És itt jön a következő kérdés: hogyan működik a Facebook, mint hatékony marketing eszköz? Hogyan érhetjük el a többmilliárd felhasználóból azokat, akik valóban vásárlóink lehetnek.

Persze üzleti tikokat és szakmai fogásokat most nem áll módunkban részletezni, de a feladat megoldása nem ördöngösség: kreativitás, elkötelezettség, hatékony alkalmazások, minőségi lájkoló összegyűjtése. Sokan ügyesen eljutnak ezen az úton, de a legnehezebb feladat az aktív felhasználók megtartása, a minőségi és folyamatos tartalomszolgáltatás, megújulás, új ötletek.

Like_1A legtöbb vállalat természetesen nem szeretné kiadni a kezéből social média tevékenységének koordinálását, a posztolások intézését, de a gyakorlat azt mutatja, hogy kevés cégnél van meg az a kreativitás, erőforrás, idő, ami ahhoz szükséges, hogy saját maguk számára is megfelelő megjelenést biztosítsanak.

Mi az Ügyfélgyárnál már tisztában vagyunk azzal, hogy a Facebook nem működik, ha az ember csak egy kicsit csinálja, akkor kis eredményt hoz, ha nagyon akkor meg nagyot. Hanem, ha kicsit csináljuk, akkor többet árt a cégnek, ha viszont nagyon, intenzív megjelenéssel akkor meghozza a kívánt eredményt.  Ez tehát egy kétélű fegyver, ne kezdjük szakember nélkül, mert csak megütjük a bokánkat.

 

 facebook

 

Referenciaként pedig hadd álljon itt büszkeségünk, hogy ügynökségünk több, mint 4 millió Facebook rajongóval rendelkezik. Az Ügyfélgyár mondhatta magáénak a legaktívabb rajongókkal rendelkező cég címét 2012-ben.

Facebook oldal működtetése

  • A Facebook oldal üzemeltetése
  • Tartalomtervezés
  • Posztolás
  • Hozzászólások lereagálása
  • Moderálás

Alkalmazások segítségével látogató szám és aktivitásnövelés, rajongógyűjtés.

Kínálunk egy díjmentes szolgáltatást, mely megvizsgálja a vállalat jelenlegi online marketing tevékenységét és javaslatot ad az azon való módosításra, illetve kiegészítésre.

Ha úgy érzi, hogy jól jönne Önnek egy külső gyakorlott szakvélemény jelezze az alábbi űrlapon.

Kapcsolati űrlap