalataim szerint a partnerek számára fontos lehet, hogy a marketing ügynökség milyen referenciákkal rendelkezik, az adott iparágban összesen hány céggel dolgozott már együtt, illetve jelen van-e nemzetközi szinten is.  

Nem szabad azt sem figyelmen kívül hagyni, hogy rendkívül lényegesek az emberi kapcsolatok, hogy gördülékeny, közvetlen kommunikáció alakulhasson ki, a partner és ügynökségben dolgozók között. A sikeres együttműködés titka tehát nemcsak a kimagasló szakmai minőségben, hanem a kapcsolatokban is rejlik.

photo-1578574577315-3fbeb0cecdc2.jpg

Mi nem elégszünk meg félinformációkkal!

A tapasztaltakból nem lehet általános érvényű következtetéseket levonni, ezek csak halvány irányt mutatnak ügynökségünk számára. Mi azonban nem azok vagyunk, akik megelégednek a bizonytalan megérzésekkel! Világos képet szeretnénk kapni arról, hogy milyen követelményeknek kell megfelelnünk.

Létrehoztunk egy rövid online kérdőívet, amelytől értékes információkat remélünk. Bízunk benne, hogy a felmérés által a valóságnak megfelelő információk birtokába kerülünk azzal kapcsolatban, hogy a cégek szerint milyen egy igazán jó marketing ügynökség. A mi célunk ugyanis az, hogy a legjobbak legyünk!

Mondja el Ön is a véleményét, hogy igényeihez tudjunk igazodni! 

Marozsák Szabolcs

Clientfactory Kft. ügyvezetője