Facebook marketing

És itt jön a következő kérdés: hogyan működik a Facebook, mint hatékony marketing eszköz? Hogyan érhetjük el a többmilliárd felhasználóból azokat, akik valóban vásárlóink lehetnek.

Persze üzleti tikokat és szakmai fogásokat most nem áll módunkban részletezni, de a feladat megoldása nem ördöngösség: kreativitás, elkötelezettség, hatékony alkalmazások, minőségi lájkoló összegyűjtése. Sokan ügyesen eljutnak ezen az úton, de a legnehezebb feladat az aktív felhasználók megtartása, a minőségi és folyamatos tartalomszolgáltatás, megújulás, új ötletek.

Like_1A legtöbb vállalat természetesen nem szeretné kiadni a kezéből social média tevékenységének koordinálását, a posztolások intézését, de a gyakorlat azt mutatja, hogy kevés cégnél van meg az a kreativitás, erőforrás, idő, ami ahhoz szükséges, hogy saját maguk számára is megfelelő megjelenést biztosítsanak.

Mi az Ügyfélgyárnál már tisztában vagyunk azzal, hogy a Facebook nem működik, ha az ember csak egy kicsit csinálja, akkor kis eredményt hoz, ha nagyon akkor meg nagyot. Hanem, ha kicsit csináljuk, akkor többet árt a cégnek, ha viszont nagyon, intenzív megjelenéssel akkor meghozza a kívánt eredményt.  Ez tehát egy kétélű fegyver, ne kezdjük szakember nélkül, mert csak megütjük a bokánkat.

 

 facebook

 

Referenciaként pedig hadd álljon itt büszkeségünk, hogy ügynökségünk több, mint 4 millió Facebook rajongóval rendelkezik. Az Ügyfélgyár mondhatta magáénak a legaktívabb rajongókkal rendelkező cég címét 2012-ben.

Facebook oldal működtetése

  • A Facebook oldal üzemeltetése
  • Tartalomtervezés
  • Posztolás
  • Hozzászólások lereagálása
  • Moderálás

Alkalmazások segítségével látogató szám és aktivitásnövelés, rajongógyűjtés.

Kínálunk egy díjmentes szolgáltatást, mely megvizsgálja a vállalat jelenlegi online marketing tevékenységét és javaslatot ad az azon való módosításra, illetve kiegészítésre.

Ha úgy érzi, hogy jól jönne Önnek egy külső gyakorlott szakvélemény jelezze az alábbi űrlapon.

 

Szívesen vesszük a megjegyzéseket és a kérdéseket.

* indicates required field

A FACEBOOK “HALDOKLIK”!

Mondja ezt a “hozzáértő” emberek egy része, illetve néhány marketing szakember. Azokra cikkekre hivatkoznak,  amiket az Interneten olvashatnak, melyek azt ecsetelik, hogy a Facebook használata az USA-ban csökken, illetve stagnál. Nézzük, hogy is van ez, megkérdeztünk egy szakembert, aki napi szinten foglalkozik online marketing tevékenységgel, ezen belül a Facebook-kal is. Marozsák Szabolcs az Ügyfélgyár nevűTovább >>

Hogyan posztoljunk hatékonyan a Facebook-on?

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a legfontosabb tényező a posztok aktivitásának növelésére, az a láthatóság, hogy minél nagyobb teret foglaljon el az üzenő falon a megjelenített tartalom. Ehhez legcélszerűbb a fotók használata. Amennyiben csak egy linket osztunk meg pár sorral, kicsi az esély, hogy felfigyeljenek rá többi  poszt között. Azonban ha a megosztani kívánt videóbólTovább >>

Ezt mindenképpen érdemes tudni a Facebook marketingről

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a Facebook napjaink leginkább felkapottabb közösségi oldala. Magyarországon, mára körülbelül minden 2. személynek van Facebook profilja, a felhasználók száma rohamosan növekszik. A tagok napi több órát töltenek el ezen a közösségi oldalon.  Leginkább barátokkal kommunikálnak, illetve tetszésüket („LIKE”) fejezik ki valamely márka képviselői, vagy posztjai iránt. Naponta több ezer lájkot nyomnakTovább >>

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás