Növelje meg weboldala forgalmát

Növelje meg weboldala forgalmát

Manapság már szinte elképzelhetetlen, hogy egy cégnek ne legyen weboldala. Míg évekkel ezelőtt a cégek nagy többsége egyfajta számítógépes katalógusként használta weboldalát (ugye mindenki emlékszik még a Rólunk – Szolgáltatásaink – Kapcsolat szentháromság köré épített weboldalakra), manapság viszont már a legtöbb cég igyekszik a lehető legtöbb tartalommal megtölteni weboldalát és rábírni a látogatókat, hogy már a honlapon kellő mértékben tájékozódhasson a cégről, a termékeiről – esetleg megrendeléseket is adhasson le a honlapon keresztül.

A vásárlók egy tekintélyes része vásárlás előtt már az internetről tájékozódik a választékról, itt hasonlítja össze a kínálatot és elég csak egy pillantást vetni az évről – évre növekvő internetes vásárlási statisztikákra, hogy belássuk az emberek egyre többet vásárolnak weboldalakról és ez a tevékenység egyre hétköznapibbá válik.

http://partner.fotexnet.hu/media/aruhaz.pdf

Egy weboldal ideális eszköz arra, hogy az oda jutott érdeklődőkből első vásárlókat generáljon. Így ha az Ön cége már rendelkezik egy olyan honlappal, ami segítségével népszerüsítheti termékeit, szolgáltatásait, már csak azt kell elérnie, hogy egyre többen találjanak rá erre a weboldalra és ott regisztráljanak vagy rendeljenek.

Az első bökkenő általában ott kezdődik, hogy lehet ez az oldal bármennyire érdekes és tartalmas, nagyon kevesen fognak csak úgy spontán rátalálni a több milliónyi másik honlap között, lássuk tehát mit is tehetünk a nagyobb látogatottság elérése érdekében.

Első lépés – a mérhetőség megteremtése

Második lépés – offline tennivalók

Az első amit meg kell tennünk, hogy a lehető legtöbb helyen elkezdjük járulékosan szerepeltetni a honlapunk címét. Sajnos erre kevesen gondolnak, pedig a legtöbbször ez nem kerül többletköltségbe és ráadásul évekig megőrzi a honlapunk címét. Ez a hely lehet a számlánk fejléce, a cégautónk felülete, a levélpapírunk lábléce, a munkatársaink munkaruhájának hátfelülete, az irodánk elé kihelyezett tájékoztató tábla, a szóróajándékaink felülete vagy az eladott termékek garanciajegye, szóval szinte bármi szóbajöhet.

cégnév.hu cégnév

Elvégzendő feladat: munkafüzet 1. feladata

Keresőoptimalizálás

Mivel legtöbben valamelyik keresőben fogják keresni a számukra érdekes oldalakat, ezért elsődleges célként azt kell kitűzni, hogy a legnépszerübb keresőkben (Google, YAHOO, MSN Live, Tangó, Góliát, OK) az Ön számára fontos kulcsszavakra az ön oldala előkelő helyen, mégpedig lehetőleg az első oldal első felében jelenjen meg.

Manapság már komoly iparág épült az úgynevezett keresőoptimalizálásra (Search engine optimalization vagy SEO), mivel a találati lista első oldalára szeretne minden, a webes jelenlétre hangsúlyt helyező vállalkozás. Ez egy egy kulcsszó esetében akár a legolcsóbb marketingeszköz lehet a több százezres költsége ellenére is. Például képzeljük el mennyivel több potenciális autóvásárló látogatót vonzhatunk honlapunkra, ha a Google a mi oldalunkat hozza az első oldalon mondjuk a ‘használt autó” kulcsszóra, mintha ezt az összeget elköltenénk egyetlen fél oldalas újsághirdetésre az Auto – Motor magazinban.

A keresések 90 százaléka néhány nagy keresőben

 

frissített tartalom

Szakmai cikkek

RSS bekötése

RSS szolgáltatása – feedburner

jó kulcsszó – felmérés

jó domain név

Okay, you have your website and now you want more visitors. Don’t think you’re the only one, bub, but you can learn from the experience of others. Subscribing to web directories is one solution that the ICMediaDirect.com Consulting Division both recommends and executes for clients in order to increase traffic. Like any SEO task, its effort – and smart effort always works best.

1) Traffic. Close to 20% of all traffic comes from web directories. That’s either quite a heap to tap into or a massive chunk to disregard. Simply put, the choice is up to you – there are fishes in the water, do you want to cast out your lines or not? If so, let’s hit the web directories.

2) Get Linked. Search engines include link popularity in their rankings. Using web directories enmeshes your website into linkage, which increases visitors. This creates better rankings – hence more traffic to your web property.

3) Hyperlinked Keywords. Link popularity develops by incorporating keywords into the hyperlinks. Submissions to web directories should include relevant keywords. It makes your site easier to find and boosts the visibility of said links across the spectrum of search engines. More free traffic.

4) Keyword Optimization. It’s doubly important to mention keyword research as it can help you in more ways than one, so choose carefully. The links created within web directories essentially act as recommendations to search engine algorithms and the search engine will attempt to match your hyperlink keywords with search phrases entered by users. So, by harmonizing your keywords to themes related to your website, you will boost visibility.

5) Diversify. Submit to different web directories and find them through search engines. The reason being is that they already have decent standing by virtue of you finding them from the search sites. Play around, get creative, and use key words in combination with topics relevant to your site to find the best web directories. Increase your visibility by hitching on to existing and working directories – if you found it, others will too.

6) Monkey see, monkey do. Mimic your hyperlinks to appear like those seen in Google Adwords. Whatever wordings helps make those ads rank well for Adwords will only help your viability through search, and in turn, web directory ranking. Success begets success.

7) Mind your web directory manners. Treating it like a doormat (by ignoring simple rules to follow, like don’t use too much promotional nomenclature, no foul language, etc) is no good. Play by the rules, or don’t play at all.

8) Web Directory 2.0. Oh yeah! Webmasters are privy to vastly improved web directories with uniform scripts and the functionality of web directories is beginning to improve drastically. A directory can do more with your listing, like displaying logos and basic contact info. The web directory itself has become more pleasing to the eye – and, I should add, for its own good!

Web directories are there for the taking. There is little harm in trying them and with some effort, big rewards may be reaped through increased traffic. What’s more is that web directories (just like this advice column and ICMediaDirect.com’s consulting services for clients) are free. You can’t beat that.

Legyen egy bonyolultságmutató az egyes módszereknél

 

Foglamak

Kulcsszó

Kereső

Linktár

Adwords

Pagerank

Trends

Hasznos linkek

Regisztrálás keresőkbe

seo.lap.hu

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás