Marozsák Szabolcs

Marozsák Szabolcs

 

Az Ügyfélgyárat 2004-ben alapítottuk meg azzal a céllal, hogy megbízóink bevételeit segítsük megnövelni. Alapító tagjaink többéves tanácsadói tapasztalattal rendelkeznek. Ahogy a cég neve is sugallja, szolgáltatásaink eredményeként több új ügyfélhez és több érdeklődőhöz jutnak partnereink.  Már tevékenységünk kialakításánál ügyeltünk arra, hogy az elméleti tudáson túl mindig mindent be tudjunk mutatni gyakorlati eszközökkel és módszerekkel.

Kidolgoztunk egy egyedülálló online marketing rendszert, melynek középpontjában az általunk szolgáltatott tartalom áll, a 4 pilléren álló szolgáltatásokkal karöltve.

  • Weboldal, mely sok érdeklődőt gyűjt, és nagy százalékuknak értékesít
  •  E-mail kampány, mely újra és újra felhozza az érdeklődőket a weboldalra
  •  Közösségi marketing, amely játékos formában nagy számú érdeklődőt hoz a weboldalra és közvetlen módon építi a cég imázsát
  •  Hirdetések, melyek költséghatékony módon hoznak sok látogatót
Kovács Balázs Márk

Kovács Balázs Márk

Amiben specialistának valljuk magunkat:

  • az először vásárló ügyfelek létrehozása és
  • a meglévő ügyfelek olyan kezelése, mely a többszöri, egyre nagyobb értékű vásárlást eredményez.

Marketing kampányok: munkánk során elsősorban arra törekszünk, hogy beinduljon a rendszeres, valódi értékkel bíró kommunikáció a megbízóink és ügyfelei, illetve lehetséges ügyfelei között. Kampányaink előkészítéseként meghatározzuk a pontos célcsoportokat, majd elvégezzük a beindításhoz szükséges piackutatást is. Ezután az összegyűjtött információk alapján előkészítünk egy kampánytervet, melyet havi bontásban valósítunk meg.

A kampányok első szakaszában a direkt kommunikáció beindítására és a kampányban részvevők körének szélesítésére törekszünk, majd a következő szakaszban igyekszünk minél több olyan információt összegyűjteni a résztvevő ügyfelekről és lehetséges ügyfelekről, amely segíti a pontosabb célcsoportba sorolást, illetve közvetlenül tud információkkal szolgálni az értékesítésen dolgozó munkatársak számára.

Az Ügyfélgyár e-mail kampányainak előnyei

  • meglévő ügyfelek: lappangó aranytartalék –sajnos a legtöbb vállalkozás kiaknázatlanul hagyja azt a kincsesbányát, amit fennállása alatta önkéntelenül is létrehoz: a meglévő ügyfelei adatbázisát. Pedig mennyivel könnyebb eladni valamit egy már meglévő vásárlónak, mint egy új vevőt rávenni a vásárlásra.
  • széleskörű, jó hírnév kialakítása- elgondolkodott már azon, mit gondolnak Önről az ügyfelei? Mit tudnak nagyszerű termékeiről és hová helyezik az Ön vállalkozását a versenytársaihoz képest? Az ügyfelei felé irányuló hírlevél segítségével folyamatosan alakíthatja a vállalkozásáról élő képet ügyfelei fejében.
  • költséghatékony elérése potenciális vevőinek- gondolta volna, hogy az e-mail kampány havidíja olcsóbb lehet, mint egy egyszerű hirdetés egy magazinban? Ráadásul a magazinokkal ellentétben Ön itt pontosan nyomon tudja követni, hogy kiket tudott elérni és ők mi iránt tanúsítottak érdeklődést.
  • professzionális előkészítés- az Ügyfélgyár munkatársai évek óta terveznek és segítenek nagy hatásfokú marketing kampányokat a gazdasági élet különböző területein, sőt a politikai életben is. Ennek a felhalmozott szaktudásnak gyümölcseit élvezheti most Ön is.
  • piackutatás, célcsoportok meghatározása- egy sikeres kampány szinte elképzelhetetlen megfelelő piackutatás és célcsoport meghatározás nélkül. Egyedül ez a megoldás biztosíthatja azt, hogy ne pazaroljuk a megbízóink pénzét és valóban hatékonyan, célzottan tudjuk eljuttatni üzenetünket ügyfeleink felé.
  • kitartó, pontos levezénylés- minden kampányunk egy előre elkészített, cégre szabott kampányterv alapján kerül lebonyolításra. Ennek a tervnek a végrehajtása biztosítja, hogy a kampány ideje alatt és még azután is, az érdeklődések és eladások számának jelentős növekedését fogja tapasztalni.
  • Objektív teljesítménymérés és értékelés- a kampány minden hónapjának végén munkatársunk tájékoztatja az elvégzett feladatokról és az addig elért eredményekről. A kampány lezárását követően pedig egy teljes körű összefoglalót kap, amely megfelelően mutatja be Önnek a kampány során elért eredményeket.

 

A megoldás a kezünkben van:

  • Weboldal interaktívvá, érdekessé tétele
  • Weboldal tartalmi fejlesztése, az e-mail kampányokhoz szükséges cikkek, videók, képek elkészítése
  • Professzionális hírlevélküldő-rendszer felállítása összekötése a weboldallal
  • Modern és valóban használható közösségi marketing oldalak létrehozása
  • Közép és hosszú távú on-line marketingstratégia lefektetése

Az internetes marketing folyamatosan változik. Iratkozzon fel a hírlevelünkre, kövesse blogunkat, hogy ráhangolva maradjon a legújabb közösségi média csatornák hullámaira.

Kínálunk egy díjmentes szolgáltatást, mely megvizsgálja a vállalat jelenlegi online marketing tevékenységét és javaslatot ad az azon való módosításra, illetve kiegészítésre.

Ha úgy érzi, hogy jól jönne Önnek egy külső gyakorlott szakvélemény jelezze az alábbi űrlapon.

Kapcsolati űrlap