A Malen Kft.-vel immár nyolc éve dolgozunk együtt a Praktikus Háziasszonyok projektjén. Partnerünk többek között tisztítószerek, illatosítók, mosószerek gyártásával és terjesztésével foglalkozik. Online marketing szolgáltatásunkkal a forgalmazásban támogatjuk, segítjük őket. Az együttműködésünkről Rátóti Orsolyával, a cég ügyvezetőjével beszélgettünk. 

Hogyan kezdődött a közös munka a Clientfactory-val a Praktikus Háziasszonyok kapcsán?

A Malen Kft. partnerei nagy- és kiskereskedők, de a lánc legvégén a fogyasztók állnak. Felismertük, hogy a nagyobb siker érdekében a fogyasztóinkat meg kell szólítanunk, meg kell tudnunk, hogy mi van a fejükben, ismernünk kell őket, a problémáikat és az igényeiket. Eldöntöttük, hogy olyan online felületeket hozunk létre, amelyeken közvetlenül el tudjuk érni őket. Az elhatározás után jött képbe a Clientfactory. 

Hogyan született meg a Praktikus Háziasszonyok brand ötlete?

A Clientfactory összeállított számunkra egy olyan kérdőívet, amelyet lehetetlen volt nem kitölteni. Ennek a segítségével kijöttek azok a kulcsszavak, amire egy háziasszony reagál. Az online piackutatás azt mutatta, hogy ma Magyarországon egy háziasszony legnagyobb vágya, hogy praktikus legyen minden területen, de legfőképp a háztartásban. Ez adta a brand nevének az ötletét, illetve ehhez alakítottunk az online platformjaink tartalmait is. 

pexels-cottonbro-4107105.jpg

Milyen kilátásokkal, elképzelésekkel vágtatok bele a közös munkába? 

A Clientfactory-ban láttuk azt, hogy nyomon követik a piaci trendeket, újdonságokat, folyamatosan képzik magukat ezen a területen, és ennek megfelelően alakítják a tevékenységüket, alkalmazva mindazokat az új lehetőségeket, amiket ma a 21. században az online felületek kínálnak a cégeknek. A döntést természetesen kiegészítette egy emberi oldal is, hiszen olyan csapatra találtunk bennük, akik rugalmasak, könnyű velük együttműködni, és nem utolsó sorban önállóan dolgoznak, ami számunkra nagyon fontos, hiszen sok munkát vettek le a vállunkról. Megértették a céljainkat és folyamatosan ezek elérésén, illetve azok túlszárnyalásán dolgoznak.

 Hová jutott a projekt, a kezdeti elképzelésekhez képest?

Még van mit csinálnunk, de nagyon büszkék vagyunk az oldalainkra, hiszen például a Praktikus Háziasszonyok Facebook-oldalán jelentős tábort sikerült felépítenünk, ugyanis jelenleg több mint 170 ezer követővel rendelkezünk, ami számunkra nagyon nagy érték. Az online felületeink aktívak, a kommunikáció folyamatos. Tehát elértük azt, amire mindig is vágytunk, kapunk visszacsatolásokat. 

Névtelen2.png

Facebook rajongói tábor változása 2020 első félévében

Mit tartasz a legjelentősebb eredménynek?

Szerintem a legnagyobb eredményünk a folyamatos bővülés, a fejlődés, hiszen a közönségünk növekszik, egyre több embert tudunk elérni. Ennek köszönhetően a termékeink ott vannak a háziasszonyok fejében, így a vásárlás során tudatosabbak tudnak lenni.

Ajánlanád más cégeknek a Clientfactory teljes körű online marketing szolgáltatását?

Ez sosem volt kérdéses. Ti vagytok a legjobbak! Bármilyen marketing ügynökség is jöjjön hozzánk tárgyalni, mindig a Praktikus Háziasszonyok projektjével példálózunk, ugyanis ez a brand kezdetektől tudatosan lett felépítve, nyomon van követve, folyamatosan fejlődik és rendszeresen megújul. Minden úgy megy, ahogy annak működnie kell.

Hogyan látod a jövőbeni együttműködést a cégünkkel, milyen célokat tűzöl ki?

Rengeteg ötletem és célom van az online marketing területén, és mivel a Clientfactory már bizonyított, ezért nem is kérdés, kivel valósítom meg ezeket.  

Ha Ön is úgy érzi, hogy a teljes körű online marketing szolgáltatással tudná elérni a céljait, keressen minket bizalommal! Töltse ki a kérdőívünket, és személyre szabott ajánlattal keressük meg Önt!