A világ legnagyobb szakmai közösségi médiafelülete a LinkedIn, melyet már nem csak álláskeresésre, toborzásra és fejvadász tevékenységekre használnak. A közösségi oldal leggyorsabban növekvő szegmensét a marketing megoldások képezik.

De hogy kinek, és tulajdonképpen mire is jó a LinkedIn Marketing, az még sokak számára nem teljesen világos. Cikkünkből most ezekre a kérdésekre szeretnénk magyarázatot adni. 

Kezdjük az alapoknál…

A LinkedIn lényegében egy nemzetközi online üzleti hálózat, amelyet 2016 óta a Microsoft birtokol. 

A közösségi oldal legismertebb üzletága a már említett álláskeresés, toborzás, illetve a fejvadász tevékenységek. Emellett az oldalon videós tanfolyamok is elérhetőek, főként az üzleti és az önfejlesztés témakörében. A harmadik, számunkra legfontosabb üzletága a marketing tevékenységek, amelyek az előző év azonos időszakához képest 44%-kal nőttek. 

Mennyire népszerű felület a LinkedIn?

Az oldal egyre közkedveltebb az üzleti élet képviselői számára, akik többnyire ide menekülnek a Facebook és az Instagram elől. Ennek köszönhetően mára már több mint 690 millió aktív felhasználóval rendelkeznek. A legtöbben az Egyesült Államokból, Indiából, Brazíliából, az Egyesült Királyságból és Kanadából vannak fent a LinkedInen. Megbízható adatok szerint minden egyes másodpercben két szakember csatlakozik az oldalhoz. 

Jó tudni, hogy a cikkek olvasói 45%-ban felső pozícióba tartozó személyek, ötből négy felhasználó dönt üzleti ügyekben és több mint 30 millió cégnek van profilja. 

Mindez arról árulkodik, hogy a LinkedInen elég sok üzleti partnerrel veheti fel a kapcsolatot!

inlytics-linkedin-analytics-tool-h4qSn5twfls-unsplash.jpg

A közösségi oldal kiemelkedően jó felhasználói élményt biztosít. 2019-ben a LinkedInt a legmegbízhatóbb hálózatnak szavazták meg. A vezetők 91%-a értékelte a közösségi oldalt az első választásként, amikor szakmailag releváns tartalmat szeretnének látni. Mindemellett a vásárlók 52%-a tekinti a LinkedInt a legbefolyásosabb oldalnak.

A LinkedIn, mint B2B marketing eszköz

Üzleti kapcsolatépítés leggyorsabb, legcélratörőbb és legmodernebb módja! A marketingszakma és a B2B cégek marketingeseinek nagy része még csak most fedezi fel a LinkedIn-ben rejlő lehetőségeket. Pedig a vállalati weboldalakhoz kapcsolódó közösségi média-forgalom több mint 46%-a a LinkedInről származik. 

A LinkedIn Marketing mellett talán a legfontosabb érv: a közösségi médián szerzett B2B leadek 80%-a a LinkedInről származik. 

Kinek ajánlott a LinkedIn Marketing?

A marketing ezen ága leginkább B2B cégeknek javasolt, illetve olyan B2C vállalatoknak, amelyek célközönsége az üzleti élet tagjaiból tevődik össze.

Tulajdonképpen mire lehet jó?

A LinkedIn Marketing márkaépítésre és ügyfélkör bővítésre is tökéletes. 

Cégünk, a Clientfactory, mint erre szakosodott online marketing ügynökség, a LinkedIn Marketing szolgáltatáson belül, B2B leadeket szállít. Magas konverzióaránnyal dolgozunk, hogy értékesítőinek már csak a szerződéskötéssel kelljen foglalkoznia. 

310-jira1383-chim_1.jpg

A vállalkozások fejlődésének, növekedésének és a nagyobb profit termelésének az egyik biztosítéka az új ajánlatkéről, leadek folyamatos megjelenése. Minél több a lead, annál nagyobb az esély a sikerre. A Linkedin Marketing, B2B Lead Generálás szolgáltatásunk erre lett kifejlesztve. 

A lead a mi értelmezésünk szerint olyan potenciális ügyfeleket, döntéshozókat jelent, akik kifejezik érdeklődésüket az adott termék vagy szolgáltatás iránt olyannyira, hogy írásban adják meg személyes adataikat és kapcsolatfelvételt kérnek. Egy ilyen leaddel, megbízónk feladata csupán annyi, hogy felvegye a kapcsolatot az érdeklődővel, hogy egyeztessen, ajánlatot adjon és sikeresen lezárja az értékesítést.

LinkedIn Marketing szolgáltatásunk menete

  • Első lépésként kialakítjuk a cége, az Ön, illetve az Ön által meghatározott személy LinkedIn profilját. 
  • A pozitív szakmai benyomás eléréséhez szükséges cikkeket és posztokat elkészítjük, és feltöltjük a közösségi oldalra.
  • Számítástechnikai rendszer segítségével irányított kapcsolatfelvételt végzünk, és a tetszőleges tartalmú üzeneteket kiküldjük. 
  • Napi szinten frissített lead listát hozunk létre, amely azokat az érdeklődő üzleti partnereket tartalmazza, akik megadták kapcsolati adataikat, külön engedélyt adva arra, hogy megbízónk megkereshesse őket. 
  • Az érdeklődők kezelésének eredményessége érdekében tanácsokkal látjuk el a megbízóinkat.

LinkedIn Marketing szolgáltatásunk gyors eredményeket hoz, és akár nemzetközi szinten is új kapcsolatokra, ügyfelekre tehet szert rövid idő alatt!

Töltse ki adatbekérőnket és cégre szabott ajánlattal fogunk jelentkezni Önnél, napokon belül!

Marozsák Szabolcs

Clientfactory Kft. ügyvezetője