Ingyenes analízis

Tanácstalan azzal kapcsolatban, hol és hogyan érdemes megjelenni az interneten? Képtelen ezt a rengeteg platformot kezelni, vagy épp amiatt aggódik, hogy egyáltalán van-e eredménye a befektetett munkának?

Ön is tudja, hogy az internetes megjelenés nem csupán abból áll, hogy van egy klassz weboldala. Ez tényleg csak a kezdet, a legalapvetőbb lépés. A vevőket, a bevételt a tömeges megjelenés, és ezeknek a különböző médiumokon való összehangolása hozza.

Ha irigykedik a konkurenciára, mert „mindenhol ott vannak”, vagy egyszerűen csak szeretné tudni, elég hatékony-e az online jelenléte, vegye igénybe díjmentes tanácsadásunkat!

 

Díjmentes tanácsadás Marozsák Szabolccsal

Mit ad önnek a díjmentes tanácsadás?

  • Átnézzük és kielemezzük a jelenlegi online tevékenységét
  • Megtudhatja, hova kell összpontosítania az erőfeszítéseit a legnagyobb eredmény érdekében
  • Elmondjuk, hogyan tud leghatékonyabban több látogatót vonzani a weboldalára
  • Kiderül, mik azok a dolgok, amikkel fölösleges foglalkozni az ön cége esetében
  • Megtudja, melyik marketing csatornák hozzák a legtöbb bevételt közép- és hosszútávon
  • Lefektetjük a leghatékonyabb stratégia alapjait

A tanácsadás során ön betekintést nyerhet munkamódszereinkbe, és ha kedvet kap a későbbi közös munkához, már nem kell az alapoktól indulnunk.

A tanácsadás valóban díjmentes, és természetesen mentes mindenféle kötelezettségtől, örömmel várjuk, ha csak egy átvilágítást és néhány aranyat érő tippet szeretne. Mi elmondjuk, melyik pontokban tudnánk segíteni, de ha úgy látjuk, olyasmire van a legnagyobb szüksége, ami nem a mi specialitásunk, azt is elmondjuk (sőt, ha igényli, ajánlunk rá szakembert).

Hozzon ki többet az idei évből! Ne bolyongjon az online marketing útvesztőiben, segítünk, hogy világosan lássa, mi az, ami valóban segít önnek!

 

Kiknek ajánljuk a díjmentes tanácsadást?

Elsősorban olyan közép-és nagyvállalatoknak, akik széles piacnak értékesítenek. Biztosan tudja, hogy a legnehezebb dolog a tömeges vevővonzás – mi viszont épp ebben vagyunk specialisták. Legnagyobb tapasztalatunk az FMCG területén van, de az elmúlt 15 év tapasztalata alapján tényleg bárkinek tudunk segíteni.

Ha ön cégvezető, vagy olyan felsővezető, akinek közvetlen hatása van a cég marketing tevékenységére, akkor mindenképpen érdemes igénybe vennie ezt a tanácsadást.

 

Hogyan zajlik egy díjmentes tanácsadás?

Ha érdekli, pontosan melyik online tevékenységek hozzák a legnagyobb eredményt az ön cége esetében, csak annyit kell tennie, hogy jelentkezik itt lejjebb. Töltse ki az űrlapot, hogy fel tudjuk venni önnel a kapcsolatot.

Küldünk majd egy kérdőívet, amiből megtudjuk az alapvető dolgokat, hogy ez ne vegyen el a tanácsadás értékes idejéből. Maga a tanácsadás telefonon, Skype-on, vagy személyesen zajlik attól függően, melyik a leghatékonyabb adott esetben.

Miután megkaptuk a kezdeti információkat, előzetesen kielemezzük a cége online tevékenységét. Amikor a megbeszélésre kerül sor, sokat kérdezünk, hogy megtudjuk, mik a céljai, mik az akadályok, mi jelenti a legnagyobb problémát jelenleg a vállalkozásában.

Mindezek alapján fogjuk tudni elmondani, hogy a jelenlegi tevékenysége valójában mennyire hatékony, és hogy mit kell tennie ahhoz, hogy a lehető legjobb eredményeket érje el.

A tanácsadás maga kb. egy-másfél óra, ami bőségesen elegendő idő ahhoz, hogy egy sokkal sikeresebb irányba tudjuk elindítani az ön cégét és annak marketing tevékenységét.

Szívesen vesszük a megjegyzéseket és a kérdéseket.

* indicates required field

728x90Tovább >>

SZEX és az online marketing

Egy videó, ami felfedi van-e kapcsolat a SZEX és az online marketing között! Ne hagyja ki! Kíváncsi, hogy Önnél miként működhet ez a dolog? Kérjen Díjmentes online marketing analízist tőlünk! Kattintson ide: http://ugyfelgyar.hu/rolunk/ingyenes-analiizis/  

A FACEBOOK “HALDOKLIK”!

Mondja ezt a “hozzáértő” emberek egy része, illetve néhány marketing szakember. Azokra cikkekre hivatkoznak,  amiket az Interneten olvashatnak, melyek azt ecsetelik, hogy a Facebook használata az USA-ban csökken, illetve stagnál. Nézzük, hogy is van ez, megkérdeztünk egy szakembert, aki napi szinten foglalkozik online marketing tevékenységgel, ezen belül a Facebook-kal is. Marozsák Szabolcs az Ügyfélgyár nevűTovább >>

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás