Átfogó online marketing stratégia

Miért költene alkalmazottai továbbképzésére súlyos százezreket, ha egy profi gárda gondjaira bízhatja marketing stratégiája kidolgozását és végrehajtását?

Kreativitás, aktív felhasználók, hatékony kampányok, megújulás: ezek azok a varázsszavak, amik egy jól működő rendszerhez szükségesek.

Teljes stratégia

 

Nagyvállalati vezetőként munkája során gyakran tapasztalhatja, hogy a legjobb és legtehetségesebb emberek lelkesedése is csillapodik idővel. A vállalati HR túl elfoglalt ahhoz, hogy új embereket keressen, akik ismét szenvedéllyel és odaadással végzik cége marketing feladatait. Hiába a magasabb fizetés vagy a motiváltság, az emberek és velük együtt az ötletek is megkopnak. Csökken a hatékonyság, ami a cég éves mérlegében is megmutatkozhat.

Ha szeretné kikerülni ezeket a csapdákat és túllépni a felesleges körökön, érdemes olyan szakembereket megbízni a céges marketing bonyolításával, akik friss szemmel és szűnni nem akaró lelkesedéssel támogatják vállalatát. Miért költene alkalmazottai továbbképzésére súlyos százezreket, ha egy profi gárda gondjaira bízhatja marketing stratégiája kidolgozását és végrehajtását?

728x90

A hatékony marketing nem egy ad hoc tevékenység, hanem egy jól megtervezett koreográfia, amelynek karmesterei vagyunk mi, akik gondoskodunk arról, hogy a szólam tökéletesen megkomponált legyen.

Az internet forradalmi eszközeit egy rendszerbe foglaltuk és összehangoltan kezeljük, mert így a leghatékonyabb!

Mi kidolgozzuk a stratégiát!

Önnek csak egy kérdésre kell válaszolnia:

Mi a cél?

– Márkaismertséget növelni

– Üzenetét széles tömegeknek átadni

– Fogyasztói bázist növelni

Biztos Önben is felmerültek már ezek a kérdések:

– Hogyan lehet az interneten keresztül költséghatékonyan sok potenciális vásárlót nyerni?

– Illetve hogyan lehet az on-line eszközökkel a meglévő vásárlóinkat újabb és újabb vásárlásokra ösztönözni?

Az Ügyfélgyár szakembereivel cége bevételei és megtermelt árréstömege emelkedő tendenciát mutat, melynek titka a hatékony marketing kampányok lebonyolítása.

Több ügyfél – több bevétel

Az On-line ügyfélszerzés és megtartás 4 eszköze:

Weboldal, mely sok érdeklődőt gyűjt, és nagy százalékuknak értékesít.

E-mail kampány, mely újra és újra felhozza az érdeklődőket a weboldalra.

Közösségi marketing, amely játékos formában nagy számú érdeklődőt hoz a weboldalra és közvetlen módon építi a cég imázsát.

Hirdetések, melyek költséghatékony módon hoznak sok látogatót.

facebook-phone

A stratégiának megfelelően:

Olyan weboldalt hozunk létre, mely mindig friss és rengeteg látogatót vonz.

Olyan e-mail kampányt folytatunk, mely újra és újra felhozza az érdeklődőket a weboldalra.

Olyan közösséget építünk, mely nagyszámú érdeklődőből áll és közvetlen módon építi a cég imázsát.

 

A megoldás a kezünkben van:

– Weboldal interaktívvá, érdekessé tétele.

– Weboldal tartalmi fejlesztése, az e-mail kampányokhoz szükséges cikkek, videók, képek elkészítése.

Professzionális hírlevélküldő-rendszer felállítása összekötése a weboldallal.

– Modern és valóban használható közösségi marketing oldalak létrehozása.

– Közép és hosszú távú on-line marketingstratégia lefektetése.

Az internetes marketing folyamatosan változik. Iratkozzon fel a hírlevelünkre, kövesse blogunkat, hogy ráhangolva maradjon a legújabb közösségi média csatornák hullámaira.

 

És hogy nem csak a levegőbe beszélünk, mutassák eddig elért eredményeink:

Több, mint 4 millió Facebook rajongó
A legaktívabb rajongókkal rendelkező ügynökség 2012-ben
Több, mint 1 millió aktív e-mail cím
Közel 100 átadott weboldal
450 ügyfél

A Facebook és más, az adott cégben hatékonyan alkalmazható közösségi oldalak, az email kampány, a keresőoptimalizálás, az AdWords és más hirdetések, bloggerek, illetve releváns más portálokon való megjelenések rendszerének kialakítása, tartalmak megtervezése, összeállítása, létrehozása (képeket, szövegeket, videókat értünk) adja egy cég on-line marketing stratégiájának kialakítását. Hogy egy ilyen stratégia kialakuljon, pontosan érteni kell a célcsoport mibenlétét, piackutatásokkal meg kel tudni, mely hívószavakat kell tartalmazni az üzeneteinknek.

Létre kell hoznunk egy tartalmi tervet, amely illeszkedik, kiegészíti online oldalról a cég fő marketing stratégiáját. E feladatok végrehajtása komoly tapasztalatot, szakértelmet technikai tudást és nem utolsó sorban a megbízónkkal  való folyamatos érdemi kommunikációt igénylik.

Kínálunk egy díjmentes szolgáltatást, mely megvizsgálja a vállalat jelenlegi online marketing tevékenységét és javaslatot ad az azon való módosításra, illetve kiegészítésre.

Ugyan nem mi találtuk fel a spanyolviaszt, de mi tudjuk használni!

Ha úgy érzi, hogy jól jönne Önnek egy külső gyakorlott szakvélemény, jelezze az alábbi űrlapon.

Szívesen vesszük a megjegyzéseket és a kérdéseket.

* indicates required field

728x90Tovább >>

SZEX és az online marketing

Egy videó, ami felfedi van-e kapcsolat a SZEX és az online marketing között! Ne hagyja ki! Kíváncsi, hogy Önnél miként működhet ez a dolog? Kérjen Díjmentes online marketing analízist tőlünk! Kattintson ide: http://ugyfelgyar.hu/rolunk/ingyenes-analiizis/  

A FACEBOOK “HALDOKLIK”!

Mondja ezt a “hozzáértő” emberek egy része, illetve néhány marketing szakember. Azokra cikkekre hivatkoznak,  amiket az Interneten olvashatnak, melyek azt ecsetelik, hogy a Facebook használata az USA-ban csökken, illetve stagnál. Nézzük, hogy is van ez, megkérdeztünk egy szakembert, aki napi szinten foglalkozik online marketing tevékenységgel, ezen belül a Facebook-kal is. Marozsák Szabolcs az Ügyfélgyár nevűTovább >>

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás