Ezeket pusztításokat végzi a koronavírus a munkerő területén a cégekben

Milyen változásokat jelent a koronavírus a munkaerő toborzásban?

 

El kell fogadnunk, hogy – az új koronavírus által okozott – mostani egészségügyi helyzethez hasonló válsághelyzetek bizony előfordulnak időről-időre. De nem kell tétlenül állnunk! Az ilyen helyzetekre fel lehet készülni, és kezelni lehet, sőt, kell is őket! Az élet nem áll meg, ahogy a gazdasági folyamatok sem, a cégek napról napra alkalmazkodnak a megváltozott körülményekhez, ezt kell tennie Önnek is.

 

Eláruljuk azt is, hogy mi az a dolog, amit nem szabad tenni:

Leállni!

 

Szerencsére a mi partnereink ezt tudják, de sajnos vannak akik egy ilyen szituációban a minimumra csökkentik a tevékenységüket, és az ebben az időszakban végzett marketing feladatokat felesleges pénzköltésnek vélik.

 

Elmondjuk miért rossz hozzáállás ez!

 

Nemcsak azért, mert pont egy ilyen kritikus helyzetben kiemelten fontos a cég kommunikációja, de az ilyen válsághelyzetekben különösen szükséges egy jól átgondolt marketing tervezés is! Ugyanis ha egy cég ilyenkor leáll, akkor garantáltan le fog maradni a versenytársak mellett. Amikor a járvány – vagy éppen aktuális, bármilyen egyéb probléma – után tovább robog a gazdaság, ezek a cégek nem lesznek képesek újra felvenni a lépést a gazdaság ritmusával a nulláról.

Ezeket pusztításokat végzi a koronavírus a munkerő területén a cégekben

Akár pár hetes leállás is képes olyan mértékben hátrányosan befolyásolni egy cég működését, hogy a károk helyrehozatala a leállás idejének többszörösére nő, amivel hosszú távú, vagy akár végleges károkat is okozhat a cégének.

 

Fontos, hogy cégvezetőként nyugalmat, stabilitás kommunikáljon, mind az alkalmazottak, mind a meglévő és leendő ügyfelek felé. A megfelelő óvintézkedések, és jól átgondolt kommunikáció mellett pedig a cégének nem kell kiesnie a ritmusból.

 

Mi továbbra is azon vagyunk, hogy segítsünk a fejlődni vágyó cégeknek! Hisszük, hogy a megfelelő válságkommunikációval, és egy hatékony, jól átgondolt és felépített marketing stratégiával, a gazdasági károkat minimalizálva juthatunk túl ezen az időszakon.

 

A fentieken kívül ez a helyzet végre lehetőséget teremt a minőségi munkaerő toborzásra. Eddig erre nem volt lehetőség, de mivel a cégek többsége kénytelen elengedni a dolgozói egy részét, ezért olyan emberek is a munkaerő piacra kerülnek, akikre a vállalkozások vezetői vártak.

 

Expressz Toborzás szolgáltatásunk keretében kínált módszerünk segíthet ebben!

 

Ez az egyik legújabb munkaerő toborzási technika, melynek lényege, hogy a pozíciókat értékesítendő termékekként kezeljük és a kínált állást úgy promótáljuk, mintha csak egy termék vagy szolgáltatás lenne, melyet el szeretnénk adni – azaz a munkaerő kiválasztási folyamat mögé marketing munkát teszünk. Ezen kívül hatalmas előnye, hogy Önnek már csak a meghatározott értékek szerint előszűrt jelentkezőkkel kell foglalkoznia. Ez eddig nem tapasztalt módon felgyorsítja és hatékonyabbá teszi a folyamatot, sok óra felesleges munkától kíméli meg Önt, hogy az értékes idejét arra fordíthassa, amire valóban szükséges.

 

További részletekért töltse ki rövid kérdőívünket!

 

Keressen minket Ön is bizalommal, akár a kommunikációban van szüksége segítségre, akár a munkaerő toborzás területén nyílt lehetőségeket szeretné kihasználni!