Átütő siker egy növénytermesztői rendezvényen

Kővári Virágnapok az Ügyfélgyár közreműködésével

 

Kővári András – a Kővári Krizantém Kft. tulajdonosa – idén az Ügyfélgyár csapatát bízta meg azzal, hogy megszervezzék a minden évben megrendezésre kerülő Kővári Virágnapot. Őt kérdeztük tapasztalatairól, és véleményéről.

 

Hogyan foglalná össze az idei Kővári Virágnapot? Eredményesnek tekinti? A rendezvény elérte a célját?

“Én úgy gondolom, hogy nagyon eredményes volt. A célunk  az volt, hogy minél több olyan résztvevő legyen a rendezvényen, aki nem már meglévő ügyfelünk. Ez sikerült, méghozzá rengeteg érdeklődő volt. Az előadások témája is nagyon jól sikerült, újdonság volt a résztvevőknek. Már a rendezvény napján számos pozitív visszajelzést kaptunk.”

 

Miért döntött úgy, hogy idén profi szakemberekre bízza a szervezést?

“Az ügyfélkezelés terén nem vagyunk erősek. Elérjük a lehetséges partnereket, de nem tudjuk hogyan kezeljük, és tartsuk meg őket. Ezért szerettük volna idén szakemberre bízni a szervezést, hogy segítséget kapjunk az adminisztrációban, és az érdeklődőkkel való kommunikációban.”

 

Miért pont az Ügyfélgyárra esett a választása?

“Marozsák Szabolcsot egy tréningen ismertem meg, ahol nemcsak külön ajánlották, de egy előadást is tartott az ügynökség egyedi lead gyűjtés megoldásáról. Arról beszélt, hogy egy 400 fős listából 100 résztvevőt garantál az ügynökség, ezzel a módszerével. Azonnal szimpatikus volt a cég, és a szolgáltatás is.”

 

Mennyire volt nehéz a rendezvény megtöltése a korábbi években, és mire számított idén?

“Korábban inkább a saját vevőink jöttek, akik már ismertek minket. Idén azonban  nagy hangsúlyt fektettünk az egynyári virágokra. Az volt a célom, hogy olyan résztvevőket szerezzünk, akik még nem tudják, hogy foglalkozunk egynyári virágokkal, évelő növényekkel, és a Schneider cég termékeivel.”

 

Hogyan alakult a jelentkezők száma a korábbi években, és hogyan idén?

“Általában a vevőink 20%-a szokott eljönni, tavaly így 120 fő vett részt a rendezvényen. Idén 300 fő volt a végső létszám, ami az előző évekhez képest több mint kétszeres növekedés! Mindez az Ügyfélgyár kampányának köszönhetően volt lehetséges.”

 

Mi volt a korábbi rendezvényekhez képest más az idei szervezésben?

“Többnyire a vevőink nagy számban érdeklődnek az esemény iránt, de csak nagyon kis arányban jönnek el. Idén a jól összerakott kampányoknak köszönhetően annyira kíváncsivá tettük az érdeklődőket, a különböző formákban nekik küldött üzenetekkel, hogy tényleg eljöttek. Nagyon tetszettek, és hatékonynak is bizonyultak azok a módszerek, amikkel megszólítottuk az érdeklődőket. Még egy bemutató videó is készült, amiben a termelőket és a Flora Hungaria igazgatóját kérdeztük a rendezvényről.”

 

Hogyan értékelné az Ügyfélgyár munkáját? Mennyire volt elégedett az eredményekkel és az odavezető úttal?

“Mindenki nagyon segítőkész volt. Molnár Zsófival 2-3 naponta folyamatos kapcsolatban voltunk. Mindig választ kaptam a kérdéseimre. Én elmondtam mit szeretnék, és teljesen az Ügyfélgyárra bíztam magam, a bizalmam pedig kifizetődő volt. Csillagos 5-ösre értékelném a munkájukat.”

 

Összességében mi a véleménye az Ügyfélgyárról?

“Mindenkinek ajánlanám, sőt, már ajánlottam is! Elmondtam a kollégáimnak, hogy ha hasonló rendezvényt szeretnének, akkor az Ügyfélgyárat érdemes megbízni.”

 

Tudjon meg többet Ön is Lead Gyűjtés szolgáltatásunkról!>>

Megdöbbentő számú állásra jelentkező!

Expressz Toborzás Marketing szolgáltatás tapasztalatok

Az utóbbi időben rengeteg olyan visszajelzést kaptunk ügyfeleinktől, hogy nehézséget okozott nekik a toborzás. A napjainkra jellemző telített munkaerőpiacon a kevés, nem megfelelő jelentkező, és hosszadalmas, problémás kiválasztási folyamat nehezíti meg a cégvezetők életét. Éppen ezért hoztuk létre Expressz Toborzás Marketing szolgáltatásunkat, amivel megoldást nyújtunk ügyfeleink ezen problémájára.

Olvasson tovább legújabb cikkünk részleteiért, amiben a szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleink egyike,

Csík Eszter Natasa, az Energens Könyvviteli és Tanácsadó Kft. operatív vezetője mesél tapasztalatairól.

Mielőtt megbízta volna az Ügyfélgyárat az Expressz Toborzás Marketing szolgáltatás elvégzésével, milyen módon kerestek munkavállalókat a főkönyvelő helyettesi pozícióra?

“A Profession.hu-n és a Facebook-on feladott álláshirdetésekkel, valamint személyes ajánlások alapján.”

Milyen problémákat okozott az Ön, illetve cége számára, hogy nem találták meg könnyen és gyorsan a megfelelő jelentkezőket?

“Elsősorban anyagi veszteséget okozott, hiszen a hirdetések folyamatosan futottak, de eredménytelenül. Ezen kívül pedig az állásinterjúk rengeteg energia és időkiesést eredményeztek. Végül, de nem utolsó sorban, a munkaerőhiány miatt – hogy a cég folyamatosan alacsonyabb létszámmal működött, mint ami ideális lenne – a kollégákra nagyobb teher hárult, és ez rossz irányba befolyásolta a közhangulatot, ami adott esetben akár további felmondásokhoz is vezethetett volna.”

Mennyi ideig kerestek, és milyen eredményekkel munkatársat az adott pozícióra?

“Mivel egy elég speciális tudást igénylő munkakörről van szó, 3 hónapig futottak a hirdetések, összesen 9 jelentkezőnk volt, de egyikőjüknek sem volt megfelelő szakmai tapasztalata.”

Milyen módon történt, és mennyi idő volt az Expressz Toborzás Marketing szolgáltatás előkészítése az Ön részéről?

“Összesen egy 2 órás konzultációra volt szükség az Ügyfélgyár munkatársával, semmi egyéb teendőm nem volt ezzel kapcsolatban.”

Mennyi ideig tartott a toborzás folyamata, hányan jelentkeztek, és milyen minőségűnek ítéli meg a jelentkezőket?

Egyetlen hét alatt 12 jelentkező érkezett, akik közül 4 tökéletesen megfelelt, és már időpontot is egyeztettünk velük a személyes találkozóra. Ilyen mértékű szakmai megfelelést, és ilyen mennyiségű jelentkezőt egyik hirdetés sem hozott.”

Mi tetszett leginkább az Ügyfélgyár Expressz Toborzás Marketing szolgáltatásában?

“Az elképesztő eredményességen kívül a rugalmasságot emelném ki. Minden jelzésemre azonnal reagáltak, szükség esetén a jelentkezők által kitöltendő kérdések módosítása is gördülékenyen és gyorsan zajlik.”

Miért ajánlaná más cégvezetők számára ezt a szolgáltatást?

“Azért ajánlom mindenképpen ezt a lehetőséget, mert egy hatalmas teher kerül le ezzel a vállukról. A cégvezetők általában nem értenek ehhez a területhez, de nem is kell, hiszen a saját szakterületükhöz kell érteniük.  Ezért érdemes egy céget megbízni a toborzási folyamat optimalizálásával, akik értenek hozzá, és sokkal hatékonyabban tudják csinálni.”

A szolgáltatás előtt milyen módszerrel válogatta ki a jelentkezők közül a potenciális jelölteket?

“Első lépésként az önéletrajzokat néztem át. Ennek az volt a hátránya, hogy az itt feltüntetett korábbi cégeknek egyesével utána kellett néznem,  hogy mivel foglalkoznak, hiszen olyan jelöltekre volt szükségünk, akik könyvelő irodában szereztek tapasztalatot, nem egy cégnél voltak könyvelői pozícióban, ez pedig a cégnév alapján önmagában nem derül ki. Második lépésben egy telefonos beszélgetés következett, aminek keretében feltettem a számomra releváns kérdéseket, amikre az önéletrajzokban nem találtam választ. Harmadik lépés az időpont egyeztetés volt személyes interjúra, majd negyedik lépésben következett maga az interjú, ahol még egy szakmai- és egy személyiségtesztet töltettünk ki a jelentkezőkkel. Így utólag persze nevetségesen hosszúnak, bonyolultnak, és elavultnak tűnik ez a folyamat.”

Az Expressz Toborzás Marketing rendszerével mennyire volt más a kiválogatás?

“Ég és föld! Az új módszerrel bárhol, bármikor rá tudok nézni az adatbázisra, hiszen a telefonomról is elérem, fél másodperc alatt látom a részleteket, hogy áll a jelentkező a számomra releváns kérdésekben, nekem már nem kell utánajárnom semminek. Nagyon felszabadító érzés, hogy minden sínen van, elképesztően meggyorsította a folyamatot. Ha megfelelőnek találom a jelentkezőt, akkor a következő lépésben jöhet egy telefonbeszélgetés, de nekem itt már nem kell kérdéseket feltennem, csak időpontot egyeztetni a személyes találkozóra.

Minden cégvezetőnek ajánlom, hogy felejtsék el a toborzás régimódi folyamatát, és próbálják ki ez az új, sokkal hatékonyabb módszert, az Expressz Toborzás Marketing szolgáltatást, mert nem fognak csalódni, rengeteg pénzt, energiát, stresszt és időt spórolhatnak meg vele!”

További részletekért töltse ki rövid kérdőívünket!

A leghatékonyabb toborzási módszer

Néhány jelentkező helyett több tucat, vagy több száz előszűrt, az Ön igényeinek megfelelő munkatárs jelölt, ráadásul expressz sebességgel!

 

A napjainkra jellemző telített munkaerőpiacon a kevés, nem megfelelő jelentkező, és hosszadalmas, problémás kiválasztási folyamat nehezíti meg a cégvezetők életét, de mit szólna hozzá, ha azt mondanánk, hogy van egy módszer, ami forradalmasítja a munkaerő kiválasztás folyamatát, és megoldást nyújthat a kilépők és a bővülés okozta munkaerőhiány problémakörére?

Ez a módszer, az egyik legújabb toborzási technika, melynek lényege, hogy a pozíciókat értékesítendő termékekként kezeljük és a kínált állást úgy promótáljuk, mintha csak egy termék vagy szolgáltatás lenne, melyet el szeretnénk adni – azaz a munkaerő kiválasztási folyamat mögé marketing munkát teszünk.

Miért hatásos ez a módszer?

Nemcsak a termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos információkra, hanem az álláshirdetésekre is ugyanúgy vonatkozik a hatalmas információs zaj, amiben rá kell találjunk célcsoportunkra az üzenetünkkel. Ezért az álláshirdetéseinknek ugyanolyan háttértámogatásra, és marketing tevékenységre van szüksége. Ezzel a módszerrel a megfelelő helyén kezeljük a toborzást – mint projektet – ettől lesz olyan hatásos.

A módszer legnagyobb előnyei a hagyományos álláshirdetésekkel szemben

  • Egy könnyű, átlátható rendszer, amivel sokkal hatékonyabban szűrheti ki az Ön által meghirdetett pozícióra történő jelentkezéseket. Kvalifikációs kérdésekkel azonnal ki tudjuk szűrni a nem megfelelő jelentkezőket.
  • Az Ön egyedi igényei szerint történik az állásra jelentkezés, nincs felesleges adminisztráció, nincs elpazarolt idő és energia. Felgyorsítja, és leegyszerűsíti a kiválasztás folyamatát.
  • Már eleve a GDPR szabályoknak megfelelően történik a jelentkezés, a jelöltek adatait megtarthatja, nem kell aggódnia az esetleges ellenőrzések, pénzbüntetések miatt.
  • Nagyon speciális tudást, tapasztalatot igénylő álláshirdetéseknél is ugyanolyan jól működik, a teljes mértékben személyre szabható folyamatok miatt.
  • Az újdonság erejével hat, így szeretik kitölteni, Ön pedig sokkal több jelentkező között válogathat.

Hogyan működik a gyakorlatban?

Legutóbbi Expressz Toborzás Marketing projektünk keretében Ügyfelünk könyvelő helyettest keresett, igen speciális feltételekkel.

Az első 3 hónapban a hagyományos módszerekkel folyt a toborzás, folyamatosan futottak a hirdetések, de egyetlen jelentkezés sem érkezett be. Miután megkeresett minket, egy 2 órás konzultáció alatt átbeszéltük a projektet, és egyetlen hét alatt 4 potenciális jelöltet találtunk az állásra az Expressz Toborzás Marketing módszerünkkel.

 

“Ilyen mértékű szakmai megfelelést, és ilyen mennyiségű jelentkezőt egyik hirdetés sem hozott. Az új módszerrel bárhol, bármikor rá tudok nézni az adatbázisra, hiszen a telefonomról is elérem, fél másodperc alatt látom a részleteket, hogy áll a jelentkező a számomra releváns kérdésekben, nekem már nem kell utánajárnom semminek. Nagyon felszabadító érzés, hogy minden sínen van, elképesztően meggyorsította a folyamatot.”

 

Csík Eszter Natasa

az Energens Könyvviteli és Tanácsadó Kft. operatív vezetője

 

Ön is a kilépők és a bővülés okozta munkaerőhiány problémájával küzd?

Vegye igénybe Expressz Toborzás Marketing szolgáltatásunkat!

További részletekért töltse ki rövid kérdőívünket!