Expressz toborzás

Ha nem talál elég jelentkezőt egy adott pozícióra, a toborzás akár hónapokig is elnyúlhat.
Komoly bevételi vagy termelési kiesést okoz egy cég számára, ha egy vagy több fontos pozíció betöltetlen.
Ilyenkor a cégek vezetői igyekeznek ezeket a feladatköröket minél hamarabb feltölteni megfelelő tapasztalatokkal, szaktudással és hozzáállással rendelkező munkatársakkal.
Ilyen helyzetben hirdetések feladásával a saját, vagy munkatársaik kapcsolatainak megkeresésével igyekeznek minél több jelentkezőt elérni, hiszen tudják, hogy több emberből jobban tudnak választani.
Pénz és időveszteség, ha nem sikerül megfelelő mennyiségű jelentkezőt találni!
A jelenleg kialakult gazdasági és társadalmi helyzet azt eredményezi, hogy nagyon sok állásajánlat van a piacon és így a munkavállalók válogathatnak. Ha egy cég nem megfelelően hirdet, kevés jelentkezőt ér el. Kevés jelentkezőből viszont kis eséllyel tud felvenni új munkatársakat.
Egy cégvezető számára ez sok veszteség érzést és ha sokáig fennáll ez a helyzet, akkor kilátástalanságot okoz.
Ha egy cég küzd ezzel a problémával, az azt jelenti, hogy nem találta meg a munkaerő toborzás számára legeredményesebb módját.