A leghatékonyabb toborzási módszer

Néhány jelentkező helyett több tucat, vagy több száz előszűrt, az Ön igényeinek megfelelő munkatárs jelölt, ráadásul expressz sebességgel!

 

A napjainkra jellemző telített munkaerőpiacon a kevés, nem megfelelő jelentkező, és hosszadalmas, problémás kiválasztási folyamat nehezíti meg a cégvezetők életét, de mit szólna hozzá, ha azt mondanánk, hogy van egy módszer, ami forradalmasítja a munkaerő kiválasztás folyamatát, és megoldást nyújthat a kilépők és a bővülés okozta munkaerőhiány problémakörére?

Ez a módszer, az egyik legújabb toborzási technika, melynek lényege, hogy a pozíciókat értékesítendő termékekként kezeljük és a kínált állást úgy promótáljuk, mintha csak egy termék vagy szolgáltatás lenne, melyet el szeretnénk adni – azaz a munkaerő kiválasztási folyamat mögé marketing munkát teszünk.

Miért hatásos ez a módszer?

Nemcsak a termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos információkra, hanem az álláshirdetésekre is ugyanúgy vonatkozik a hatalmas információs zaj, amiben rá kell találjunk célcsoportunkra az üzenetünkkel. Ezért az álláshirdetéseinknek ugyanolyan háttértámogatásra, és marketing tevékenységre van szüksége. Ezzel a módszerrel a megfelelő helyén kezeljük a toborzást – mint projektet – ettől lesz olyan hatásos.

A módszer legnagyobb előnyei a hagyományos álláshirdetésekkel szemben

  • Egy könnyű, átlátható rendszer, amivel sokkal hatékonyabban szűrheti ki az Ön által meghirdetett pozícióra történő jelentkezéseket. Kvalifikációs kérdésekkel azonnal ki tudjuk szűrni a nem megfelelő jelentkezőket.
  • Az Ön egyedi igényei szerint történik az állásra jelentkezés, nincs felesleges adminisztráció, nincs elpazarolt idő és energia. Felgyorsítja, és leegyszerűsíti a kiválasztás folyamatát.
  • Már eleve a GDPR szabályoknak megfelelően történik a jelentkezés, a jelöltek adatait megtarthatja, nem kell aggódnia az esetleges ellenőrzések, pénzbüntetések miatt.
  • Nagyon speciális tudást, tapasztalatot igénylő álláshirdetéseknél is ugyanolyan jól működik, a teljes mértékben személyre szabható folyamatok miatt.
  • Az újdonság erejével hat, így szeretik kitölteni, Ön pedig sokkal több jelentkező között válogathat.

Hogyan működik a gyakorlatban?

Legutóbbi Expressz Toborzás Marketing projektünk keretében Ügyfelünk könyvelő helyettest keresett, igen speciális feltételekkel.

Az első 3 hónapban a hagyományos módszerekkel folyt a toborzás, folyamatosan futottak a hirdetések, de egyetlen jelentkezés sem érkezett be. Miután megkeresett minket, egy 2 órás konzultáció alatt átbeszéltük a projektet, és egyetlen hét alatt 4 potenciális jelöltet találtunk az állásra az Expressz Toborzás Marketing módszerünkkel.

 

“Ilyen mértékű szakmai megfelelést, és ilyen mennyiségű jelentkezőt egyik hirdetés sem hozott. Az új módszerrel bárhol, bármikor rá tudok nézni az adatbázisra, hiszen a telefonomról is elérem, fél másodperc alatt látom a részleteket, hogy áll a jelentkező a számomra releváns kérdésekben, nekem már nem kell utánajárnom semminek. Nagyon felszabadító érzés, hogy minden sínen van, elképesztően meggyorsította a folyamatot.”

 

Csík Eszter Natasa

az Energens Könyvviteli és Tanácsadó Kft. operatív vezetője

 

Ön is a kilépők és a bővülés okozta munkaerőhiány problémájával küzd?

Vegye igénybe Expressz Toborzás Marketing szolgáltatásunkat!

További részletekért töltse ki rövid kérdőívünket!