Brandépítés
Mit ad egy hiteles és erős márka?
Képzelje el, hogy nem kell többé hatalmas összegeket elszórnia fizetett hirdetésekre és erőből kommunikálnia, mert célcsoportja önmmagától is beszél termékéről, szolgáltatásáról.
Képzelje el, hogy cége logója, vagy az ön arca mosolyog vissza legfelkapottabb médiafelületekről és temérdek emberhez jut el a brandje.
Ez a márkaépítés lényege.
A cég jó hírnevének megalapozása, terjesztése a célcsoportban, és, ami talán a legvonzóbb végterméke a brandépítésnek: az Ön számára a bevételnövelés támogatása.
KINEK LEHET SZÜKSÉGE BRANDÉPÍTÉSRE?
Olyan cégvezetőknek, akiknek már széles körben ismert vállalkozása, de elérkezettnek látják az időt, hogy szintet lépjenek. Nagyobb fokozatra kapcsolva PR és médiamegjelenésekkel szeretnék bebetonozni magukat, cégük márkáját a köztudatba.
Azoknak a cégtulajdonosoknak, akiknek már sok éve, jól működő vállalkozásuk van, de azt vették észre, hogy konkurenseik több megjelenéssel és nagyobb ismertséggel rendelkeznek, és szeretnék visszaszerezni erőfölényüket a piacon.
Ezért kell önnek is:
Mert ismertsége és elismertsége alapvetően meghatározza cégének sikereit.
A nagyobb brandismertség olyan kapukat nyit meg cége előtt, amelyekről korábban álmodni sem mert.
Meghatározó szereplővé, véleményformálóvá válik célcsoportja szemében.
SZERETNE KITŰNNI A TÖMEGBŐL?
SEGÍTÜNK!
Kérjen 30 perces díjmentes konzultációt az űrlapon, vagy hívja szakértő kollégánkat az alábbi elérhetőségen, hogy megtaláljuk a cégére szabott marketingmegoldást!
Email: szabolcs@ugyfelgyar.hu
Telefon: +36 30 868 3226
Mi fog történni pontosan?
1. Közösen meghatározzuk az elérni kívánt célokat
2. Pontosítjuk a PR célcsoportot, célcsoportokat, behatároljuk, ki az a réteg, akiket valóban el szeretnénk érni, illetve, akik körében ismertté kívánjuk tenni márkát.
3. Feltérképezzük a piaci versenytársakat, elemezzük az ő brandkommunikációjukat, monitorozzuk, milyen PR, illetve médiamegjelenéseket használnak, vagy használnak-e egyáltalán.
4. Készítünk egy "Ismeretség felmérést", melyben a meglévő ügyfelek - ha már vannak-, illetve lehetséges ügyfelek körében piackutatás segítségével és célzott kérdésekkel felmérjük, milyen a jelenlegi megítélése a márkénak, mekkora százalékban ismerik, mik azok a főbb jelzők, amelyekkel most illetik a brandet.
5. A felmérés alapján meghatározzuk azokat a főbb üzeneteket, piaci pozíciót, amelyeket kommunikálva megerősíthető a brand pozitív képe, jó híre.
6. Kidolgozunk egy éves aktivitási tervet, melyben rendszerezzük, hogy pontosan milyen akciókkal ( PR megjelenés, sajtóközlemény, konferencia részvétel stb.) érdemes ezeket az üzeneteket eljuttatni a célcsoporthoz.
7. Összeállítjuk, melyek azok a média felületek, sajtó orgánumok, amiket rendszeresen látogatnak, fogyasztanak a célcsoport tagjai, ezeket rendszerezzük és az Aktivitási tervhez igazítjuk.
8. Minden egyes írott vagy képi anyagnak a megvalósítását menedzseljük és a valós megjelenésekig végigkísérjük a folyamatot.