Mit tartogat a 2013-as év az online marketing világának?

Az online marketingesek számára elég gyorsan változnak a dolgok, hiszen minden egyes év újabb stratégiákat, technológiákat és trendeket hoz magával, amelyeket érdemes figyelembe venni.

A következő három témában látjuk a főbb irányvonalakat.

videók használata még nagyobb szerepet fog játszani. 2012-ben 12 százalékkal nőtt az online videók felhasználása a B2B tartalom marketingesek körében, s ez tovább látszik növekedni 2013-ban is. Jelenleg az a 6. legnépszerűbb tartalom marketing technika a Content Marketing Institue (továbbiakban CMI) felmérése alapján.

Ügyfélgyár

Mit tartogat a 2013-as év az online marketing világának?

Az újonnan kialakult technológia (felhő-alapú videó prezentációk gyártása) mind a kis, mind a nagyobb cégek számára is könnyen elérhetővé tette a videók gyártását. Ennek elterjedésével az elkészítések költsége olyan szintre csökkent, ahol a gyártás többé nem akadály.

 

Van egy másik terület, ami teret nyert magának 2012-ben és ami tovább folyatódik idén is, az  atartalom és inbound (más néven értéket adó tartalom, mely generálja az ügyfeleket) marketing szolgáltatás.
Több cég kezdett befektetéseket kezdeményezni erre a területre, a CMI jelentése szerint a B2B marketingesek több mint fele valószínűnek tartja, hogy 2013-ban növelik a tartalom marketing büdzsé keretét.

Egyre többen jönnek rá, hogy a folyamatosan frissülő minőségi tartalom az, amivel igazán teret-, ügyfeleket tudnak nyerni. Növekszik az elégedetlenség a hagyományos, külső források által generált ügyfelek szerzésében, úgy vélik minél több a saját, belső tartalom annál többre jutnak.

Ezzel el is érkeztünk a harmadik területhez, mely a nem épp hagyományos marketingesek számára jelent új karrier lehetőséget!

Több nem-marketinges fog előnyt élvezni 2013-ban ezekből az új karrier útvonalakból olyan címekkel, mint tartalom stratégista megnyitva ezzel új kapukat azok számára, akik rendelkeznek a megfelelő szaktudás készlettel.
Azáltal, hogy a cégek egyre több figyelmet és pénzt fordítanak a saját belső tartalmukra, nem csupán marketingeseket vesznek célba, hanem szívesen bíznak meg szövegírókat, szerkesztőket, újságírókat, hogy feltöltsék tartalom arzenáljukat.
A mögöttes elgondolásuk az, hogy ha egy kiadóhoz hasonlóan minőségi tartalmat akarsz generálni és egy konkrét célközönséget akarsz ezzel el találni, akkor jobb, ha találsz olyan embereket, akik tudják, hogyan kell ezt megtenni.

 

Ha úgy érzi, hogy jól jönne Önnek is egy külső, gyakorlott szakvélemény, jelezze felénk.  Átbeszéljük az Ön online tevékenységének céljait, az eddigi akciókat, sikereket és kudarcokat, és adunk pár hasznos tanácsot, hogy milyen irányban érdemes tovább indulnia a siker érdekében.

 

gomb4

0 hozzászólások

Válasz

Szeretnél te is hozzászólni?
Regisztrálj ingyenesen!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.