Hogy Önnek csak az igazi érdeklődőkkel kelljen foglalkoznia!

Az Ügyfélgyár 10 éve foglalkozik értékesítést támogató marketing tanácsadással és marketing kampányok lebonyolításával. 

A cég nevét nagyon sokan frappánsnak és kifejezőnek találják.
Ebben az írásban kifejtem, hogy cégünknek mi a specialistása, csúcsszolgáltatása, és hogyan gyárt Megbízóinak ügyfeleket, a jelenlegi legmodernebb módszerrel, aminek igyekszünk hazánkban vezető szolgáltatója lenni.

Az értékesítők elsődleges problémája mindig is az volt és mindig is az is lesz, hogy miként érjenek el olyan embereket, akik érdeklődnek termékeik szolgáltatásaik iránt.
Ezek az érdeklődők, potenciális vásárlók, lehetséges vevők, aki azáltal fejezik ki az érdeklődésüket az adott termék, vagy szolgáltatás iránt, hogy – esetünkben online módon – jelentkeznek néhány személyes adatuk megadásával egy visszahívás kérésre, bevezető jellegű szolgáltatásra, próbára, rendezvényre. Konkrét információkat vár egy reklámozott termékről, ezért megadta az adatait, és ez a személy várja, hogy egy értékesítéssel foglalkozó ember megkeresse őt megadott elérhetőségein.
Az ilyen érdeklődő személyeket nevezzük az on-line marketingben és az értékesítés világában Leadnek.
A tevékenységet, amivel leadeket gyűjtünk, az Ügyfélgyárban úgy hívjuk: Online Lead Marketing.
A szolgáltatás célja, nyilvánvalóan az érékesítési feladatokkal foglalkozó munkatársat ellátni annyi érdeklődővel, hogy képes legyen értékesítési terveit megvalósítani.
Valójában a Lead Marketing célcsoportja kettős.

Az egyik csoport azok az érdeklődők, akik még semmit sem vásároltak a cégtől.

A másik brigád, azok akik már vásároltak, de új vásárlásra szeretnénk ösztönözni őket.

Más szempontból is két csoportra oszthatóak a leadek:
Végfelhasználókra (B2C) vagy céges vásárlókra (B2B).
Mind a négy csoportnál más-más internetes technikákkal érdemes foglalkozni.
Tapasztalatunk az Ügyfélgyárban az, hogy manapság megbízóink legnagyobb része az új vásárlókra hajt és ezek első sorban végfelhasználók, azaz magánemberek.
Hogyan lehet online módon nagyszámú leadet generálni? Ehhez egy több online eszközt működtető kampányra van szükség.

Ezek az eszközök:
Weboldal, illetve annak tartalmi változtatása
E-mail kampányok lebonyolítása
Facebook marketing
– Esetleg internetes hirdetések

A folyamat úgy kezdődik, hogy a megbízónkkal leülve meghatározzuk azt, hogy mi a pontos termék vagy szolgáltatás, amire szeretnénk leadeket gyűjteni.
Ki lehet az a célcsoport, aki számára ez érdekes lehet, illetve mik azok az alapmondatok, üzenetek, amelyekkel érdemes azt a dolgot reklámozni, eladni.
Ezután elkészítjük azokat az online anyagokat a weboldalon, e-mailben, Facebook üzenetben, melyeket használni fogunk a leadgyűjtés során.
Amint az ügyfél jóváhagyta az anyagokat, illetve a kampány ütemtervét, a mi dolgunk az, hogy ezeket eljuttassuk annyi emberhez, amennyiből kiválasztódik az a lead mennyiség, amennyit a Megbízónk megrendelt.
Olyan és annyi adatot kérünk el a jelentkezőktől, ami szükséges, hogy a megfelelő értékesítőhöz továbbítsák, aki már ezek alapján könnyedén fel tudja venni vele a kapcsolatot sikeres értékesítés érdekében.
Tehát az Ügyfélgyár Online Lead Marketing szolgáltatása, azoknak a cégeknek való, akik végfelhasználóknak kívánnak értékesíteni, ahol az ügyféllel szükséges személyesen vagy telefonon beszélni, a termék vagy a szolgáltatás sajátossága miatt.

Elsősorban olyan cégek vagy vállalkozások számára érdekes ez, ahol vannak gyakorlott értékesítők akik, képesek hatékonyan kezelni az érdeklődőket.
Ha nincs kialakítva az értékesítés igazán sikeres módszere, esetleg az értékesítők nem olyan mértékben eredményesek mint az elvárható lenne, akkor nincs más hátra, mint az értékesítés módszerének kipróbálása, és begyakoroltatása az értékesítőkkel.

Ezért szövetkezett az Ügyfélgyár olyan specialistákkal, akik professzionális értékesítési tréningeket szerveznek és ilyen témájú tanácsadásokat nyújtanak.
Így együtt hozzuk az érdeklődőket, kiképezzük az értékesítőket, hogy növekedjen a cége bevétele.
Amit most olvasott ez is egy lead gyűjtési eszköz.

Ha szeretné, hogy Önnek tényleg csak az érdeklődőkkel kelljen foglalkoznia, jelentkezzen

INGYENES On-line marketing analízisünkre.

Kattintson ide: http://ugyfelgyar.hu/rolunk/ingyenes-analiizis/

A luxus franciául- d’ Stock

A luxus francia fehérneműket forgalmazó Valorys Marketing Kft. ügyvezetője Szlávik Gabriella a d’Stock üzlet köré építendő Facebook oldal üzemeltetésével és PR cikkek elkészítésével, publikálásával bízta meg cégünket. Az eddigi tapasztalatokról kérdeztük Gabriellát.

 

Mi volt a probléma, amire kerestétek a megoldást?

A Valorys Marketing Kft. a Westendben nyitott d’Stock üzlet Facebook oldalát és a köré csoportosuló aktivitást, illetve a cég által forgalmazott francia luxus fehérneműk szélesebb körben történő megismertetésére keresett egy olyan csapatot, akik profin kommunikálnak a social media világában.

 

Mi keltette fel a figyelmetek?

Egy rendezvényen találkoztunk az Ügyfélgyár nevével és látva eddigi aktivitásukat, sikereiket döntöttük el, hogy közös munkába fogunk.

hq-wallpapers_ru_city_9477_800x600kollazsdstock

Hogyan zajlott a munka?

A közös munka természetesen az igények felmérésével kezdődött, azaz mi elmondtuk, hogy mi az, amit szeretnénk az Ügyfélgyár munkatársa pedig megadta rá a választ és segített nekünk felmérni a pontos igényeket, lehetőségeket, amihez kialakítottunk egy speciális internetes marketinget blogerekkel.

Mennyire vagytok elégedettek a szolgáltatással? Mi volt érdekes, újszerű-meglepő a közös munkában?

Elégedettek vagyunk. Az Ügyfélgyár csapata gyorsan reagál a felvetett kérdésekre, együtt gondolkozik az ügyféllel.

Milyen előnyt vagy változást éreztek a forgalmatokon, mióta folyik a projekt?

Jelenleg (az együttműködés rövid ideje miatt) még nem tudom megítélni, azonban a Facebook aktivitás nagy és ennek nagyon örülünk.

A Facebook oldalunkon jól látható a közös munka eredménye.

Ajánlanál másoknak is? Ha igen, miért?

Mindenképpen ajánlom az Ügyfélgyárat másoknak is (szoktam is), hiszen nagyon kedves szimpatikus társaság, jó szakemberekkel.

 

Ha úgy érzi, hogy jól jönne Önnek is egy külső, gyakorlott szakvélemény, jelezze felénk.  Átbeszéljük az Ön online tevékenységének céljait, az eddigi akciókat, sikereket és kudarcokat, és adunk pár hasznos tanácsot, hogy milyen irányban érdemes tovább indulnia a siker érdekében.

 

gomb4

Gondolatok a közös munkáról: Pek-Snack

Bemutatkozás:

1998 óta foglalkozunk fagyasztott pékáru készítésével. A Pek-Snack Kft. az évek folyamán egy olyan nemzetközi vállalattá lépett elő, amely a mai napig teljes egészében magyar tulajdonban maradt.

 

Almas-pudingosPek-Snack11720003

Az egykori 600 m²-es kisüzem a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően mára 6000 m²-es gyárrá nőtte ki magát, amely az elmúlt időszak több száz millió forintos beruházásainak köszönhetően Magyarország egyik legkorszerűbb sütőipari üzemévé vált. A gondosan megválogatott alapanyagok, a legmagasabb fokú minőségellenőrzési és élelmiszer-biztonsági előírások (IFS, ISO 22000, HACCP) munkatársaink magas szintű szaktudásával együttesen eredményezik termékeink kiváló minőségét.

Hisszük, a siker kulcsa a folyamatos alkalmazkodásban, fejlesztésekben rejlik. Talán ennek a szemléletnek is köszönhetően forgalmunk évről évre növekszik, termékeinket pedig jelenleg három országban, összesen több mint 1400 látványpékségben kínálják partnereink frissen sütve.

Cégünk igali telephelyén jelenleg több, mint 200 munkavállaló dolgozik nagyrészt a környező településekről, illetve Kaposvárról. Munkaerőbázisunk legnagyobb részét a gyártási üzletágban dolgozók adják.

Hogyan találtatok rá cégünkre? Honnan jött a kapcsolat?

Hogy hogyan találtunk az Ügyfélgyárra sajnos már nem emlékszem, de semmi esetre sem bánom, hogy így történt.

Mi volt a probléma, amire kerestétek a megoldást?

Egy olyan integrált on-line marketing megoldásokat kínálni tudó vállalkozást kerestünk, ami gyorsan mérhető eredményeket tud felmutatni a fogyasztói aktivitás fenntartásában és a márka ismertségének növelésében.

Mi keltette fel a figyelmetek?  Miért választottatok minket? Mi győzött meg Tieteket?

Olyan referenciákkal rendelkező céget kerestünk, aki már meglévő kapcsolatait és szakmai tapasztalatát alkalmazva ezeket a Pek-Snack javára tudja fordítani.

peksnack.hu

Hogyan zajlott a munka? Mennyire vagytok elégedettek a szolgáltatás előkészítésével?

A közös munka folyamatos egyeztetések mellett az elképzelések rugalmas és gyors megvalósításával zajlott. Fontos volt számunkra, hogy mérhető legyen a szolgáltatás teljesítményének eredménye, melyet meghatározott időközönkénti beszámolók segítségével értékelhettünk.

Mi a célotok ezzel a projekttel?

Elsődleges célunk a márka ismertségének növelése volt. A mai kommunikációban egyre fontosabbá váló közösségi oldalakon versenytársainknál meghatározó mértékben nagyobb rajongóbázissal rendelkezünk. Például egy új termék bevezetésénél már önmagában sokat számít, hogy „egy gombnyomással” hány emberhez tudunk eljutni.

Milyen előnyt vagy változást éreztek a forgalmatokon, mióta folyik a projekt?

Mérni nehéz a változást. Az aktivitás nagy az oldalon, a terméket népszerűsítő oldalnak rengeteg követője van. Szerintem elégedettek lehetünk.

Mi lett az eredmény?

Ahogy említettem sikeresnek ítélem meg a közös munkát a fent említett mutatók alapján.

Ajánlanál másoknak is? Ha igen, miért?

Mindenképpen ajánlom a céget, hiszen ha mi értenénk a Facebook-hoz, azzal foglakoznák, nem pedig sütnénk.

Ha úgy érzi, hogy jól jönne Önnek is egy külső, gyakorlott szakvélemény, jelezze felénk.  Átbeszéljük az Ön online tevékenységének céljait, az eddigi akciókat, sikereket és kudarcokat, és adunk pár hasznos tanácsot, hogy milyen irányban érdemes tovább indulnia a siker érdekében.

 

gomb4