Expressz toborzás
A hagyományos toborzási technikákkal a megfelelő munkaerő kiválasztásának folyamata hónapokig is elnyúlhat.
A hirdetések ezalatt csak viszik a pénzt, az önéletrajzok átnézése rengeteg időt és energiát emészt fel. Ismerős a probléma? Mit szólna hozzá, ha azt mondanánk, hogy megsokszorozzuk a toborzási folyamata hatékonyságát? Egy könnyen kezelhetó, átlátható rendszert adunk a kezébe, illetve működtetünk. Ezzel sokkal rövidebb idő alatt választhatja ki az Ön által meghirdetett pozícióra az ideális jelölteket.
Nincs felesleges adminisztráció, elpazarolt idő és energia.
Rendszerünk megfelel a GDPR szabályoknak.
Az Expressz Toborzás előnyei
Hamarabb lezárhatja a toborzást
A gyorsabb toborzási módszernek köszönhetően akár 90% -al lerövidülhet a toborzási kampány hossza.
Könnyebben válogathatja ki az Önnek megfelelő jelölteket
A már előszűrt listából sokkal gyorsabban és egyszerűbben tudja kiválogatni a megfelelő jelölteket.
TÖBB JELENTKEZŐ KÖZÜL VÁLOGATHAT
15 éves tapasztalatunknak köszönhetően eredményesebb hirdetési kampányokat működtetünk és a jelentkezési felületre nem csak az aktív munkakeresőket, hanem azokat a személyeket is felhozzuk, akik még csak gondolkoznak az esetleges munkahely váltáson.
Értékes munkaidőt spórol meg magának
Azáltal, hogy Ránk bízza a teljes toborzási folyamat megtervezését, előkészítését és lefolytatását, átszervezheti a munkaidejét és olyan feladatokkal foglalkozhat, amit más nem tud elvégezni.
Buday László
Euromont Kft.
Szabó-Palásti Eszter
Alba Posta
Rátóti Orsolya
Malen Kft
Mayer Roland
R&Mayer Kft.
Waller István
Waller Furnér Kft.
Gaszt Attila
CEO – GIA Form Kft.
Müller Ádám
CEO – Variola Zrt.
Szakmai cikkeink
Megdöbbentő számú állásra jelentkező!
Szolgáltatás ütemezése
01 lépés
Első lépésben összegyűjtjük a cég legfontosabb pozícióit, ahol toborzás szükséges. A pozíciókat tanulmányozzuk, profilozzuk. Meghatározzuk azok célcsoportjait, valamint legfontosabb tulajdonságait, melyekre helyeznünk kell a kampányok fókuszát.
02 lépés
Miután az adott pozícióra meghatároztuk a kulcsszavakat, fő üzeneteket, az álláshirdetésekben használatos kifejezéseket, elkészítünk egy speciális kérdőíves felületet, amit egy jelentkezési űrlappal kötünk össze, hogy a leghatékonyabb legyen a jelentkezés folyamata.
03 lépés
A jelentkezők érdeklődését pozícióra szabott online hirdetések keltik fel, melyek kifejezetten a célcsoport számára lettek targetálva, tehát csak azon személyeknek jelenik meg, akik megfelelnek a demográfiai elvárásainknak.
Eltérő hirdetési csatornákat használunk a különböző beosztások betöltéséhez.
04 lépés
A hirdetésre kattintva egy internetes felületre kerül az érdeklődő, melyen eladjuk a pozíciót. Ezen a felületen olyan kérdéseket válaszol meg az érdeklődő, melyekből kiderül, hogy kvalifikált-e az adott munkakörre.
05 lépés
Valós időben kapja meg a jelölteket egy szürhető online platformon keresztül. Itt megtalál minden olyan információt, ami szükséges ahhoz, hogy eldöntse mely jelöltekkel érdemes felvennie a személyes kapcsolatot.