A minőségből nem alkuszunk- SK Trend Kft.

Ahogy a cég szlogenje is mutatja: „A minőségből nem alkuszunk”.

Ez a mottó vezethette a cég vezetőjét, Kerekes Zoltánt arra, hogy egy rendezvényen megismerve az Ügyfélgyár ügyvezetőjét, Marozsák Szabolcsot, és rajta keresztül cége tevékenységi körét elhatározza, hogy marketing tevékenységét profi szakemberekre bízza. A közös munkáról kérdeztük az SK Trend Kft. ügyvezetőjét, Kerekes Zoltánt.

Mivel foglakozik vállalkozásuk?

Az SK Trend Kft. a magyarországi biztosítási és pénzügyi informatikai rendszerek piacának meghatározó szereplője. A vállalat közel tíz éves múlttal rendelkezik, a biztosítótársaságoktól és biztosításközvetítőktől teljes mértékben független informatikai fejlesztő cég. A sztenderd megoldások mellett, az egyedi igényeket figyelembe véve, testreszabott vonalat is visz. Cégünktől nem áll messze a társadalmi felelősségvállalás modernkori kezelése, mégis valahogy a cégvezetés nem érzett rá a hathatós marketing tevékenység ízére.

header

 

Hogyan találtatok rá cégünkre? Honnan jött a kapcsolat?

Az AON-nál végzett közös projekt során (ahol az Ügyfélgyár volt a marketing, az SK Trend pedig adta az IT-t) kialakult beszélgetés során realizálódott a probléma: a cégnek nem megfelelő a marketing tevékenysége. Nem volt saját marketing, nem éreztük ütősnek az üzeneteket az ügyfelek irányába.

Miért választottatok minket? Mi győzött meg Titeket?

Az AON-nál végzett projekt során lefolytatott személyes beszélgetések győztek meg arról, hogy másképpen is meglehet közelíteni ezt a dolgot. A beszélgetést a konkrét probléma áttárgyalása követte, majd felmérés, és a testreszabott kampány kidolgozása. Piacfelmérést végeztünk azzal kapcsolatban, mint akarnak a partnerek, és ennek eredményére épült fel a kampány.

Mennyire vagytok elégedettek a szolgáltatással? Mi volt érdekes, újszerű-meglepő a közös munkában?

A közös munka több, mint egy éve tart, és bár elégedettek vagyunk az Ügyfélgyár munkájával, azért ez nehezen mérhető dolog. Összességében a cég megerősödött, de hogy ez mennyire köszönhető a hatékony marketingnek, az majd hosszútávon fog megmutatkozni. Ár-érték arányban azonban biztos, hogy megfelelő a kapcsolat.

Mi lett az eredmény?

Egy hosszú távú együttműködés alakult ki a két cég között, mely reményeink szerint a jövőben is hasonló színvonalon fog folytatódni.

Ajánlanál másoknak is? Ha igen, miért?

Ahogy említettem az eredmény mérése nem kivitelezhető még, összességében mindenképpen ajánlom partnereimnek az Ügyfélgyárat.

 

Ha úgy érzi, hogy jól jönne Önnek is egy külső, gyakorlott szakvélemény, jelezze felénk.  Átbeszéljük az Ön online tevékenységének céljait, az eddigi akciókat, sikereket és kudarcokat, és adunk pár hasznos tanácsot, hogy milyen irányban érdemes tovább indulnia a siker érdekében.

 

gomb4

Hogyan posztoljunk hatékonyan a Facebook-on?

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a legfontosabb tényező a posztok aktivitásának növelésére, az a láthatóság, hogy minél nagyobb teret foglaljon el az üzenő falon a megjelenített tartalom.

Ehhez legcélszerűbb a fotók használata. Amennyiben csak egy linket osztunk meg pár sorral, kicsi az esély, hogy felfigyeljenek rá többi  poszt között. Azonban ha a megosztani kívánt videóból kiragadunk egy részletet, s képként megosztjuk, belemásolva a publikálni kívánt videó linkjét, nagyon jó eséllyel többszörös nézetséget érhetünk el.

Az alábbiakban mutatunk egy példát, leteszteltük ezt a saját oldalunkon. A tartalom két egymást követő munkanap, ugyan akkor lett közzétéve, két különböző módszerrel.

Ügyfélgyár-Facebook poszt

Hogyan posztoljunk hatékonyan a Facebook-on?

Az első esetben, mikor csak a linket osztottuk meg egy mondattal, csak tizenketten kedvelték és 2 megosztást értünk el. Másnap, amikor képet tettünk ugyan az a link mellé, harmincheten like-olták és 11 megosztás történt. Ami háromszorosa az előző napi posztnak.

Ebből is látszik, hogy a nagyobb felülettel rendelkező poszt, több figyelmet keltett fel, mint a fele akkora helyet elfoglaló link.

Ez az egyik alapja annak, hogy magas TAT-ot (talking about; beszél róla) tudunk elérni az oldalainkon. Amennyiben ön is fokozni szeretné az aktivitást Facebook oldalán, növelni szeretné a rajongók számát, vagy több átkattintást akar a weboldalára, jelentkezzen az alábbi kapcsolatfelvevő mezőben:

 

 

[si-contact-form form=’1′]

Ezt mindenképpen érdemes tudni a Facebook marketingről

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a Facebook napjaink leginkább felkapottabb közösségi oldala. Magyarországon, mára körülbelül minden 2. személynek van Facebook profilja, a felhasználók száma rohamosan növekszik. A tagok napi több órát töltenek el ezen a közösségi oldalon. 

Leginkább barátokkal kommunikálnak, illetve tetszésüket („LIKE”) fejezik ki valamely márka képviselői, vagy posztjai iránt. Naponta több ezer lájkot nyomnak a felhasználók. Igen ám, de egy cégnek, aki úgy dönt, él a Facebook adta zseniális lehetőséggel, nem elég csak gyűjteni a rajongókat! És ami ennél is fontosabb: MINDENKÉPP HOSSZÚTÁVÚ BEFEKTETÉSNEK TEKINTSE!

Cégünk arra, hogy nem elég csak növeli a rajongók számát, igen hamar rájött, hisz’ hiába van 5.000 vagy épp 150.000 rajongója egy oldalnak, ha nagyon kevés az aktivitás, kevesen szólnak hozzá és like-olják a megjelent posztokat. Fontos, hogy a rajongók érdeklődése folyamatosan fennmaradjon, illetve növekedjen, ezáltal jobban beépül a „rajongott” cég az oldalhoz csatlakozott tagok tudatába. Így növelhető a vásárlói és ajánlói hajlandóságuk – s ez a cél, hogy ne csak online vállalják a cég iránti elkötelezettséget és tetszést, hanem megjelenjenek a Megbízó webáruházában, ill. személyesen is felkeressék Őket, ezáltal növeljék a forgalmat.

A Facebook oldalon való részvételnek számos előnye van:

–       Személyesebb, gyorsabb kapcsolat felvétel a vásárlókkal

–       Készíthet véleménykutatást, felmérést (Az emberek nagyon szeretik elmondani a véleményüket!!)

–       Véleményt formálhat

–       Folyamatosan tudja tájékoztatni a rajongóit a legújabb termékekről, akciókról, stb.

–       Nyeremény játékokat szervezhet

Cégünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a rajongókat felrázza és hozzászólásra, véleményezésre bírja. Nem hiába Cégünk, a 2. legaktívabb online marketing ügynökség!

Ahhoz viszont, hogy egy újonnan felkerülő vagy már meglévő, de nem igazán aktív oldal befusson, hiába a 1,6 milliós rajongói tábor, idő kell, hogy az emberek észrevegyék és elkezdjenek beszélni róla.

Ehhez naponta többszöri figyelemfelkeltő posztra van szükség.

Ügyfélgyár-Facebook marketing

Ezt mindenképpen érdemes tudni a Facebook marketingről

A legtöbb cégnek erre nincs se ideje, se energiája, ezért mi vállalunk minden vele járó feladatot, Önnek maximum a termékeiről kell képet és némi információt szolgáltatnia.

Mi megtervezzük és kivitelezzük az oldal megjelenését, elkészítjük és feltöltjük a posztokat, felügyeljük és kezeljük a hozzászólásokat, természetesen a statisztikákról folyamatosan tájékoztatjuk a Megbízót, elemezzük, hogy megfelelő irányba haladunk-e, esetleg változtassunk-e még valamin, hogy elérjük a kitűzött célt.

 

Ha úgy érzi, hogy jól jönne Önnek is egy külső, gyakorlott szakvélemény, jelezze felénk.  Átbeszéljük az Ön online tevékenységének céljait, az eddigi akciókat, sikereket és kudarcokat, és adunk pár hasznos tanácsot, hogy milyen irányban érdemes tovább indulnia a siker érdekében.

 

gomb4