Gondolatok a közös munkáról: Pek-Snack

Bemutatkozás:

1998 óta foglalkozunk fagyasztott pékáru készítésével. A Pek-Snack Kft. az évek folyamán egy olyan nemzetközi vállalattá lépett elő, amely a mai napig teljes egészében magyar tulajdonban maradt.

 

Almas-pudingosPek-Snack11720003

Az egykori 600 m²-es kisüzem a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően mára 6000 m²-es gyárrá nőtte ki magát, amely az elmúlt időszak több száz millió forintos beruházásainak köszönhetően Magyarország egyik legkorszerűbb sütőipari üzemévé vált. A gondosan megválogatott alapanyagok, a legmagasabb fokú minőségellenőrzési és élelmiszer-biztonsági előírások (IFS, ISO 22000, HACCP) munkatársaink magas szintű szaktudásával együttesen eredményezik termékeink kiváló minőségét.

Hisszük, a siker kulcsa a folyamatos alkalmazkodásban, fejlesztésekben rejlik. Talán ennek a szemléletnek is köszönhetően forgalmunk évről évre növekszik, termékeinket pedig jelenleg három országban, összesen több mint 1400 látványpékségben kínálják partnereink frissen sütve.

Cégünk igali telephelyén jelenleg több, mint 200 munkavállaló dolgozik nagyrészt a környező településekről, illetve Kaposvárról. Munkaerőbázisunk legnagyobb részét a gyártási üzletágban dolgozók adják.

Hogyan találtatok rá cégünkre? Honnan jött a kapcsolat?

Hogy hogyan találtunk az Ügyfélgyárra sajnos már nem emlékszem, de semmi esetre sem bánom, hogy így történt.

Mi volt a probléma, amire kerestétek a megoldást?

Egy olyan integrált on-line marketing megoldásokat kínálni tudó vállalkozást kerestünk, ami gyorsan mérhető eredményeket tud felmutatni a fogyasztói aktivitás fenntartásában és a márka ismertségének növelésében.

Mi keltette fel a figyelmetek?  Miért választottatok minket? Mi győzött meg Tieteket?

Olyan referenciákkal rendelkező céget kerestünk, aki már meglévő kapcsolatait és szakmai tapasztalatát alkalmazva ezeket a Pek-Snack javára tudja fordítani.

peksnack.hu

Hogyan zajlott a munka? Mennyire vagytok elégedettek a szolgáltatás előkészítésével?

A közös munka folyamatos egyeztetések mellett az elképzelések rugalmas és gyors megvalósításával zajlott. Fontos volt számunkra, hogy mérhető legyen a szolgáltatás teljesítményének eredménye, melyet meghatározott időközönkénti beszámolók segítségével értékelhettünk.

Mi a célotok ezzel a projekttel?

Elsődleges célunk a márka ismertségének növelése volt. A mai kommunikációban egyre fontosabbá váló közösségi oldalakon versenytársainknál meghatározó mértékben nagyobb rajongóbázissal rendelkezünk. Például egy új termék bevezetésénél már önmagában sokat számít, hogy „egy gombnyomással” hány emberhez tudunk eljutni.

Milyen előnyt vagy változást éreztek a forgalmatokon, mióta folyik a projekt?

Mérni nehéz a változást. Az aktivitás nagy az oldalon, a terméket népszerűsítő oldalnak rengeteg követője van. Szerintem elégedettek lehetünk.

Mi lett az eredmény?

Ahogy említettem sikeresnek ítélem meg a közös munkát a fent említett mutatók alapján.

Ajánlanál másoknak is? Ha igen, miért?

Mindenképpen ajánlom a céget, hiszen ha mi értenénk a Facebook-hoz, azzal foglakoznák, nem pedig sütnénk.

Ha úgy érzi, hogy jól jönne Önnek is egy külső, gyakorlott szakvélemény, jelezze felénk.  Átbeszéljük az Ön online tevékenységének céljait, az eddigi akciókat, sikereket és kudarcokat, és adunk pár hasznos tanácsot, hogy milyen irányban érdemes tovább indulnia a siker érdekében.

 

gomb4