Ahogy a cég szlogenje is mutatja: „A minőségből nem alkuszunk”.

Ez a mottó vezethette a cég vezetőjét, Kerekes Zoltánt arra, hogy egy rendezvényen megismerve az Ügyfélgyár ügyvezetőjét, Marozsák Szabolcsot, és rajta keresztül cége tevékenységi körét elhatározza, hogy marketing tevékenységét profi szakemberekre bízza. A közös munkáról kérdeztük az SK Trend Kft. ügyvezetőjét, Kerekes Zoltánt.

Mivel foglakozik vállalkozásuk?

Az SK Trend Kft. a magyarországi biztosítási és pénzügyi informatikai rendszerek piacának meghatározó szereplője. A vállalat közel tíz éves múlttal rendelkezik, a biztosítótársaságoktól és biztosításközvetítőktől teljes mértékben független informatikai fejlesztő cég. A sztenderd megoldások mellett, az egyedi igényeket figyelembe véve, testreszabott vonalat is visz. Cégünktől nem áll messze a társadalmi felelősségvállalás modernkori kezelése, mégis valahogy a cégvezetés nem érzett rá a hathatós marketing tevékenység ízére.

Hogyan találtatok rá cégünkre? Honnan jött a kapcsolat?

Az AON-nál végzett közös projekt során (ahol az> Ügyfélgyár volt a marketing, az SK Trend pedig adta az IT-t) kialakult beszélgetés során realizálódott a probléma: a cégnek nem megfelelő a marketing tevékenysége. Nem volt saját marketing, nem éreztük ütősnek az üzeneteket az ügyfelek irányába.

Miért választottatok minket? Mi győzött meg Titeket?

Az AON-nál végzett projekt során lefolytatott személyes beszélgetések győztek meg arról, hogy másképpen is meglehet közelíteni ezt a dolgot. A beszélgetést a konkrét probléma áttárgyalása követte, majd felmérés, és a testreszabott kampány kidolgozása. Piacfelmérést végeztünk azzal kapcsolatban, mint akarnak a partnerek, és ennek eredményére épült fel a kampány.

Mennyire vagytok elégedettek a szolgáltatással? Mi volt érdekes, újszerű-meglepő a közös munkában?

A közös munka több, mint egy éve tart, és bár elégedettek vagyunk az Ügyfélgyár munkájával, azért ez nehezen mérhető dolog. Összességében a cég megerősödött, de hogy ez mennyire köszönhető a hatékony marketingnek, az majd hosszútávon fog megmutatkozni. Ár-érték arányban azonban biztos, hogy megfelelő a kapcsolat.

Mi lett az eredmény?

Egy hosszú távú együttműködés alakult ki a két cég között, mely reményeink szerint a jövőben is hasonló színvonalon fog folytatódni.

Ajánlanál másoknak is? Ha igen, miért?

Ahogy említettem az eredmény mérése nem kivitelezhető még, összességében mindenképpen ajánlom partnereimnek az Ügyfélgyárat.